Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Hur mycket du är trollar så är sanningen den att du påstått en massa saker som visat sig osanna. Du låtsas att du för länge sedan sett till att PU fått mordvapnet och sedan att detta var identiskt med Örebrovapnet att du tidigare lämnat mördarens identitet (som då var en påstådd fd legosoldat till PU som bekräftat detta) Sedan visar det sig att du läst på dåligt och att Örebrovapnet inte alls lämnats långt tidgare och inte alls kan stämma med dina fantasier. Samma har det ju varit flera gånger förut med dina förutsägelser om och om igen blir du grundligen avslöjad.
Sedan ger du dig in i resonemang om att GW skulle vara desinformatör och att en massa andra seriösa personer ochså skulle vara det också för att skydda mördaren som du har avslöjat. Där är du djupt inne i Oveträsket.
Att fortsätta diskussionen leder ingen vart men om forumet vill ha någon trovärdighet bör man nog akta sig från att svara på dina inlägg så att du kan bygga upp någon slags falsk trovärdighet.
Palmemordet kommer inte att lösas av sådana som dig och inte på Flasback.
Som vanligt ljuger du om mina inlägg i syfte att få FBläsare att tro det du säger är sant och att det då skulle sänka min trovärdeighet. Låt mig snabb tillbakavisa dina lögner.
Citat:
Du låtsas att du för länge sedan sett till att PU fått mordvapnet och sedan att dea tta var identiskt med Örebrovapnet
Detta är lögn. Jag har aldrig sett till att PU fått mordvapnet men att mordvapnet är återfunnet. Jag har aldrig sagt att mordvapnet är "Örebrovapnet" men att det skulle presenteras som "Örebrovapnet".
Citat:
tidigare lämnat mördarens identitet (som då var en påstådd fd legosoldat till PU som bekräftat detta)
Detta är lögn. Jag har 1996 lämnat ett namn på en fd legosoldat till PU och hörts i utredningen. Jag påstår inte att han är GM men att han stämmer in på vittnesbeskrivningar på GM.
Citat:
Sedan visar det sig att du läst på dåligt och att Örebrovapnet inte alls lämnats långt tidgare
Nu vet jag inte vad du svamlar om men jag har inte känt till "Örebro-vapnet" förrän det publicerades om det i Karlskoga-kuriren. Mordvapnet däremot måste ha varit känt redan 2004 och jag fick reda på under hösten 2010. Då hade det inte ett dugg med det numera kallade "Örebrovapnet" att göra.
Citat:
Palmemordet kommer inte att lösas av sådana som dig och inte på Flasback.
Sä varför lägger du då ner energi på att bära dig illa åt i forumet istället för att hålla en respektfull ton och argumentera sakligt.