2012-01-17, 23:17
Medlem
Manmothers avatar
Spelet mellan GW och Kvartoft r lysande. Den blonda, lite korkade besserwissern och den svliga, kalkylerande och analyserande professorn.
Hoppas dom fortstter i mnga r till
Citera
2012-01-18, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Snacka om skillnad p GW nu nr han har "vitt-halvr"! Mycket klarare, raskare och ser relativt pigg ut. Bara jmfr med vilket avsnitt som helst frn hst-ssongen... Trevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av eckelbarn
Ja, GW verkar ovanligt pigg och glad. Hoppas att det hller i sig hela ssongen.
GW var mycket riktigt alert och frsch i programmet. Nrvaron var pfallande, gonen var pigga.

Han skippade t.o.m. vissa sedvanliga sjlvfrhvelser ...
Citera
2012-01-18, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Käg Malax
Jag tycker hon r bra; ibland kanske hon pratar lite mycket i munnen p GW innan han hunnit svara klart, men dryg r hon inte, bara ivrig och skter sitt jobb, som ju r att stlla frgor. Snarare r det GW som stundtals r dryg mot henne.
Helt rtt, Kg Malax.
Var/r det ngon som r dryg r det just GW mot CK.
Att GW msom spelar ut sitt smdryga kort mot henne, r nd okej fr mig. Programmet fr mest bara en extra nerv, som gr det lite mer underhllande.

Det vsentliga r ju trots allt att balansen dem emellan fungerar, vilket den gr.
Tonen r sammantaget klart behaglig.

Veckans brott-programmet i kvll s som program betraktat (i sin helhet) var klart sevrt och trevligt.
Citera
2012-01-18, 05:44
Medlem
Fickludds avatar
Programmet har nnu inte dykt upp p SVTPlay.
Citera
2012-01-18, 05:53
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
JA PRECIS. Du tror inte det mrks ganska direkt nr nn som super dagligen lgger av tvrt?

Drfr skrev jag att man mrker skillnad p honom nu jmfrt med fr ett par veckor sedan...

Super man dagligen under en tid och sedan lgger av blir man ett nervvrak.
Citera
2012-01-18, 09:19
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Super man dagligen under en tid och sedan lgger av blir man ett nervvrak.

Uppenbarligen inte GW.
Citera
2012-01-18, 09:23
Medlem
psaks avatar
Fanns det en subtil diss ngonstans dr mot svenska fngelsers (alltfr) hga standard? "Jag skulle grna sjlv sitta i fngelse ngra mnader", det r ju inte precis s att han skrmmer bort folk frn att beg brott
Citera
2012-01-18, 09:35
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Uppenbarligen inte GW.
Det r nog snarare s att du har fel i att han super dagligen under perioder. Att ta ett par l och ngon whisky ngra dagar i veckan r inte att supa dagligen.
Citera
2012-01-18, 11:20
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Det r nog snarare s att du har fel i att han super dagligen under perioder. Att ta ett par l och ngon whisky ngra dagar i veckan r inte att supa dagligen.

Ja, det r mycket mjligt. Stor skillnad r det iaf.
Citera
2012-01-18, 12:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Vill minnas att jag lst intervjuer dr han sjlv pstr att han dricker ganska rejlt under vinterhalvret.
Citera
2012-01-18, 13:04
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Vill minnas att jag lst intervjuer dr han sjlv pstr att han dricker ganska rejlt under vinterhalvret.

Stmmer. Han var med i efter tio med Malou fr ngra mnader sedan och d snackade de om detta. Hur han r vit ena halvret och dricker mycket det andra. Han sg sjukt mycket piggare ut nu i detta avsnitt. Kul att se mste jag sga. Gillar GW.

Sjukt bra program r det. Som mnga andra redan sagt r kemin mellan de bda riktigt bra och de gr ett bra program ihop. Och de r way better n Efterlyst t.ex. Tv tummar upp!
Citera
2012-01-18, 13:06
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Saxat frn hans krnika i Expressen: Leif GW Persson: Drfr slutar jag dricka 1 januari

Citat:
Ursprungligen postat av GW's krönika i Expressen
Mitt frhllningsstt till min egen hlsa fljer sedan mnga r tillbaka rstidernas vxlingar enligt en noga fastlagd rutin. Under sommaren och hsten s ter och dricker jag alldeles fr mycket och ofta nog gr jag det till vermtt.

<cut>

Under vinter och vr dricker jag inte en droppe alkohol, jag hller diet och trnar regelbundet.

<cut>

Jag rutar in min tillvaro med nrmast manisk perfektion och erstter mat och dryck med det ndvndiga nringsintaget, arbete och trning. Mest arbete som jag konsumerar till vermtt och med samma glupande aptit som jag tidigare t och drack. Jag gr ner i vikt, jag kan g timmar i skogen medan mitt blodtryck sjunker i samma takt som det som finns i mitt huvud stiger mot ytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in