2013-11-27, 16:54
Medlem
Copterss avatar
Vad hll Lambertz p med?
Citera
2013-11-27, 17:09
Medlem
Tycker Camilla var rtt dlig p att styra debatten, Lambertz fick ju prata p som bara den. Iofs bra underhllningsvrde d allt han sa var rena lgner vilket tittarna frstr.

GW frskte avbryta men det gick ju inte s jttebra, kanske lite halvhjrtat d Lambertz bara kontrar med mer lgner och gr en diskussion omjlig.
Citera
2013-11-27, 18:37
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraceti
tror aldrig jag varit med om ngot s pinsamt som Lambertz medverkan i veckans brott igr. jag brukar ha skmskudde nr jag ser typ ensam mamma sker, men det r ju ingenting i pinsamhetsjmfrelse med vad denna mannen klcker ur sej

Det r ju nrmast helt obegripligt. Han ljuger tittarna rakt upp i ansiktet, sger rena osanningar.
Citera
2013-11-27, 18:56
Medlem
Enda bevisen Lambert & co har r att "likhunden Sampo" markerade 50 stenar, en av stenarna pekade ven Sture ut, haha, herregud, man undrar ju hur mnga fler det r som blivit oskyldigt dmda i det hr landet.
Margit som gett upphov till filmen Inception? Verkar ha planterat minnen hos folk i flera decennier.
Citera
2013-11-27, 19:03
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Enda bevisen Lambert & co har r att "likhunden Sampo" markerade 50 stenar, en av stenarna pekade ven Sture ut, haha, herregud, man undrar ju hur mnga fler det r som blivit oskyldigt dmda i det hr landet.
Margit som gett upphov till filmen Inception? Verkar ha planterat minnen hos folk i flera decennier.
Och Sture pekade ut den efter han ftt veta vilka Sampo hade markerat, s tolkade jag det.
Citera
2013-11-27, 20:32
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Sen blev ni skert utsatta fr brutala sexuella vergrepp nr ni lg p sktbordet, kan frklara varfr ni huserar p ett ddsknarkar-nazist forum som flashback.

Allvarligt, jag trodde att borttrngda minnen och hela satanic ritual abuse som den ingick i frn brjan var avfrdad sedan lnge inom psykologin och psykiatrin men hr i ankdammen Sverige finns det fortfarande ledande psykologer och teraputer som tror p struntet.

Sger en hel del om vilka pseudo-vetenskaper psykologi och psykiatri r.
Satt med en psykolog fr ngra r sedan och jag fick frgan om jag har ngra borttrngda minnen. Jag drog ronen t mig och tnkte p Quickhistorien.

Ngon som varit med om dessa terapier och brjar att "minnas" s "minns" dom aldrig att bara farsan eller farsans kompis varit p dom vid ngot tillflle. Nej, det r farsan, morsan, brorsan och ngra av deras vnner som varit i en orgie och krt terapioffret i urinrret med ett kvastskaft samtidigt som dom pulat in tv-apparaten i rven. Det r alltid s bisarrt.
Citera
2013-11-27, 21:11
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Satt med en psykolog fr ngra r sedan och jag fick frgan om jag har ngra borttrngda minnen. Jag drog ronen t mig och tnkte p Quickhistorien.

Ngon som varit med om dessa terapier och brjar att "minnas" s "minns" dom aldrig att bara farsan eller farsans kompis varit p dom vid ngot tillflle. Nej, det r farsan, morsan, brorsan och ngra av deras vnner som varit i en orgie och krt terapioffret i urinrret med ett kvastskaft samtidigt som dom pulat in tv-apparaten i rven. Det r alltid s bisarrt.

Jag har lst psykologi och gtt i terapi.

Teraputen och/eller psykologen verkar alltid lika besvikna nr man inte har ngot "ltt" ssom vergrepp att komma med. Komplicerade grejer r liksom inte deras grej. Vilket gjort att jag frsttt att det inte finns ngon terapi fr "vanligt folk".

Passa er!
r mitt rd.

Leta hellre reda p en klok medmnniska eller frlita er p er inre styrka.
Fr den finns dr. Oftast.
Citera
2013-11-27, 21:14
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Han har helt klart Aspergers, jag knner sdana personer och de beter sig exakt likadant.
Jo, GW r inte s rapp kan man sga men bra p att analysera i efterhand. Typiskt fr Aspergare.
Citera
2013-11-27, 21:33
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Nr det r s uppenbart att ena sidan har rtt och att den andra ljuger, blir det svrt att hlla ngon debatt ver huvud taget. Oavsett vem som deltar.

Josefsson imponerade verkligen. Var han beredd p att Lambertz skulle anvnda hunden som ett exempel? Oerhrt lmpligt att han hade just det utdraget frn rapporten. Han r den frsta som verkligen demolerar skojarens fantasier.

Vem, eller vilken instans, har befogenhet att avskeda domare frn Hsta domstolen?
Jag anar ugglor i mossen. Det var fr vasst att ha det dr dokumentet redo.
Citera
2013-11-27, 21:33
Citat:
Jo, GW r inte s rapp kan man sga men bra p att analysera i efterhand. Typiskt fr Aspergare.

Lgg av!

Jag har hrt att folk som r snabba p att stlla diagnoser p andra oftast har en eller tv sjlva.
Och det verkar ju inte omjligt.

GW sktte sig fint.
Vad annat kunde han gra?
Klart att det pyste under den fina kostymen, men hab behll sitt lugn.

9 1/2 pong av mig, av tio mjliga.
Citera
2013-11-27, 21:59
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Lgg av!

Jag har hrt att folk som r snabba p att stlla diagnoser p andra oftast har en eller tv sjlva.
Och det verkar ju inte omjligt.

GW sktte sig fint.
Vad annat kunde han gra?
Klart att det pyste under den fina kostymen, men hab behll sitt lugn.

9 1/2 pong av mig, av tio mjliga.
N, det gr att argumentera betydligt bttre n GW gjorde mot Lambertz. Jag blev lite besviken p honom. Jag r inte allt fr pigg att stta etiketter p folk men nog har GW en del aspergerdrag. Inget fel med det. Har fljt honom under mnga r.
Citera
2013-11-27, 22:28
Medlem
neguins avatar
Citat:
Jag anar ugglor i mossen. Det var fr vasst att ha det dr dokumentet redo.

Eller s var han vl frberedd? r inte helt osannolikt att Lambertz frskt anvnda sig av det argumentet tidigare. Vad jag frstr s har han inte s mnga.

Citat:
N, det gr att argumentera betydligt bttre n GW gjorde mot Lambertz. Jag blev lite besviken p honom. Jag r inte allt fr pigg att stta etiketter p folk men nog har GW en del aspergerdrag. Inget fel med det. Har fljt honom under mnga r.

Leif GW r en underbar mnniska. Jag knner honom mycket vl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in