2009-03-21, 19:48
Medlem
4l13ns avatar
Varför bry sig om Palme? Han sög!
Citera
2009-03-21, 19:58
Medlem
CapsLockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4l13n
Varför bry sig om Palme? Han sög!
Det är inte palme vi bryr oss i .... Det är mördaren...
Citera
2009-03-21, 21:02
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarfoot
Jag slutade min anställning Augusti-84 så jag kan tyvärr inte räta ut någonting vad det gäller dessa poliser och deras förehavanden den aktuella kvällen. Det enda jag kan redogöra för är hur det förhöll sig 82-83 när BBL rensade staden från buset. Personligen hoppas jag att BBL återuppstår i någon form.

Tack scarfoot för din uppriiktighet ,jag hoppas att du liksom vi på FB bara är ute efter sanningen.

Inget konstruerat.Om du läser hela tråden eller från där jag börja så blir det intressant,Från början så trodde jag det var Ustasja,men efter att ha läst vittnesmålen på www.itdemokrati så började jag ana ugglor i Enskede.......jag har alltså aldrig tidigare engagerat mig i detta....men jag tror att du kan hjälpa oss på vägen....frågan är vad du tror är mest korrekt angående Pbil
1520.....sk ulle dehämta upp GM/vapnet....eller som de säger..kolla idrottsutövning på kungsan och senare kringelkroka mot mordplatsen??!!!
Citera
2009-03-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Ja, men gör då det och sitt inte bara och påstå en massa jävla nonsens. Redogör för hur du och dina kompisar misshandlade överförfriskade hyggligt folk som var på var hem från krogen, yngre grabbar som var på väg hem efter någon studentfest osv. Berätta om när ni spöade upp missbrukare och uteliggare för ert höga nöjes skull både i tjänsten och på fritiden. Berätta om era bajsbruna kamratträffar. Det var ju sådant som också utfördes av dig och dina fascistoida svin till kollegor. Åtskilliga undersökningar när BBL äntligen upplöstes visade ju att absolut ingenting hade åstadkommits för att minska någon brottslighet. Att jaga ut buset från city till förorterna var ju ingen större positiv åtgärd.

Men vi förstår alla att du kommer att börja gny om att alla inte var som en liten klick. Att alla andra var jättefina pojkar och flickor. Men det är ju bara det att om man inte protesterar mot denna klicks beteenden ger man dem sitt stöd och blir därmed medskyldig som en del av gruppen. Det är bara beklagligt att du inte kommit till djupare insikter om dina och dina kollegers göranden efter alla dessa år.

För er andra som vill ha namn på några av dessa kräk så finner ni några här:
http://www.geocities.com/fomalhaut76/svart_lista.htm

Annars så tycker jag att dessa allmänna frågor kan tas där det hör hemma
https://www.flashback.org/showthread.php?t=508935

Oj! Här tycks vi ha en människa som på något sätt gjort sig förtjänt av lite allmän uppsträckning i polismaktens regi.

Med tanke på ditt inlägg och språkval, så finns det kanske inte så stora
möjligheter att få dig att inse vad det hela handlade om. Men förmodligen har du växt till dig nu och lever ett liv utan risk för polisingripanden.

Det du inte förstått är att BBL utförde det som "svensson" önskade.
Vi tog bort avskummet från gatorna, vi såg till att skolungdommar inte fick tag på droger, vi skrämde skiten ur buset så att de höll sig på sin kant ett tag. Vi gjorde något till skillnad mot fjantar som du, som sitter på kammaren och gnäller över polisvåld. Vad har du ådstakommit för att förbättra stadens trygghetskännsla? Inte ett skit vill jag påstå! Så sitt för f-n inte där och gnäll över att vissa individer gör något för att "svensson" skall kunna leva i någorlunda trygghet. Fega uslingar som du bidrar till att gatuvåldet ökar och att fula fiskar kan husera fritt. Ut på stan och gör något istället...men det vågar du säkert inte, din lilla kärring!
Citera
2009-03-21, 21:19
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Oj! Här tycks vi ha en människa som på något sätt gjort sig förtjänt av lite allmän uppsträckning i polismaktens regi.

möjligheter att få dig att inse vad det hela handlade om. Men förmodligen har du växt till dig nu och lever ett liv utan risk för polisingripanden.

