2008-07-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Hur hårda är dem med åldersgränserna på wandas och maxim? (en polare som är 17 undrar) Finns det gränser? Är det 18?

Det är 18 år men de tar inte leg vad jag har sett.
Citera
2008-07-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Värdelöst Äckel
Jag tycker att Wandas tyvärr blivit allt sämre de senaste åren.
Det har ju alltid haft sina sidor att frekventera det stället, senaste gången jag var där blev jag redan i ingången tillfrågad av ett fyllo om jag "vilje följa med honom upp" och när jag gick därifrån ville någon dåre på gatan sälja koks till mig.
Dessa mindre lustiga sidor har kompenserats av alla trevliga tjejer där men tyvärr har många av dem slutat och ersätts med tjejer med en mer kallhamrad affärsmässig attityd som är vanlig i Sthlms klubbar.

Amanda, Angel, Anna Blå, Candy, Donna, Rachel, Sammie, Sofia, Stefani är några av de tjejer jag verkligen saknar med ett mer normal kompisattityd och som verkligen kom ihåg vad man pratade om senast även om det var över ett år sedan.

Det finns visserligen ett par normala tjer kvar där som Carina, Stella, Patricia, Diddi men tyvärr dominerar stolpskotten, som tror de jobbar på McDonald och verkligen går in för att behandla folk som kunder.

Enligt tjejerna har också gästantalet minskat och men andelen otrevligt fyllodrägg har ökat. Jag antar att det kan bli en negativ spiral, otrevligare gäster leder till otrevligare och distanserade tjejer och så vidare eftersom de som vil ha det mer normalt undviker att komma dit.

Maxim ligger ju på samma gata med kanske hälften så många tjejer som jobbar, 6-8 tjejer på helgkvällar, efter vad jag har observerat verkar det vara betydligt mer avslappnad och vänlig stämmning där med fina, intelligenta och social tjejer som Parisa, Jade, Ella, Melina och Roxy
Man får för övrigt oftast betydligt mer för pengarna där på tabledance eller lapdancen särskilt om man är gamla bekanta.

Tyvärr sköts väl klubben lite dåligt, enda stället jag varit på där kassa och dörrpersonalen oftast är fulla redan tidig kvällstid och struntar i rökförbudet.
Det ger också ett sunkigt intryck att de visar porr på scenen mellan danserna, som om man gick till strippklubb för att titta på porr!

Chat Noir var det flera år sedan jag var, men det har ju alltid haft ryktet som en slipsfyllofälla med klonade opersonliga tjejer som sliter pengar ur händerna på halvt avsvimmade utländska affärsmän och slipslantisar på mässa.
Skall de aldrig riva det skitstället snart?

Kassa hemsidor:
www.wandas.se
www.clubmaxim.se

Här finns bilder på bland annat GBGs bästa strippa Diddi
http://www.svenskstripp.com/

intervju med bland annat henne

http://www.sr.se/cgi-bin/blekinge/ny...rtikel=1717449

Hörde att Sofia försvann i samband med att hon fick barn 2006. Vet någon om hon är tillbaka? Alla tjejer med stora naturliga bröst verkar´försvinna just nu.
Citera
2008-07-03, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tristan45
Hörde att Sofia försvann i samband med att hon fick barn 2006. Vet någon om hon är tillbaka? Alla tjejer med stora naturliga bröst verkar´försvinna just nu.

