2011-06-15, 12:43
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinFoilBob
Jag kan inte heller hitta detta meddelande från moderatorn. Däremot saknas Franketts tråd, därför tar jag det för troligt att trådarna har slagits samman. Du kan skicka PM till moderatorn och fråga, det är brukligt att meddela när trådar sammanfogas.
Mer intressant är väl varför Franketts historia plötsligt dök upp igen och det i samband med att Marlind togs bort då denne för Utredaren och andra ville intyga att jag är en riktig fysisk person och inte agent för något annat. Varför utgår du från att jag bara skulle ha hittat på dessa sammanträffanden innan du ens kollat det uppenbara? / Ove M
Citera
2011-06-15, 15:16
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Jag vill bara veta: Rolf Machnow var det SPF:S hantlangare som tog honom av daga också?
Några direkta samband finns det aldrig, det aktar man sig noga för, men mentaliteten som ligger bakom är densamma. Vissa på något sätt avvikande människor måste offras för högre ändamål och för alla dem som sålt sin själ för att passa in i dagens samhälle. SPF står för den högsta moral som skall gälla över lagen fast ingen enskild får förklara vad som menas. Rätten avgöras istället godtyckligt via media från fall till fall.
För folk i tryggad ställning spelar det nu ingen roll vem som får skulden för illdåden den egna militanta vaktstyrkan ställer till med bara någon avvikare kan elimineras. Henrik Berggren skämdes inte det minsta för att i sin Palmebiografi slutgiltigt ha dömt CP för mordet. Inte heller LP lär ha några samvetskval.
Situationen nu när jag också fick se Mats Franks berättelse påminde mig om när jag för några år sedan i Metro ifrågasatte väktarnas slutna rättskipning i det s.k avräkningsrummet vid T-centralen. / Ove M
Citera
2011-06-15, 16:13
Medlem
hehehos avatar
På tal om anonymitetsdiskussionerna vi haft i tråden:
Läste att ett SWAT-team gripit en grekisk hack.are
Han hade enligt uppgift hackat NS.A och användarkonton på svenska flashback(!)....

Hmm, jag tror bara han hackat en av dem...
...den andra var hans arbetsgivare?
Senast redigerad av heheho 2011-06-15 kl. 16:21.
Citera
2011-06-15, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heheho
Han hade enligt uppgift hackat NS.A och användarkonton på svenska flashback(!)....

Jaha, bara att luta sig tillbaka och invänta drunkningsolycka/hjärtattack/magsår/bilolycka/alkoholförgiftning
/gasolycka/rånmord/självmord/snubbelolycka/fall framför tåg/cancer/X då.
Citera
2011-06-15, 16:31
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Jaha, bara att luta sig tillbaka och invänta drunkningsolycka/hjärtattack/magsår/bilolycka/alkoholförgiftning
/gasolycka/rånmord/självmord/snubbelolycka/fall framför tåg/cancer/X då.

[äääh tog bort de...]
Citera
2011-06-15, 18:01
Medlem
hehehos avatar
Intressant läsarkommentar till AJ:

http://www.jallai.se/2011/06/lasarinlagg-palmemordet-och-det-pastadda-landsforraderiet/
Citera
2011-06-15, 18:54
Medlem
Sluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
.

Ingångshålet?

Tycker att Uddgrens bakgrundsteorier på AJ:s sida har en hel del substans.
Senast redigerad av Slut 2011-06-15 kl. 19:39.
Citera
2011-06-15, 19:18
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Intressant läsarkommentar till AJ:

http://www.jallai.se/2011/06/lasarinlagg-palmemordet-och-det-pastadda-landsforraderiet/

Så då har också uddis(s) lämnat anonymiteten.

En allmän reflektion: här diskuteras i det oändliga olika tänkbara GM. Med stor sannolikhet är vapnet borta. Bevisläget är därför,för att uttrycka det milt, ganska bekymmersamt. Att det sen är sannolikt att grupperingar, i vart fall stått för logistiskt stöd, är en annan sak.
Om man sen lämnar fotfolksnivån och frågar efter planläggare,ordergivare torde bevisläget vara hopplöst.

Det vi ser nu-det är väl inget annat än blamegame,desinformation mellan olika intressenter inom underrättelsevärlden-officiella och hemliga, som sprätter dynga på politiska hatobjekt. levande eller döda eller tvärtom försöker rädda en politikers anseende som inte förtjänar det.

Vad är sanningen?
Citera
2011-06-15, 19:36
Bannlyst
http://corruptio.blog.com/files/2011/05/Leif-Tell-Polis-Basebolligan-kriminell.jpg

Dåligt med bra bilder på Leif Smäll. Någon som har?
Citera
2011-06-15, 20:07
Medlem
Citat:

En allmän reflektion: här diskuteras i det oändliga olika tänkbara GM. Med stor sannolikhet är vapnet borta. Bevisläget är därför,för att uttrycka det milt, ganska bekymmersamt. Att det sen är sannolikt att grupperingar, i vart fall stått för logistiskt stöd, är en annan sak.
Om man sen lämnar fotfolksnivån och frågar efter planläggare,ordergivare torde bevisläget vara hopplöst.

Det vi ser nu-det är väl inget annat än blamegame,desinformation mellan olika intressenter inom underrättelsevärlden-officiella och hemliga, som sprätter dynga på politiska hatobjekt. levande eller döda eller tvärtom försöker rädda en politikers anseende som inte förtjänar det.

Vad är sanningen?

Sanningen kommer inte fram; såvida mot förmodan ngt vapen ger resultat(Göteborg, Örebro m.fl?), skulle även vara intressant att höra ngt från Leif GW Persson, men där kanske munkavle är på...?
Citera
2011-06-15, 20:10
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:

Vart läste du detta?
Ett sådant påstående, utan att hänvisa till källa, skulle annars kunna tolkas som ett förtäckt hot.
Citera
2011-06-15, 20:11
Medlem
hehehos avatar
Citat:

Vad är sanningen?
Oj, lät jag köpt nu igen... man får passa sig när man kryssar mellan de paranoida skären...känner inte den gode AJ...( men funderar just nu på att ta kontakt för att bolla min idé med media/crime-leaks [se tidigare inlägg]).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in