2013-03-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Jag tror att han gjorde det, det verkade lite knsligt och han sa "sstatsanknytning eller finland" trots att de inte pratade finska..

Han menade nog helt enkelt vanliga polacker eller estlndare. De som brukar rna frmget folk i hemmet.
Citera
2013-03-06, 19:55
Medlem
Professorns hlsa verkar smre n tidigare. Kanske han aldrig fr uppleva sina
miljardintkter frn Hollywood

Trist att GW tog s illa upp ver hennes lilla pik. Normalt sett hade GW inte tagit
det s illa alls.
Citera
2013-03-06, 20:28
Medlem
Tugget gr att ngon ska klippas i Vrmland i ngon bruksort? De ska ha tystat en massa personer i personens omkrets o s redan innan med nya telefon nr, alibi etc. r det s det gr till??? Jag hrde det frn ett lokalt gng
Citera
2013-03-06, 20:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReneHiguita
Tugget gr att ngon ska klippas i Vrmland i ngon bruksort? De ska ha tystat en massa personer i personens omkrets o s redan innan med nya telefon nr, alibi etc. r det s det gr till??? Jag hrde det frn ett lokalt gng
De ska skert gra ett klatchigt program som de gjorde med Plus nr Sverker slutade.
Citera
2013-03-06, 20:48
Medlem
Sokkos avatar
Visserligen en vecka gammalt. Folksport bland 80+ att hlla koll p GW?

Citat:
Alingssaren Kurt Fernstedts rknande av Leif GW Perssons-glasgonfrflyttningar verkar ha ftt polisprofessorn att tnka till. I tisdagens avsnitt av tv-programmet Veckans brott lt GW glasgonen ligga p bordet.

Under den senaste tiden har det snackats flitigt om Leif GW Persson glasgonfrflyttningar.
I frra veckan skrev AT om Kurt Fernstedt, 88 r, som tillsammans med sina kompisar haft en tvling dr de gissat hur mnga gnger GW kommer att flytta glasgonen under ett program.

http://www.alingsastidning.se/nyhet_...=ALINGS%C3%85S
Citera
2013-03-06, 23:43
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtAlinPlatforms
Han blev "ltt" irriterad p Camilla nr hon kallade honom "sur gammal gubbe".
Detta visar bara hur borta i sig sjlv han (och publiken) r. Hon sa att han lter som "en sur gammal pensionr". Camilla kallade honom allts ingenting.
Citera
2013-03-07, 08:53
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
ROFL. Polisen, en frlorad generation som bara vill ha det trevligt p jobbet. Konkursmssig polisorganisation. Jag var tvungen att se om programmet p SVT-play fr jag trodde inte mina ron.
r det direktsndning eller har de repeterat innan? Bra show ikvll.

Programmen r bandade. Tror inte att GW accepterar ngra allvarliga censureringar.

Maken till civilkurage fr man leta efter.

Frbannat sknt att han stod upp mot Camilla Kvartofts korkade pladder och hrskarsnack. Ett av de bsta avsnitt denna ssong!
Citera
2013-03-07, 09:40
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs
Frbannat sknt att han stod upp mot Camilla Kvartofts korkade pladder och hrskarsnack. Ett av de bsta avsnitt denna ssong!

Det behvs ngon som kan ifrgastta det GW sger ibland - Kvartoft r bra. GW sger inte alltid s kloka saker. Exempel: fr ngot avsnitt sedan sa han: den hr bonden (kostlden) r fr mig oskyldig tills domen faller. Frra ret nr Yenon Levi-mordet var p tapeten sa han s hr om 'glasgonmannen: "det r han som gjort det hr" ('Glasgongubben slpptes i brist p bevis). Ett exempel p hur jvla dumma saker GW sger ibland som ingen bryr sig om att ifrgastta.
Citera
2013-03-07, 11:44
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Det behvs ngon som kan ifrgastta det GW sger ibland - Kvartoft r bra. GW sger inte alltid s kloka saker. Exempel: fr ngot avsnitt sedan sa han: den hr bonden (kostlden) r fr mig oskyldig tills domen faller. Frra ret nr Yenon Levi-mordet var p tapeten sa han s hr om 'glasgonmannen: "det r han som gjort det hr" ('Glasgongubben slpptes i brist p bevis). Ett exempel p hur jvla dumma saker GW sger ibland som ingen bryr sig om att ifrgastta.

Han pratar om 2 olika fall som ven r olika i tid och utredningskraft.
Det r vl bra att han skiljer p att "ha gjort nt" och "r dmd fr"?
Citera
2013-03-07, 12:59
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter

Ingen r fullkomlig, inte heller GW. Alla kan ha fel. Leif har mycket sllan fel, han r extremt vl plst och besitter en enorm erfarenhet. I sin yrkesaktiva tid lste han ca 1.000 sidor text per dag!!

Han r dessutom rik som ett troll och behver inte slick ngons rv, ngonsin.

Att en misstnkt slpps i brist p bevis r en juridisk sak och den misstnkte kan mycket vl vara gm de facto. Sen ska samhllet behandla alla som oskyldiga tills motsatsen r bevisad. GW r inte samhllet och kan fritt framfra sina sikter. Som han gjort kring Sture Bergvall, DaCostafallet, Linda Sheng, Yenon Levi mfl, mfl.

Lr dig skilja p juridik och verklighet!
Citera
2013-03-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Han menade nog helt enkelt vanliga polacker eller estlndare. De som brukar rna frmget folk i hemmet.

Romer?
Citera
2013-03-07, 14:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nr han beskte rtten sg man hur gammal han blivit, och i studion ser man att hans mage r strre n Pluras. Vill ge honom rdet att simma, om han inte redan gr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in