2010-12-14, 23:21
Medlem
Hajars avatar
Programledaren var nog dummare n ngonsin i det hr avsnittet. Till nsta ssong fr de hitta ngon som kan stlla lite intelligentare frgor till GW. Hon gr ju bort sig varje gng hon ppnar munnen. SVT har skert kvoterat in henne.
Citera
2010-12-14, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hajar
Programledaren var nog dummare n ngonsin i det hr avsnittet. Till nsta ssong fr de hitta ngon som kan stlla lite intelligentare frgor till GW. Hon gr ju bort sig varje gng hon ppnar munnen. SVT har skert kvoterat in henne.

Jag tycker hon skter sig rtt bra, men ibland kanske frgorna r lite dumma och hon kanske avryter GW ibland nr han hller p o dra ut p ngot som faktiskt r ganska intressant.

Du fr tnka p att dom flesta som tittar p programmet inte vet svaren p hennes ibland ganska sjlvklara frgor.
Citera
2010-12-14, 23:28
Medlem
SoTireds avatar
Citat:

Hon gr ett bra jobb.
Om det inte passar s kan du kolla p House p TV4 istllet.
Citera
2010-12-14, 23:30
Medlem
Morrissons avatar
Jag brukar inte bli irriterad p kriminella kkfarare, heller inte "ungar p glid". Men den r killen var verkligen en sten i min sko. Han fr allt p ett silverfat: ett jobb och en egen lgenhet, men ingenting kan han hantera.

Han rker inomhus med fnstret ppet, han gnller ver att han inte fr pengar av SOC efter avtjnat fngelsestraff, han klarar inte av att komma i tid klockan 9(!) p morgonen till sitt jobb och uppenbarligen s drar han upp grejer genom nsan.

Han r ett praktexempel p en samhllsbrda och jag hoppas att han blir inlst i tio r. En annan har tvingats g upp fyra p morgonen under ett par rs tid fr att kunna ha mat p bordet. S glider en sn hr pajas runt och lnsar kllare, snor cyklar och rnar arbetande mnniskor. Skulle jag se honom frska sno ngonting av mig s skulle jag sprtta upp honom som en lax.

Parasit r vad han r!

Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Morsan hans var ju rena tjack-morsan.

Det brjade fint redan i frsta delen.
Killen hade ju stuckit frn fngelset och hem till morsan fr att f i sej sin skit innan EX-CONS han f fatt i honom.
Kka pizza med hela ansiktet gjorde han ocks.

Nu var han helt bombad och skulle kka nnu mer pizza.

Precis! Vissa mnniskor br tvngssteriliseras. Ur den dr familjens slkttrd lr det inte dyka upp produktiva mnniskor direkt.
Citera
2010-12-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Morsan hans var ju rena tjack-morsan.

Det brjade fint redan i frsta delen.
Killen hade ju stuckit frn fngelset och hem till morsan fr att f i sej sin skit innan EX-CONS han f fatt i honom.
Kka pizza med hela ansiktet gjorde han ocks.
Nu var han helt bombad och skulle kka nnu mer pizza.

Hahaha, ja fan vad han verkar gilla pizza!!

Nr jag sg honom trycka i sig pizzan ikvll kom jag direkt att tnka p gamle SVULLO (R.I.P) som grisade i sig bde Falukorv och Mums Mums i hela ansiktet...
Citera
2010-12-14, 23:57
Medlem
Citat:

Hon r ju bra!

Dessutom r hon en MILF!!
Citera
2010-12-15, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kokko-Laban
Hon r ju bra!

Dessutom r hon en MILF!!
Citat:
Ursprungligen postat av Camilla Kvartoft
:Jag har fyllt 40, jag r en mogen kvinna, jag r redo fr detta. Klla: http://www.expressen.se/nyheter/1.22...riktig-stjarna
Citera
2010-12-15, 01:16
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Jag brukar inte bli irriterad p kriminella kkfarare, heller inte "ungar p glid". Men den r killen var verkligen en sten i min sko. Han fr allt p ett silverfat: ett jobb och en egen lgenhet, men ingenting kan han hantera.

