2008-07-13, 23:56
Medlem
Blonda Maria

Håller med om att den unga nya blonda Maria som fick sluta var något utöver det vanliga. Har varit borta några veckor och när jag kom tillbaks fick jag höra att hon fått sluta Om någon får reda på om hon börjar jobba på någon annan strippklubb så kan ni väl posta en rad om det
Citera
2008-07-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenight
Håller med om att den unga nya blonda Maria som fick sluta var något utöver det vanliga. Har varit borta några veckor och när jag kom tillbaks fick jag höra att hon fått sluta Om någon får reda på om hon börjar jobba på någon annan strippklubb så kan ni väl posta en rad om det
Vet du anledningen till att hon fick sluta?
Citera
2008-07-23, 21:28
Medlem
gbg

ingen som hört något om Maria?
Citera
2008-07-24, 00:47
Medlem
vi har en ny maria på maxim i karlstad men hon är mörkhårig... tjejer färgar ju håret....
Citera
2008-07-24, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_zz
Vet du anledningen till att hon fick sluta?

Gissningsvis den gamla vanliga visan.
Hon var för populär och vänlig mot gästerna, kanske "stal" hon någons stammis varvid trakasserierna och förtalskampanjen startar.
Jag skulle inte rekommendera någon att besöka det stället och definitivt inte att börja jobba där. Förhållanderna där är numera rent miserabla, normala och hyggliga tjejer får sparken medan en cynisk och psykiskt labil knarkare med en fascistoid människosyn får härja fritt och förpesta tillvaron för alla.
Citera
2008-07-24, 12:51
Medlem
Wandas

ja populär var hon.

Några knarkartjejer har jag inte sett på Wandas men några otrevliga tjejer som inte alls hade känsla för service eller rätt inställning till ett jobb överhuvudet taget.
Citera
2008-07-24, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gösta_Berling
ja populär var hon.

Några knarkartjejer har jag inte sett på Wandas men några otrevliga tjejer som inte alls hade känsla för service eller rätt inställning till ett jobb överhuvudet taget.

Fast problemet är väl att det inte är service och en behandling som en kund man vill ha.

Skulle också vilja påpeka att jag träffat många intelligenta och intressanta personer som råkar jobba med striptease, desto mer synd att några få rötägg skall förstöra.
Citera
2008-07-28, 22:18
Medlem
Maria

Ingen som hört något av vår lilla Maria?

Fast alla kanske är ute och solar.
Citera
2008-08-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missvera
vi har en ny maria på maxim i karlstad men hon är mörkhårig... tjejer färgar ju håret....
Är det en liten tjej med stora naturliga bröst?
Citera
2008-08-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Såg henne härommånaden på vagnen.
Hon gick på vid Prinsgatan och såg ut som om hon var på väg hem från jobbet, mycket smink och högklackade stövlar.
Hon hejade på mig, vilket ju var trevligt även om hon kanske misstog sig och trodde hon kände mig " på riktigt".

Om du vill veta om och när hon eller någon annan jobbar är det bara att ringa klubben på 031-125571 och fråga så kollar de i bokningsschemat.

Hon kände garanterat igen dig från Wandas. Jag sprang på henne förra veckan. Då fick jag en stor kram. Hon sa att hon slutat på Wandas och skulle hämta sina saker. Synd! Hör någon vart hon tar vägen så skriv en rad.
Citera
2008-08-12, 20:47
Medlem
Maxim

Verkar ju på er som att maxim är de bästa stället i gbg.
Vart ligger de? centralt? Ligger de som en egen ingång eller är de nån butik eller nåt innan själva klubben?

Ska nämligen ner till gbg om ett tag
Citera
2008-08-12, 21:20
Medlem
Ömsom vin - ömsom vatten...

Besökte Maxim i förra veckan. Fyra tjejer var där. Två på eftermiddagen och ytterligare två senare på kvällen.

En var både ointresserad och ointressant. Fräste irriterat "Gud, vad tråkig du är!" när jag avböjde en privatshow med henne alldeles efter att jag nyss varit på en. Såg henne bara få en enda privat på hela dagen...

En annan märkes knappt ens när hon dansade på scenen.

En tredje var trevlig men lite blyg och kom lite i skymundan.

Men den fjärde: HET, HET, HET! Hon var i farten hela tiden. När hon inte dansade eller hade privatshow for hon runt och hejade och pratade med alla. Trevlig, snygg och gudomlig kropp! Tog en privat med henne och den var prisvärd!

Så det var verkligen ojämn standard på tjejerna. Men smaken är ju också olika...

immse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in