Citat:
Ursprungligen postat av heheho
Ja, insåg det efter jag postat det... läste det på nyhetssida... sedan dess är dock nyheten ändrad och flashback är inte längre inkluderad bland de hackade sidorna.... eller så ligger bara nyheten i kortare form... hittar inte referensen till flashback nu...
hmm, han hette Nsplitter killen som greps... tyckte faktiskt själv nyheten var obehaglig.. men nu börjar jag undra om jag sett rätt...
...möjligtvis hade flashback blivit inkluderad av misstag då de själva verkar ha varit tidigt ute med själva nyheten...
[eller börjar jag bli paranoid på riktigt?]
Så trådar fogas samman utan att åtgärden går att belägga genom att redovisa inlägget där moderator tydliggör åtgärden som brukligt är, eller också har inlägg utan anledning tagits bort för att långt senare återställas.
Och nu ska man behöva gissa huruvida ett kryptiskt inlägg är ett förtäckt hot eller en felläsning eller varför inte ett misstag. Jag läste nyheten på Flashback.se och länkarna som redogörs i den artikeln samt tråden på Flashback som behandlar ämnet, ingenstans står det att läsa om att konton på Flashback blivit hackade.
Men du tror dig alltså ha läst detta och insinuerar att uppdragsgivaren skulle vara NSA, vilket givetvis skulle kunna ge intressanta debattörer i denna tråd väldigt kalla fötter. Det där var således väldigt uträknat eller ett osedvanligt korkat klavertramp från din sida. Lust att klargöra?