Sofia såg jag på stadsbiblioteket i somras, hon hade gått upp rejält i vikt, vi får hoppas hon luggit på hårdträning för en comeback.
Om det är bystiga tjejer öht du söker så hörde jag att Donna skulle börja jobba igen på Maxim och för övrigt även Gina om någon kommer ihåg henne, hon måste vara 50+, skulle kanske vara trevlig omväxling
Citera
2008-07-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Sofia såg jag på stadsbiblioteket i somras, hon hade gått upp rejält i vikt, vi får hoppas hon luggit på hårdträning för en comeback.
Om det är bystiga tjejer öht du söker så hörde jag att Donna skulle börja jobba igen på Maxim och för övrigt även Gina om någon kommer ihåg henne, hon måste vara 50+, skulle kanske vara trevlig omväxling

Donna jobbar som frisör va ? nån som vet på vilken salong hon är på ?
Citera
2008-07-04, 10:28
Medlem
Citat:

Donna och Gina är ju fakade bystdrottningar båda två. Gina var ju 50+ redan för 10 år sedan. Måste närma sig pension nu. Finns inga nya unga tjejer med naturligt stora bröst? Verkat vara allmänt down på strippmarknaden just nu?
Citera
2008-07-04, 14:08
Medlem
Asiatiska

Någon som kommer ihåg Melissa? lite stockholmsdialekt. Asiatiska. Jobbade på Chat noir där det låg förut och även på Wandas. Någon som vet vart hon tog vägen?
Citera
2008-07-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtz
Någon som kommer ihåg Melissa? lite stockholmsdialekt. Asiatiska. Jobbade på Chat noir där det låg förut och även på Wandas. Någon som vet vart hon tog vägen?
Har inte sett henne på över tio år.
Citera
2008-07-04, 16:36
Medlem
Citat:
Gina polskan? Hon måste vara 60.
Citera
2008-07-05, 21:05
Medlem
jag menar hon den nya Maria som fick sluta tyvärr. Blonda jobbade på Wandas ett kort tag bara. Mycket trevlig tjej.
Citera
2008-07-11, 14:05
Bannlyst
Efter ett besök nyligen på Wandas kan sorgligt nog meddela att det i dagens läge endast finns en riktig göteborgskt strippklubb kvar nämligen Maxim på andra långgatan 32.
Många av de trevliga, vanliga* tjejerna som jobbade på Wandas har antagligen slutat frivilligt eller mobbats ut. Kvar finns många unga osäkra tjejer som är hårt hållna och finner sig i det råa arbetsklimatet tills vidare. Det är också många tjejer från Stockholm där numera med allt vad det innebär i cynisk och rå attityd.
Det är ävenledes obehagligt att skåda att tjejer med labilt psyke och uppenbara drogproblem tillåts jobba kvar.
Man kan bara hoppas att alla härliga och supertrevliga tjejer som jobbade där innan hittar något annat att göra för jag kommer att sakna dem.

p.s.
Chat Noir räknar jag av förståliga skäl inte som en strippklubb
d.s.

* med vanlig menar jag inte utseendemässigt.
Senast redigerad av Berwald 2008-07-11 kl. 14:11.
Citera
2008-07-11, 15:47
Medlem
degen123s avatar
Citat:
Efter ett besök nyligen på Wandas kan sorgligt nog meddela att det i dagens läge endast finns en riktig göteborgskt strippklubb kvar nämligen Maxim på andra långgatan 32.
Många av de trevliga, vanliga* tjejerna som jobbade på Wandas har antagligen slutat frivilligt eller mobbats ut. Kvar finns många unga osäkra tjejer som är hårt hållna och finner sig i det råa arbetsklimatet tills vidare. Det är också många tjejer från Stockholm där numera med allt vad det innebär i cynisk och rå attityd.
Det är ävenledes obehagligt att skåda att tjejer med labilt psyke och uppenbara drogproblem tillåts jobba kvar.
Man kan bara hoppas att alla härliga och supertrevliga tjejer som jobbade där innan hittar något annat att göra för jag kommer att sakna dem.

p.s.
Chat Noir räknar jag av förståliga skäl inte som en strippklubb
d.s.

* med vanlig menar jag inte utseendemässigt.
varför räknar du inte chatnoir?
Citera
2008-07-13, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av degen123
varför räknar du inte chatnoir?

För att et näppeligen örtjänar benämningen strippklubb, det är mer ett ställe för att lura av fyllon pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in