Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-20, 19:18
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lysdexi
Därför att du får ett betyg du absolut inte förtjänar? En elev som är ambitiös och kämpar för sina betyg ska inte jämföras med en idiot som dig. Det kanske inte verkar så farligt i dina ögon men när det väl kommer till slutbetyg och att söka vidare så finns möjligheten att du konkurrera ut de elever som faktiskt kämpat för sina betyg.

Å andra sidan är det nog inte så farligt i ditt fall, med den kapacitet och intelligens du uppvisar i denna tråd så kommer du inte vara särskilt konkurrenskraftig i framtiden.

//lysdexi

Alla har någon gång fuskat, eller? Kom inte och säg att du aldrig har fuskat i hela ditt liv för då ljuger du ! ...

"Å andra sidan är det nog inte så farligt i ditt fall, med den kapacitet och intelligens du uppvisar i denna tråd så kommer du inte vara särskilt konkurrenskraftig i framtiden.
"
Fan klagar du för då !.
Citera
2010-10-20, 19:49
  #14
Medlem
Hildeberts avatar
Du kommer ju torska ifall din NO lärare skulle prata med din broder.
Citera
2010-10-20, 20:16
  #15
Medlem
Du gör det för omständigt tycker jag, varför inte bara plugga en eller två timmar så tror jag säkert du kommer klara provet alldeles utmärkt.
Citera
2010-10-20, 20:27
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ech0
Du gör det för omständigt tycker jag, varför inte bara plugga en eller två timmar så tror jag säkert du kommer klara provet alldeles utmärkt.

Skulle göra det om jag tyvärr inte hade glömt att jag skulle ha prov imorgon och att all papper ligger kvar i skåpet. Det var min brors idé att fuska men han sa det som skoj först, men sen blev det på allvar.
Citera
2010-10-20, 21:47
  #17
Medlem
blueCommands avatar
Jag hoppas ni har liknande handstil - lärare brukar vara frenetiska kring det när fusk misstänks.

Sedan kan jag ju undra om brottet är i proportion till din vinning - är det inte enklare att läsa in lite fakta och skriva omprov?
Citera
2010-10-20, 21:56
  #18
Medlem
Wtf, Religion?

Ni kunde inte valt något annat? Läs boken för fan så klarar du själv.
Citera
2010-10-20, 22:52
  #19
Medlem
Urbanfests avatar
Kör på, det är bara ett fattigt religionsprov på gymnasiet. Se till att brorsan har samma frisyr som du och samma kläder som du använder. Han får inte snacka mycket för då kan läraren märka skillnad i hur ni pratar samt att det är risk för att han avslöjar sig i snacket. Det är bara nicka och mma.

Som någon annan skrev är det viktigt att ni har någorlunda liknande handstil, men det bör ni ändå ha?

Lycka till!
Citera
2010-10-20, 23:13
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
Kör på, det är bara ett fattigt religionsprov på gymnasiet. Se till att brorsan har samma frisyr som du och samma kläder som du använder. Han får inte snacka mycket för då kan läraren märka skillnad i hur ni pratar samt att det är risk för att han avslöjar sig i snacket. Det är bara nicka och mma.

Som någon annan skrev är det viktigt att ni har någorlunda liknande handstil, men det bör ni ändå ha?

Lycka till!

Själv så tycker jag att jag och min bror faktiskt är ganska lika, samma med handstilen också...
Jag har sagt till honom att enda gången han ska få säga ett ord är när dem ropar upp mitt namn.
Citera
2010-10-20, 23:18
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMakaroni
Wtf, Religion?

Ni kunde inte valt något annat? Läs boken för fan så klarar du själv.

Tyvärr så är det inte jag som har valt att plugga religion... Jag skulle jätte gärna plugga om jag hade boken och de med mig men som jag sa tidigare till någon annan. Jag hade glömt bort att det var prov imorgon så jag tog inte med mig boken och pappret.

Jag vill inte få IG pgr av att jag glömde.
Citera
2010-10-20, 23:27
  #22
Medlem
Till er som inte tror på mig och skriver att jag är en idiot, P12 m.m kan ta sig själva i tvåan.

Jag och min bror har bestämt oss att jag ska sjukanmäla honom imorgon och eftersom jag egentligen bara har buffertdag så har han bara en lektion att gå på. Min kompis som går i samma klass som mig ska gå till lektionen med min bror och han vet om att vi ska fuska. Min bror ska låna kläder från mig och provet är så långt som 80min.

Jag väntar utanför skolan och skulle lärarna misstänka något så låtsas han gå på toaletten och vi byter tröja och skor. Vi ska ha likadana jeans (tur att vi har det) så att allt går snabbt om det nu skulle skita sig.
Citera
2010-10-21, 07:10
  #23
Medlem
Filhe1337s avatar
När börjar det?
Citera
2010-10-21, 15:55
  #24
Medlem
Så ja nu har min bror skrivit klart och snacka om att han var jätte nervös på vägen till skolan... han tog på sig min tröja och lånade min keps så att han kunde dölja ansiktet lite bättre.. En person från min klass höll på att sätta dit min bror när han sa hans namn men han sa snabbt "oj menade "Niklas" men han sa inget efter det. Enda han gjorde var att han skratta när dem ropade upp mitt namn och min bror svarade ja =).

Provet var ganska lätt sa han och gav mig en lätt smäll på axeln för att jag hade glömt att jag hade prov idag .

Men men nu är det bara att åka ner till stan och bjuda honom på mat och ett spel .

Om ni undrar något så är det bara att skriva !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback