Jag brukar inte bli irriterad p kriminella kkfarare, heller inte "ungar p glid". Men den r killen var verkligen en sten i min sko. Han fr allt p ett silverfat: ett jobb och en egen lgenhet, men ingenting kan han hantera.
Han rker inomhus med fnstret ppet, han gnller ver att han inte fr pengar av SOC efter avtjnat fngelsestraff, han klarar inte av att komma i tid klockan 9(!) p morgonen till sitt jobb och uppenbarligen s drar han upp grejer genom nsan.
Han r ett praktexempel p en samhllsbrda och jag hoppas att han blir inlst i tio r. En annan har tvingats g upp fyra p morgonen under ett par rs tid fr att kunna ha mat p bordet. S glider en sn hr pajas runt och lnsar kllare, snor cyklar och rnar arbetande mnniskor. Skulle jag se honom frska sno ngonting av mig s skulle jag sprtta upp honom som en lax.
Parasit r vad han r!
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Morsan hans var ju rena tjack-morsan.
Det brjade fint redan i frsta delen.
Killen hade ju stuckit frn fngelset och hem till morsan fr att f i sej sin skit innan EX-CONS han f fatt i honom.
Kka pizza med hela ansiktet gjorde han ocks.
Nu var han helt bombad och skulle kka nnu mer pizza.
Precis! Vissa mnniskor br tvngssteriliseras. Ur den dr familjens slkttrd lr det inte dyka upp produktiva mnniskor direkt.