Vänner sa att det gick på chat noir för kanske tio år sen, borde väl gå på wandas eller där nu också antas?
Om inte annat så ligger nog vissa av stripporna med besökande dom finner attraktiva, ja lite som sugar daddy-kulturen.
Prostitution men ändå inte...
Jo, var nog ungefär då jag var där senast. Tvivlar på ligga grejen, och orkar inte heller lägga energi på det, då kan man köra på en vanlig sugarbaby istället. Men att se en nice strip och show för att sen runka av sig på glasrutan som tjejen trycker sitt ansikte emot har jag tyckt var kul förut och kan tänka mig testa igen.
Senast jag var på Chattan betalade jag omkr 200:- i inträde, 1500 för en första lapdance och sedan fick jag erbjudande av samma tjej om en ny privat dans där jag skulle få klä av mig helt. Den skulle kostat 5000:- men jag sa nej pga att jag inte ville betala det.
Någon som gått hela vägen med en tjej på Chattan förresten?
Senast jag var på Chattan betalade jag omkr 200:- i inträde, 1500 för en första lapdance och sedan fick jag erbjudande av samma tjej om en ny privat dans där jag skulle få klä av mig helt. Den skulle kostat 5000:- men jag sa nej pga att jag inte ville betala det.
Någon som gått hela vägen med en tjej på Chattan förresten?
Var där nån gång runt 2005 köpte en folköl för 300 spänn tappade den direkt och kräktes framför "bartendern". Fick ej vara kvar. Good times.
Verkar som Maxim är stängt.
Chat noir är sterilt, luktfritt och plastigt
Wandas har de som vanligt en föraktfullt och fördomsfull attityd så de är inga alternativ.
Jag får också känslan av att maxim är stängt tyvärr. Hade hoppats på att någon kan bekräfta eller dementera. Ja Wandas e ingen höjdare och Chat Noir e väl sådär. Maxim va supertrevligt med trevliga tjejer.
Verkar som Maxim är stängt.
Chat noir är sterilt, luktfritt och plastigt
Wandas har de som vanligt en föraktfullt och fördomsfull attityd så de är inga alternativ.
Jag får också känslan av att maxim är stängt tyvärr. Hade hoppats på att någon kan bekräfta eller dementera. Ja Wandas e ingen höjdare och Chat Noir e väl sådär. Maxim va supertrevligt med trevliga tjejer.
Maxim är stängt åtminstone för tillfället.
En av stripporna som jobbade där i slutet har börjat på wandas o de andra verkar ha gått under jord.
Wandas policy är att tjejerna får röra dig men du får inte röra tjejerna.
Chat noirs policy är att tjejerna rör inte dig och du rör inte tjejerna. Dom kommer dock att röra dig men inte i närheten av nivån av wandas eller maxim.
Alla som påstår att dom gått dit och fått en avslutning för 500kr ljuger.
Jag blev erbjuden av en tjej på maxim att träffa henne "efter jobbet" och ha sex vilket hon ville ha 5000kr i timmen för. Nappade inte då det är billigare på rosa sidorna. Samt alla rum på alla klubbar har kameror
Jo, var nog ungefär då jag var där senast. Tvivlar på ligga grejen, och orkar inte heller lägga energi på det, då kan man köra på en vanlig sugarbaby istället. Men att se en nice strip och show för att sen runka av sig på glasrutan som tjejen trycker sitt ansikte emot har jag tyckt var kul förut och kan tänka mig testa igen.
Vad jag vet så finns posering fortfarande på wandas