Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 06:48
  #565
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
hmm..,vill minnas att Donna sa att hon sålde sina användna för 500 spänn stycket till sina slavstammisar, men folk med "speciella" böjelser är ju lätta offer i sammanhanget.

Klart vi sålde våra trosor!
Fast man bytte ju ut dom 300krs mot H&Ms 19.90krs innan....
Citera
2017-06-06, 06:50
  #566
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfitunneln
varit där ? kolla deras hemsida . de är sjukt snygga brudar där ---

Äldsta klubben i Sverige.
Citera
2017-06-06, 08:39
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaWirrPanna
Klart vi sålde våra trosor!
Fast man bytte ju ut dom 300krs mot H&Ms 19.90krs innan....
Men det var väl ingen som köpte dina utan ha sett dig använda dom eller? Och inte gick du runt med några H&M-trosor.
Citera
2017-06-06, 09:14
  #568
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
kan skryta med jag dragit över donna dock på en privat tillstälning ch inte inom hennes jobb


Ska hälsa henne det...
Troll.
Citera
2017-06-06, 09:44
  #569
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronsala
Men det var väl ingen som köpte dina utan ha sett dig använda dom eller? Och inte gick du runt med några H&M-trosor.

De flesta gästerna hade noll koll på vad man hade på sig, innan man slängde dom över glaset
Citera
2017-06-06, 17:07
  #570
Medlem
Flickpojkens avatar
va på ett ställe högst upp på andra lång gatan bortom vandas ingen aning om vad de heter. minns inte ens hur jag hamnade där vill minnas att en polare skulle träffa nån där eller nått. låg i soffan vid 5 snåret antar att jag sågt lite posh ut med vit skjorta och kavaj eftersom jag varit på en middag. efter ett tag kom de fram nån i 40 årsåldern från brasilien och snackade om att "ibland ville dom göra lite extra för vissa kunder" osv. jag visste inte vad dom brukade göra så jag visste vad jag kunde förvänta mej. sen kom jag i alla fall fram till att hon kunde låta mej "komma där inne" eller/och att jag skulle få leka med hennes bröst och ha händerna innan för trosorna och att de ena av alternativen minns inte vilket skulle kosta 500. var kan jag komma frågad jag ja "inte på mej" blev hennes svar. visste inte om hon snackade om avsugning och orkade inte ta reda på de då de förmodligen skulle va roligare för henne att få suga min kuk än de skulle va för mej.

sen kom de fram en yngre tjej som tycket att vi skulle göra oboj eftersom jag va vit och hon va mörk haha tyckte de va roligt. sen kom ytterligare en som va yngre än de första 25 kanske och körde samma snack om att dom ville göra lite extra för vissa kunder osv. att hon skulle ta hand om mej och "den här" som hon sa när hon rörde vid mitt lår i närheten av min kuk som va hård och lång längs med benet.

så jag antar att dom suger ens kuk eller nått. vad de kostar har jag ingen aning om. men den första ville som sagt göra nått för 500. de va i alla fall sista och näst första gången jag varit på en strippklubb i Sverige.

va på vandas när jag va 16 också med ett stort gäng där de flesta va äldre. sen gick jag upp på övervåningen och skulle använda toaletten. blev äcklad som fan när de kom fram en snubbe och tog mej i skrevet! när jag gick ner ville min polare som va hög som ett hus gå upp och slå honom i huvudet med en glasflaska mest för skoj skull tror jag. men ja sa nej nej tycket de va oproportionerligt. killen va rätt sympatisk och ung och missuppfattade situationen så de hade varit för mycket. ja sånt kan tydligen hända på vandas i alla fall.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-06-06 kl. 18:03.
Citera
2017-06-17, 11:41
  #571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaWirrPanna
Ska hälsa henne det...
Troll.
Så du menar att Donna inte skulle ha varit väldigt sexuellt aktiv privat?
Citera
2017-06-25, 04:57
  #572
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Påstår ingenting.
Citera
2017-06-25, 05:03
  #573
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailor82
Kan svara för Wandas, (strip) i alla fall: Var där helt nykter en tisdag. Då jobbade 6 st tjejer. Vissa hade jättevackra kroppar och trevliga att prata med. Men dyrt, en ladies drink för 300:- och en privatdans (ca 10 min) för 1000:- Tjejen kommer inte att röra dig, vissa nuddade mig med bröstvårtan, precis lagom för att teasa optimalt De klär av sig helt vid lapdance, men ej trosor på scenen. De var ganska tjatiga om fler danser eller piip show men accepterade ett nej. Strip på scen ungefär varje halvtimme. Ganska ok utförande, vissa fick dock svagt D i strippdans, andra B (inte kupstorlek utan nya skolbetygsystemet) Frågade alla tjejer om att följa med efter stängning, men de var stenhårda. Har normalt utseende, 34 år.

Så klart blir man blåst (nykter som full), brände 4000 på privatdanser... What ever.

Du vet vad det heter va?
StripTEASE......
Citera
2017-06-25, 11:59
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savasana
😂😂😂 håriga fittor på en stripklubb, lycka till med det, jag har sett två tjejer med en landningsremsa under de åren jag har strippat
Tråkigt, kittlar skönt.
Citera
2017-10-03, 14:06
  #575
Medlem
Ska till Göteborg nästa helg. Några tips? Något att undvika?
Citera
2018-01-15, 19:59
  #576
Medlem
Någon som har lite fräsch info kring strippklubbarna i Göteborg?
Inser att det inte erbjuds sex och är inte ute efter det heller men vill ha ett riktigt hett upphetsande lapdance där det gnids och gnuggas rejält....

Vilket ställe ger mest lapdance för pengarna? Vad kostar det normalt?
Är det samma pris på en vardagseftermiddag som en lördagsnatt?
Något ställe där man får "tralla" på egen hand framför tjejen efter dansen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback