2015-02-17, 22:02
Medlem
sissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Surrealistiskt med GW meets Antikrundan! Underbart!

Frst Anders Borg och nu detta... Vart r vrlden p vg?
Citera
2015-02-17, 22:02
Medlem
Professor.Stasis avatar
Nmen fyy. Vad jag mr illa ver nr brottslingar frsker urskta sina brott, dlig barndom, men de dog ju inte, det r faktiskt mig det mest synd om. Var ju end trevligt att GW har en normal syn p sdana brottslingar, varfr har inte vanliga journalister en sdan grundlggande vrdering. Sg t.ex att nu ska SVT trffa en terrorist och dricka kaffe med en sdan, sdant r ju inte alltid fel men journalistenrna r sgott som aldrig speciellt ifrgasttande mot vad de har gjort. Fr journalisterna s rcker det med att du sger frlt om du knarkar, slss, hotar, mrdar men ve dig om du sger fula ord p internet.
Citera
2015-02-17, 22:05
Medlem
Mr.Mackzs avatar
GW levererar nnu ett mycket bra avsnitt!
Citera
2015-02-17, 22:07
Medlem
Antikrundan-snubben verkar se upp till GW,fr han har hela tiden gonkontakt med GW,tots att kvinnliga programledaren stller frgor.
Kanske muslim.. ?
Citera
2015-02-17, 22:07
Medlem
Tolvans avatar
Jag gillar GW's lilla slakt av Guillou
Citera
2015-02-17, 22:40
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Antikrundan-snubben verkar se upp till GW,fr han har hela tiden gonkontakt med GW,tots att kvinnliga programledaren stller frgor.
Kanske muslim.. ?

Han fljer ju uppenbarligen programmet s att han gillar GW r vl inte s konstigt. Har svrt att tnka mig att folk som ogillar honom fljer det.

De som begick mordet p 32-ringen verkar ju inte vara alltfr smarta. Mste varit pundare av hgsta rang som begick ett rn som gick fr lngt.
Citera
2015-02-17, 22:56
Medlem
Sonnenwendes avatar
Professor Stnk och Pust slingrade sig undan fallet med den aggressive 9 ringen, borde inte han ha full koll p det nu??
Citera
2015-02-17, 22:58
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ja, det tnkte jag ocks p. Dessutom OM A skulle ha trtt psen ver huvudet sjlv, s r sannolikheten hg, enligt mitt stt att se det, att ngot fingeravtryck frn henne skulle finnas p den eller p tejpen. Fr HON torde vl i s fall inte ha varit s berknande mitt i natten att hon tnkt p att ha haft handskar p sig... I s fall, fr att stta dit killen? Och hur stor r chansen att A trtt p psen i huset och gtt med den p sig - fasttejpad - hela vgen till bilen frn huset. OM hon skulle ha velat markera ngot, d kunde hon ha trtt p psen d hon kommit fram till bilen. Det lter mrkligt med sjlvmord/olyckshndelse vid sjlvmordsfrsk i detta fall. De hade vl ocks brkat under kvllen?

Dessutom vaknade vl killen (sambon?) i huset. Sov de inte i samma rum? I s fall borde vl A sett honom innan hon gick ut fr att "markera" vid bilen, dr han skulle ligga och sova.

GW nmnde ocks att det fanns motstridiga uppgifter i killens berttelse. Ngon som vet vad dessa bestod i?

Varfr kollades inte A:s mobil och dator? Fr att polisen hade sin sikt klar direkt?

Finns psen kvar fr analys i dag?

Mste ppeka att jag kan ha missat/missuppfattat ngot, d jag inte satt klistrad vid TV:n hela programmet.
Professor Pust & Suck r lika analytisk som en plastkasse, jag ger mig fan p att han tar in extern hjlp varje gng en frga blir mer komplex n en rdljuskrning.
Citera
2015-02-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Han fljer ju uppenbarligen programmet s att han gillar GW r vl inte s konstigt. Har svrt att tnka mig att folk som ogillar honom fljer det.

Alla gillar vi GW,men visst tittar man p den som stller frgorna?
Citera
2015-02-18, 03:15
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Alla gillar vi GW,men visst tittar man p den som stller frgorna?
Peter Plunta r alkad och alltid mer eller mindre packad d han r i TV. S ven denna gng. Drav problemen att veta t vilket hll han skulle titta o.s.v.
Citera
2015-02-18, 05:59
Medlem
Alplandskaps avatar
Du babblar p s mycket s vi hinner inte mer... Camilla till Leif under Frga Leif.
Citera
2015-02-18, 07:13
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Lars Ferm vilken nisse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in