2010-10-20, 17:29
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Jag hller med, mordvapnet r ocks en faktor. Om jag skulle mrda ngon skulle jag inte anvnda den lilla kniven med kass kvalitet, jag skulle ta en kniv frn kket som r vassare, lngre och hllbarare. Den kniven som visades sg ut att vara en typisk kniv som "tuffa" 15ringar br p.

Jo s tnker jag ocks d det finns en viss grupp som br p just balisongkniven. Dock gr nog inte en kkskniv saken mycket bttre d den ocks saknar parerstng, vilket gr att man fortfarande skr sig sjlv och lmnar ifrn sig blod.
Citera
2010-10-20, 17:31
Medlem
Programledaren var ju totalt vrdels. Lt ingen tala till punk och sg helt frvirrad ut vid flera tillfllen.
Dom borde ta in ngon med lite erfarenhet som kan hlla i programmet!

Men som vanligt fr GW 5/5
Citera
2010-10-20, 18:12
Medlem
Walkers avatar
Kvartoft verkar har rtt gedigen radioerfarenhet, men det gr henne inte med sjlvklarhet till en bra programledare i TV.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Camilla_Kvartoft
Citera
2010-10-20, 18:41
Medlem
Cousin Cocaines avatar
LGWP var bra, men hela studion och produktionen knns vldigt mycket Utbildningsradion kl. 10.30. Sen har jag problem med Kvartofts rst som r en sn dr typisk "nu-ska-ni-f-lra-er-saker-fr-hr-kommer-UR" rst.
Citera
2010-10-20, 18:47
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
LGWP var bra, men hela studion och produktionen knns vldigt mycket Utbildningsradion kl. 10.30. Sen har jag problem med Kvartofts rst som r en sn dr typisk "nu-ska-ni-f-lra-er-saker-fr-hr-kommer-UR" rst.
Du r helt enkelt bortskmd. Lyssna uteslutande p P1 i ngra veckor, och knpp inte av vid sjrapporten. D lovar jag dig att du kommer att kunna smeka dig sjlv till sdesavgng bara ackompanjerad av Kvartofts stmma sedan
Citera
2010-10-20, 19:03
Medlem
GW "utvrderar" grdagens premir och sparkar Tommy Lindstrm i arslet:
Citat:
En konkurrent som inte str lika hgt i kurs r Tommy Lindstrm, fre detta chef fr rikskriminalpolisen, som eftertrder Leif GW Persson i Efterlyst.
Han sger hpnadsvckande saker. Till exempel om 23-ringen som r misstnkt fr flera vldtkter i rebro och r tidigare ostraffad. D sger Lindstrm att s r det ofta. Det r bara skitprat. I verkliga fall r de i tta fall av tio tidigare straffade fr sexbrott. Sdant dr gr mig s jvla trtt.
Tommy Lindstrm sger att han trodde att Leif GW:s starka sida var statistik och frstr inte varfr han ger sig in i diskussionen verhuvudtaget.
Det r helt ologiskt. Bde rebromannen och Hagamannen var tidigare ostraffade och s r det ofta. Det borde Leif veta.
Han pratar skit. Det r tvrtom undantaget, s det har han ftt helt om bakfoten. Det r alldeles t helvete fel. De r nstan alltid straffade men just de hr tv rkar inte vara det, sger Leif GW Persson.

http://www.expressen.se/nyheter/1.21...sts-nya-expert
Citera
2010-10-20, 19:28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Du r helt enkelt bortskmd. Lyssna uteslutande p P1 i ngra veckor, och knpp inte av vid sjrapporten. D lovar jag dig att du kommer att kunna smeka dig sjlv till sdesavgng bara ackompanjerad av Kvartofts stmma sedan
Bara fr att man r bra i radio behver inte det betyda att man passar i TV. Annika Lantz (hon r visserligen inte bra p nt men...), Thomas Tengby m fl har bevisat det gng p gng. Enda undantaget jag kommer p shr r Jacob Dahlin.
Citera
2010-10-20, 19:37
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Bara fr att man r bra i radio behver inte det betyda att man passar i TV. Annika Lantz (hon r visserligen inte bra p nt men...), Thomas Tengby m fl har bevisat det gng p gng. Enda undantaget jag kommer p shr r Jacob Dahlin.
Peter Apelgren fr fasen. Men visst, point taken. Nu tycker ju jag personligen att Kvartoft och GW fungerar fint ihop... Hon har ju ngot sknt "avstnd" i sitt stt att tala, och hela GW r ju ett mrkligt miffo som verkligen kan psyka skiten ur folk han pratar med... eller snarare "i nrheten av". Han gr samma grej som hon, fast tusen gnger mer och med hela kroppen
Citera
2010-10-20, 19:46
Medlem
Kan nog bli bra efter att dom arbetat in sig lite.
Citera
2010-10-20, 19:48
Medlem
Slangen88s avatar
Kommer bli ett bra program. GW r en stjrna i min bok iallafall. Han vet vad han talar om.

Nr och var snds programmet?
Citera
2010-10-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
I Skavlan sa han ocks att han ter 70 olika tabletter per dag.

70 i veckan var det allts 10 om dagen.
Citera
2010-10-20, 19:51
Medlem
GW r skn; finns skerligen mnga som str sig p honom (inom polisen till ex) men han har min respekt

Han r ganska kvicktnkt och rapp nr han vill, vad vet man om hans IQ eller andra srdrag?
Senast redigerad av Schizoiden 2010-10-20 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in