Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Du har sagt att mannen bredvid Ekman och Almsäter är identisk med SE. Inte sant? Om det nu är så uppenbart, då kan du väl lägga upp en bild på SE sida vid sida. Men det vill du ju inte, för du vet hur det går.
Ja, han verkar vara identisk med Engström (mannen i fotot från Tunnelgatan) vilket inte mannen i SVT-skärmdumpen är eftersom den sekvensen filmats långt senare när Ekman och Almsäter är på Sabbatsberg eller på väg dit och Engström lämnat Skandia en andra gång för att åka nattbuss hem till Täby. Vad i detta kan inte din lilla hjärna ta in?
Vadå vill inte. Om jag får lite extra tid över så ska jag hitta en bra och skalad bild på Engström som går att klistra in. Det är är ingenting man gör i Paint på fem minuter. Men du kanske kan visa om du är så jävla duktig, slacker!
Citat:
Tänk vad bra för dig det vore om du inte var så arg. Du är ju argare än baseballpoliserna som misshandlade buset, gjorde hitlerhälsning och hade mer homosex än hemma hos Gardell på 80-talet.
Arg? När man visar med bilder och text och idioter som du fortfarande inte förstår, ja, då kan man bli arg. Nu tror jag ju inte att du är totalt blåst i huvudet utan du med flera har en agenda här i tråden och det har ni alltid haft.
En fråga, svara ärligt. Anser du att det är Ekman, Almsäter och Engström i fotot från Tunnelgatan?