2019-03-01, 21:45
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
... Sedan sitter det ett forskar-pucko och debatterar att grovt kriminella unga ska ha straffrabatt fr forskning visar att det r bra! Ja skitbra att ha dessa springandes p stan och misshandla och skjuta folk.

Reagerade ocks ver det, Vnster-patrasket tyckte 4 r fr mord var tillrckligt fr en 18-ring, han fullkomligt pissar alla efterlevande i ansiktet med de sikterna. r man straffmyndig ska mord ge livstid, och livstid innebr polisbil in - likbil ut. Man sg hur frbannad polisen blev, men han lade band p sig sjlv fr att inte bli utbytt i nsta program.
Citera
2019-03-01, 21:57
Medlem
RZLAs avatar
Jag har bara tittat p frsta avsnittet och tyckte att det var dligt, men s r jag trtt p hela programiden ocks. Tittade mest p Veckans brott fr att skrata t/med Leif. Men jag gillar inte Tv4:s version heller, det r bara en kopia med Jenny som stller nnu dummare frgor n vad Camilla gjorde. Behvs lite nytnk inom kriminalprogrammen. Ska man ska man snacka gamla kriminalfall s kanske man kan ta ngra frn vra nordiska grannlnder, de svenska fallen har man redan hrt.
Citera
2019-03-01, 23:53
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Reagerade ocks ver det, Vnster-patrasket tyckte 4 r fr mord var tillrckligt fr en 18-ring, han fullkomligt pissar alla efterlevande i ansiktet med de sikterna. r man straffmyndig ska mord ge livstid, och livstid innebr polisbil in - likbil ut. Man sg hur frbannad polisen blev, men han lade band p sig sjlv fr att inte bli utbytt i nsta program.
Det finns faktiskt ett mellanting mellan 4 r och bokstavligt talat livstid. Varfr mste allt vara s polariserat hela tiden.
Citera
2019-03-02, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Har svrt fr kriminologen i detta sammanhang. Hade han kommit ut som poet i typ Babel, hade han kunnat passa in, men i egenskap av expert p brott ger han ett lite farligt intryck med sin blick, som blixtrar till p ett obehagligt stt, bakom i vrigt fin lugg.

Men jag kanske jmfr honom fr mycket med GW?

Det r ju han sjlv som jmfr sig s mycket med och vill vara som GW att han blir helt omjlig att ta p allvar.
Citera
2019-03-02, 01:44
Medlem
Vad i hela fridens namn har Camilla fr klder i avsnittet om gngskjurningarna?

Stilfull elegant blus, till skotskrutiga ylle byxor ihop med hga svarta dr Martins liknande kngor.

Ser ju fr jvligt ut.
Citera
2019-03-02, 09:11
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det r ju han sjlv som jmfr sig s mycket med och vill vara som GW att han blir helt omjlig att ta p allvar.

Det vgar jag inte spekulera i, men han axlar inte GW:s mantel nnu. Vill nog ha honom som poet i Babel.
Citera
2019-03-07, 00:57
Medlem
N3ss3s avatar
Sammanfogat tv befintliga trdar. D mnena i bda trdarna handlade om programmet, inte Leif GW eller eventuella andra personer.

/mod
Citera
2019-10-01, 20:40
Medlem
elbels avatar
Blirre fler avsnitt?
Citera
2019-10-01, 21:44
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Blirre fler avsnitt?
Jag tror det. Googla!
Citera
2019-10-01, 23:25
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Kollade lite,
- Hittar ingen info p SVTplay, titeln inte ens med i listan.
- SVT.se = no info
- Sker man p tv-tabln fr man gammalt:
https://www.allatvkanaler.se/serie/veckans-brott/
- TV.nu = https://www.tv.nu/program/veckans-brott
* Kommande sndningar: Tyvrr finns inte det hr programmet p TV *
Skiten nedlagt.
Citera
2019-10-01, 23:31
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Kollade lite,
- Hittar ingen info p SVTplay, titeln inte ens med i listan.
- SVT.se = no info
- Sker man p tv-tabln fr man gammalt:
https://www.allatvkanaler.se/serie/veckans-brott/
- TV.nu = https://www.tv.nu/program/veckans-brott
* Kommande sndningar: Tyvrr finns inte det hr programmet p TV *
Skiten nedlagt.
Minns inte vad dom sa i vras..men lika bra och vntat om det lggs ner. Det konceptet fungerar bara med GW eller liknande.
Citera
2019-10-01, 23:36
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Minns inte vad dom sa i vras..men lika bra och vntat om det lggs ner. Det konceptet fungerar bara med GW eller liknande.
Kollade inte ens ett fullt avsnitt med nya uppsttningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in