Han rker inomhus med fnstret ppet, han gnller ver att han inte fr pengar av SOC efter avtjnat fngelsestraff, han klarar inte av att komma i tid klockan 9(!) p morgonen till sitt jobb och uppenbarligen s drar han upp grejer genom nsan.

Han r ett praktexempel p en samhllsbrda och jag hoppas att han blir inlst i tio r. En annan har tvingats g upp fyra p morgonen under ett par rs tid fr att kunna ha mat p bordet. S glider en sn hr pajas runt och lnsar kllare, snor cyklar och rnar arbetande mnniskor. Skulle jag se honom frska sno ngonting av mig s skulle jag sprtta upp honom som en lax.

Parasit r vad han r!

Precis! Vissa mnniskor br tvngssteriliseras. Ur den dr familjens slkttrd lr det inte dyka upp produktiva mnniskor direkt.

Det irriterade mig ocks, det finns mnniskor som bokstavligen skulle kunna mrda fr att f en lgenhet och ett jobb och han fr allt p ett silverfat efter kken men gnller bara.
Han var definitivt prkt strre delen av tiden i bildrutan, hans pupiller var ju stora som tefat fast han hade en fet kameralampa i ansiktet.
Citera
2010-12-15, 01:43
Medlem
Jag hade mtt psykiskt bttre av att polisen knpper min gisslantagare n att spendera tskilliga timmar med denne. Idag har man bttre utrustning s jag hoppas inte att man ska behva vnta 30 timmar p att det ska f en annan vndning. I vart fall kan jag sga nu vid mina sinnes fulla bruk att jag inte vill utsttas fr Stockholmssyndromet.

Patetiskt att se hur en vuxen man inte klarar av att infinna sig p en arbetsplats vid 09:00 dr enda egentliga kravet tycks vara att han ska vara dr just d. Drogerna har redan kommenterats s jag kommenterar pizzatningen, vilket jag strde mig p. Betedde sig som om han utsttt hungersnd i fngelset nr han i sjlva verket har haft fri tillgng till bra mat och trning. Ljligt att organisationen tog han i frsvar med att myndigheterna mste dela ut pendelkort och mer bidrag fr att stvja kriminalitet. r man verkligen redo fr friheten om man inte kan frhlla sig till det vlfrdssystem som nd finns? Snacka om silverfat.
Citera
2010-12-15, 11:48
Medlem
wonderlands avatar
Snubben som muckat ifrn kken kommer inte ha det ltt, det enda han verkade gra var ju att klaga och ta sina kra pizza. Ja vafan du har suttit i fngelse, blir inte direkt en rkmacka nr du kommer ut.

Gisslandramat var ju nstan tragikomiskt, intressant att beskda, inte hrt talas om det frr.
Citera
2010-12-15, 12:15
Medlem
Hahaha, var det bara jag som inte visste om man skulle skratta eller grta nr man fick se ynglingen som nyligen kommit ut frn kurran?

Han upptrdde otroligt nervst, tittade inte reportern i gonen, svettades ngt enormt och nr vl blicken lyftes var hans gon helt jvla blodsprngda. Amfetamin ngon?

Allts, det r ju djupt tragiskt med dessa vilsna individer i samhllet men vafan. Hur kunde reportern bara st dr och le och ltsas som ingenting nr det var s in i helvetes uppenbart att killen vart "lite fr aktiv" det senaste dygnet.
Citera
2010-12-15, 15:51
Medlem
Millediablos avatar
Grdagens avsnitt handlade om mordet p 16-rige Anders Gustafsson som mrdades i Hammarbyhamnen Stockholm p nyrsafton 1994. r det ngon som sg programmet?

En sak som jag inte frstr varfr man hugger av en 16-ring handen. GW spekulerar i att GM kanske inte tycke att BO var en riktig s.k. heilare (GWs uttryck) och drfr tog bort handen som en extra krydda. Har ngonting liknande hnt ngonsin i Sverige sedan dess eller ens innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in