2018-01-16, 17:12
Medlem
Ingen som har lite koll? Är det helt ute med gammal hederlig strip och lapdance?

Lite offtopic men om man vill döja sitt "Göteborgsbesök" går det på något sätt bli av med bilen i närheten av klubbarna utan att dra kort/använda app?
Citera
2018-01-20, 20:29
Medlem
Det var tunt med tips och erfarenheter.... Blir oavsett detta en tripp till Götet om några veckor så jag får försöka botanisera på egen hand och se vad som erbjuds

Får uppdatera tråden med lite färsk info efteråt.
Citera
2018-01-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murof.Kcabhsalf
Det var tunt med tips och erfarenheter.... Blir oavsett detta en tripp till Götet om några veckor så jag får försöka botanisera på egen hand och se vad som erbjuds

Hej!
Uppdatera gärna med lite tips efteråt. Jag var i stan för ett par månader sedan men hann inte sticka in på något ställe men skall snart dit igen... Hoppas jag hinner läsa dina tips innan så man slipper hamna på fel ställe och bli rånad...
Citera
2018-01-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ingen som har lite koll? Är det helt ute med gammal hederlig strip och lapdance?

Lite offtopic men om man vill döja sitt "Göteborgsbesök" går det på något sätt bli av med bilen i närheten av klubbarna utan att dra kort/använda app?

Parkera centralt och använd kommunaltrafik. Alternativt taxi i betala cash.
Citera
2018-02-07, 19:00
Medlem
Citat:

Hur har det gått? Jag ska till Götet nästa helg!
Citera
2018-02-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Hur har det gått? Jag ska till Götet nästa helg!

Inte kommit iväg ännu, blir förhoppningsvis nu i veckan som kommer.

Finns det Jacuzzi på något av ställena? Någon som testat?
Citera
2018-02-22, 22:25
Medlem
Vad kostar inträde på de olika ställena? (dagtid/kvällstid)
Finns det och vad kostar privat posering?
Hur många tjejer brukar jobba på de olika ställena? (dagtid/kvällstid)
Citera
2018-02-23, 02:49
Medlem
De olika klubbar som finns är maxim ( längst ner på andra Långgatan nästan vid Masthuggstorget ) , wandas ( mitten på andra lång ) & chat noir ( Vasastan )

Inträde på chat noir är 250 , iallafall på fre / lör. Privat lapdance brukar ligga på 800 , då får du se hela paketet , dock så får du inte röra ditt egna paket , tyvärr ;-)

Hoppas de va till någon hjälp gott folk
Citera
2018-02-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Vad kostar inträde på de olika ställena? (dagtid/kvällstid)
Finns det och vad kostar privat posering?
Hur många tjejer brukar jobba på de olika ställena? (dagtid/kvällstid)

Jag tittade in på Maxim för en dryg vecka sedan, efter tips här på Flashback.
220kr i inträde och då fick man även gå till videodelen om man ville.
Jag var där tidigt, ca 22.00, och det var 6 tjejer där just då. Rätt snygga med stora silikonbröst.
En privat lapdance där man får känna på tjejen kostade 1000kr. Om man tog en privat posering samtidigt blev det 1500kr för bägge. Då blev det typ en låt lapdance, byte av plats så det är en glasskiva mellan och sen fick man runka
Värt pengarna!
Tjejen jag tog hade stora tuttar och när jag runkade stod hon på knäna framför mig med öppen mun som att jag knullade henne i munnen. Samtidigt tryckte hon tuttarna mot glaset...
Runkar fortfarande åt minnesbilden...
Citera
2018-02-24, 13:27
Medlem
Tack för bra svar. Jävligt dyrt dock. På min tid kostade inträde 100 kr på Chattan och 500 kr för en posering med glasskiva.
Citera
2018-02-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Jag tittade in på Maxim för en dryg vecka sedan, efter tips här på Flashback.
220kr i inträde och då fick man även gå till videodelen om man ville.
Jag var där tidigt, ca 22.00, och det var 6 tjejer där just då. Rätt snygga med stora silikonbröst.
En privat lapdance där man får känna på tjejen kostade 1000kr. Om man tog en privat posering samtidigt blev det 1500kr för bägge. Då blev det typ en låt lapdance, byte av plats så det är en glasskiva mellan och sen fick man runka
Värt pengarna!
Tjejen jag tog hade stora tuttar och när jag runkade stod hon på knäna framför mig med öppen mun som att jag knullade henne i munnen. Samtidigt tryckte hon tuttarna mot glaset...
Runkar fortfarande åt minnesbilden...

Nice, det är det där som är fördelen med glasskiva, få dem att skreva och öppna sig framför glaset och sen sätta dit mun och ansikte före sprutet. Synd det inte finns sånt ställe i Stockholm.
Citera
2018-02-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Nice, det är det där som är fördelen med glasskiva, få dem att skreva och öppna sig framför glaset och sen sätta dit mun och ansikte före sprutet. Synd det inte finns sånt ställe i Stockholm.

Jag håller verkligen med. Nu var jag bara på Maxim men har varit på andra klubbar i Göteborg för några år sedan och det är en annan mentalitet där än i Stockholm. Gladare, naturligare och roligare. Dessutom billigare vilket gör att man köper mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in