2004-03-29, 15:56
Bannlyst
Wandas är det rätt mkt olika strippor på, det är bra..mindre bra är väl att det är massa bögar å transor ibland, där uppe på nätterna.. Babydoll & Moulin Rouge är 2 shyssta ställen, men det är alltid samma strippor.. Är dom inte på Baby så är dom på Moulin rouge.. Har inte varit så mkt på chat noir. Men det är jävligt snyggt där inne å fina tjejjer den gången ja va där..
Citera
2004-03-30, 00:12
Medlem
Hej.

Som sagt är det svårt att få mer, billigare med en hora.
Skulle rekomendera wandas, billigare, flickorna är godkända och sedan har du böglabyrinten om du gillar sånt. Chattan är bra mkt dyrare och lite klassigare, men inte så klassigt så det motiverar prisskillnaden. Kör på Wandas.
Citera
2004-03-30, 12:18
Medlem
mb_2000s avatar
Böglabyrinten låter obehagligt. Mycket homos på Wandas alltså?
Citera
2004-03-30, 12:37
Bannlyst
Mja det är lite udda folk på övervåningen ibland men det är bara å skita i.. håll dig där nere eller lås dörren efter dig på båsen där uppe så är väl det skitssamma igentligen..
Citera
2004-03-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Böglabyrinten låter obehagligt. Mycket homos på Wandas alltså?

Ja, övervåningen är rena bögbordellen på kvällarna så där kan man få diverse märkliga förslag.
Citera
2004-03-30, 12:59
Bannlyst
Kan hände mkt roliga saker däruppe, Ja å polarna satt å tjata vid "baren" där uppe, så kommer det in 2 killar med ett thaifnask (tror ja de va iaf) som slänger av sig tröjan, och ska börja suga av ena killen. vi blev as glada som skulle få en gratisshow, med det tog inte många minuter innan 2 av "vakterna" lyfte ut henne därifrån när hon gapa å skrek.. haha
Citera
2004-03-30, 14:48
Medlem
Får man runka vid privatshowerna på Wandas och är det möjligt att röra tjejerna lite om man betalar extra?
Citera
2004-03-30, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av batigol
Får man runka vid privatshowerna på Wandas och är det möjligt att röra tjejerna lite om man betalar extra?

Gå dit å testa vetja, det är isf olika från tjej till tjej.. skulle tippa på att det är ganska svårt å få göra nåt mer än att ronka..
Citera
2004-07-22, 22:58
Medlem
aj1976s avatar
Wandas

Hej!

Wandas är bra, schysta brudar och det känns inte allt för sunkigt på nedre våningen. Övrevåningen är som sagt lite märkligare. Jag har bland annat blivit erbjuden en avsugning av en hårig turk i raffset där... hmmm.... Men en gång när jag och gumman samt en polare och hans madame var där så fick vi en liten privatshow i bås. En kille som vi träffade där och hans tjej (plus deras killkompis på ett hörn) rockade loss rätt bra inne i båset.

Rekomenderas!
Citera
2004-08-13, 17:53
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj1976
Hej!

Wandas är bra, schysta brudar och det känns inte allt för sunkigt på nedre våningen. Övrevåningen är som sagt lite märkligare. Jag har bland annat blivit erbjuden en avsugning av en hårig turk i raffset där... hmmm.... Men en gång när jag och gumman samt en polare och hans madame var där så fick vi en liten privatshow i bås. En kille som vi träffade där och hans tjej (plus deras killkompis på ett hörn) rockade loss rätt bra inne i båset.

Rekomenderas!

Har råkat ut för i stort sett samma sak där...fast det var en svensk gubbe som frågade om jag ville ha en avsugning. Sedan släppte han bara byxorna och stod där i raffset.
Jag brukar inte tystna utan har nästan alltid en kommentar på lager, men då blev jag fan ställd..hehe
Citera
2005-08-04, 01:30
Awaiting Email Confirmation
rwds avatar
strippklubbar GBG???

Yep, Hur é det med strippklubbar i Göteborg?
Ja har växt upp i göteborg och bor där än, men inte varit på någon strippklubb här. Så jag undrar vilken är bäst? Vilken har fräschaste tjejerna?

Jag har varit på strippklubbar i Sydney och Las Vegas och där va det inga "slöddriga" tjejer direkt, tvärtom. Så jag skulle vilja veta hur utbudet är i min hemstad. Det känns som att det skulle vara rätt kasst, men ja hoppas på motsatsen...

Alright, nån som vet nått? .....skäms inte alls... ...what the fuck..
Citera
2005-08-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rwd
Yep, Hur é det med strippklubbar i Göteborg?
Ja har växt upp i göteborg och bor där än, men inte varit på någon strippklubb här. Så jag undrar vilken är bäst? Vilken har fräschaste tjejerna?

Jag har varit på strippklubbar i Sydney och Las Vegas och där va det inga "slöddriga" tjejer direkt, tvärtom. Så jag skulle vilja veta hur utbudet är i min hemstad. Det känns som att det skulle vara rätt kasst, men ja hoppas på motsatsen...

Alright, nån som vet nått? .....skäms inte alls... ...what the fuck..

Chat Noir är helt klart den fräschaste klubben med de snyggaste tjejerna även om det finns snygga tjejer på Wandas och Baby Doll också. Wandas och Baby Doll är ganska sunkiga ställen, båda har videobås i anslutning till stripplokalen och besökarna på dessa båda ställen är ofta lite "bonnigare", eller hur man nu skall uttrycka sig. På Wandas finns det dessutom en hel del bögar uppe bland videobåsen så där kan få en hel del suspekta förslag. Alla ställena erbjuder i stort sett samma tjänster, tabledance eller posering, och priserna varierar mellan 300-1000 kr beroende på vad du vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in