Vi tog bort avskummet från gatorna, vi såg till att skolungdommar inte fick tag på droger, vi skrämde skiten ur buset så att de höll sig på sin kant ett tag. Vi gjorde något till skillnad mot fjantar som du, som sitter på kammaren och gnäller över polisvåld. Vad har du ådstakommit för att förbättra stadens trygghetskännsla? Inte ett skit vill jag påstå! Så sitt för f-n inte där och gnäll över att vissa individer gör något för att "svensson" skall kunna leva i någorlunda trygghet. Fega uslingar som du bidrar till att gatuvåldet ökar och att fula fiskar kan husera fritt. Ut på stan och gör något istället...men det vågar du säkert inte, din lilla kärring!
¨
Håller helt med dig ,med vad är din gissning a vad jag insinuerar????

Scaarfoot,äu år inte vår fiende,du har all sympati om du lättar på dina tankar???!!
Senast redigerad av zorze 2009-03-21 kl. 21:31.
Citera
2009-03-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Tack scarfoot för din uppriiktighet ,jag hoppas att du liksom vi på FB bara är ute efter sanningen.

Inget konstruerat.Om du läser hela tråden eller från där jag börja så blir det intressant,Från början så trodde jag det var Ustasja,men efter att ha läst vittnesmålen på www.itdemokrati så började jag ana ugglor i Enskede.......jag har alltså aldrig tidigare engagerat mig i detta....men jag tror att du kan hjälpa oss på vägen....frågan är vad du tror är mest korrekt angående Pbil
1520.....sk ulle dehämta upp GM/vapnet....eller som de säger..kolla idrottsutövning på kungsan och senare kringelkroka mot mordplatsen??!!!

Jag måste tyvärr gör dig besviken ang bil 1520. Jag vet faktiskt inte...har inte heller några spekulationer beträffande "polisspåret". Inget som gör sig i tryck i alla fall. Jag har redogjort för vad jag tror....att "knarket" vet vad som hände, men kan inte gå ut med detta. Vem som höll i vapnet låter jag vara osagt, men källor säger att det var en gubbe som mycket väl kan liknas med CP.
Att det var CP tror jag ju inte..
Jag kommer att få förstahandsinfo om detta vad det lider, men det tar ett tag. Tidigast när mordet är preskiberat....eller när min kamrat har gått pension. Således 2-15 år.... så håll ut!
Citera
2009-03-21, 21:39
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Jag måste tyvärr gör dig besviken ang bil 1520. Jag vet faktiskt inte...har inte heller några spekulationer beträffande "polisspåret". Inget som gör sig i tryck i alla fall. Jag har redogjort för vad jag tror....att "knarket" vet vad som hände, men kan inte gå ut med detta. Vem som höll i vapnet låter jag vara osagt, men källor säger att det var en gubbe som mycket väl kan liknas med CP.
Jag kommer att få förstahandsinfo om detta vad det lider, men det tar ett tag. Tidigast när mordet är preskiberat....eller när min kamrat har gått pension. Således 2-15 år.... så håll ut!
Tack,vi förstår din situatio.men vi är tcksamma för allt du kan lämna,eftersom jag tror att du tillhör de korrekta!!!???
Citera
2009-03-21, 21:41
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:

Visa oss ett enda tecken på att svensson stödde BBLs härjningar. Men gör det i tråden där det hör hemma - här diskuterar vi mordet på Olof Palme.
Citera
2009-03-21, 21:54
Medlem
zorzes avatar
fb cencurerar

Citat:
Vi förs sametete
Senast redigerad av zorze 2009-03-21 kl. 22:20.
Citera
2009-03-21, 22:30
Medlem
CapsLockss avatar
Citat:

Läs hans tidigare inlägg på F.B så blir det ju fånigt.....
Att man orkar..
Men det är väl någon frågan om "se mig" "älska mig"...

Tyvärr men du har gjot dig till allmänt åtlöje även i denna tråd..
Citera
2009-03-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLocks
Läs hans tidigare inlägg på F.B så blir det ju fånigt.....
Att man orkar..
Men det är väl någon frågan om "se mig" "älska mig"...

Tyvärr men du har gjot dig till allmänt åtlöje även i denna tråd..

Detta inlägg gav ca: 0, 0 poäng till debatten om Palmes mördare.
Om du känner dig överflödig i debatten så föreslår jag att du lämnar...
Om inte, så föreslår jag att du utvecklar ditt sista inlägg..Rättstavat tack!
Senast redigerad av scarfoot 2009-03-21 kl. 22:48.
Citera
2009-03-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Vi förs sametete

????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto