2023-01-12, 08:13
Medlem
Är det någon som vet om Maxim kommer öppna igen?
Citera
2023-01-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomByr

Skylten är nertagen och stället har varit till försäljning ett tag. Några bud har inkomit men det var ett tag sedan så vi får se men troligtvis kommer de inte att öppna.
Citera
2023-02-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomByr

Citat:
Ursprungligen postat av miffodude
Skylten är nertagen och stället har varit till försäljning ett tag. Några bud har inkomit men det var ett tag sedan så vi får se men troligtvis kommer de inte att öppna.

Kings head puben bredvid har köpt/hyrt lokalen och därmed kommer maxim inte att öppna igen.
Citera
2023-04-27, 23:38
Medlem
Någon som har koll på VIP rummen på Chat Noir? Var där för ett tag sedan och var nyfiken men inte lika sugen att betala tusentalskronor för en kvart / halvtimme. Någon som har erfarenhet med dessa rum? Jag har förstått att det är ett finare rum med (stängd?) dörr, en säng osv där man får lägga sig i medans tjejerna dansar över dig? Är det något mer än detta eller är jag på rätt spår? MVH
Citera
2023-04-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffee
Någon som har koll på VIP rummen på Chat Noir? Var där för ett tag sedan och var nyfiken men inte lika sugen att betala tusentalskronor för en kvart / halvtimme. Någon som har erfarenhet med dessa rum? Jag har förstått att det är ett finare rum med (stängd?) dörr, en säng osv där man får lägga sig i medans tjejerna dansar över dig? Är det något mer än detta eller är jag på rätt spår? MVH

Du kommer inte att få något mer än dans i VIP om du inte är en stammis eller kändis, eller har väldigt djupa fickor.
Citera
2023-12-13, 22:31
Medlem
Någon som har varit på Wandas nyligen och kan ge en recension?
Citera
2024-10-20, 11:19
Medlem
Någon som hört om Midnight Mirage? Va en polare som snackade om att han sett dom på Instagram men låter som en bluff.
Citera
2025-04-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
kan skryta med jag dragit över donna dock på en privat tillstälning ch inte inom hennes jobb
Berätta mera!
Citera
2025-11-26, 15:34
Medlem
Jag lyfter denna fråga igen. Någon som varit där på sistone och kan dela med sig?

Strippar tjejerna på scen, eller går de bara runt och säljer in privat shower?

Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Någon som har varit på Wandas nyligen och kan ge en recension?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in