2010-10-19, 22:00
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Klart att de där två trollen skall få ha en klubb! De måste ha rätt att vara avundsjuka på de som inte är fullt så fula som de själva är.
HAHA! Kollade inte ens bilden förra gången jag besökte sidan, men misstänkte hela tiden att det handlade om 2st troll

Det verkar ju handla om att kvinnor är besvikna på att det är män som missbrukar porr? Kvinnorna borde väll ta det med mannen och inte prata med någon total främling.
Citera
2010-10-19, 22:17
Medlem
ft.s avatar
Åh, herregud. Det känns så fel, på något sätt känns hela det här "nätverket" så abnormt pinsamt.
Citera
2010-10-19, 22:35
Medlem
Men alla ni i tråden som överkonsumerar porr.

Kör ni det inte via datorn?

Killen i Aftonbladets artikel verkar ha varit en gödselspridare av gamla videokasetter och DVDr

Är väl inte så kul att hitta en massa skit överallt om han kunde få in det på några USB-minnen.
Citat:
Aftonbladet
– Men han sa flera gånger att han hade gett sig med det där. Och sen hittade jag nya filmer, i bilen och på alla möjliga ställen.
Citera
2010-10-19, 22:36
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priapus
Men alla ni i tråden som överkonsumerar porr.

Kör ni det inte via datorn?

Killen i Aftonbladets artikel verkar ha varit en gödselspridare av gamla videokasetter och DVDr

Är väl inte så kul att ha en massa skit överallt om han kunde få in det på några USB-minnen.
En riktig idiot, han verkar tydligen ha haft porrfilms DVDer eller VHSer som han gömt på olika ställen
Citera
2010-10-19, 22:53
Medlem
Slangen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Förnedrings-TV i sitt esse. Stockholmslyxlirarna Fredrik & Filip åker ut på landet och hittar några inavlade bönder som de låtsas vara empatiska med. Och de får filma det hela, för Nina och liknande begriper tydligen inte hur de gör bort sig. Och sedan låter Filip & Fredrik oss skratta åt dem. Bra TV?
Kul att du kallar mig inavlad bonde horunge.

När hon har haft "problem" med männen som missbrukar porr så började jag skratta som fan. Åge är en sex/porrmissbrukare. Tycker hon borde se sånt eller hört nått. Jag menar, han är ju "känd" för det i Säffle. Pratat med han ett par gånger, rätt slibbig. Kul att där Hans Göran fikar med fitt Siren är gatan jag bor på . Dock ett skabbigt fik!
Citera
2010-10-19, 23:10
Medlem
hansolo86s avatar
Dom får nog många medlemmar från flashback, NOT!
Citera
2010-10-19, 23:28
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen88
Kul att du kallar mig inavlad bonde horunge.

När hon har haft "problem" med männen som missbrukar porr så började jag skratta som fan. Åge är en sex/porrmissbrukare. Tycker hon borde se sånt eller hört nått. Jag menar, han är ju "känd" för det i Säffle. Pratat med han ett par gånger, rätt slibbig. Kul att där Hans Göran fikar med fitt Siren är gatan jag bor på . Dock ett skabbigt fik!
Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga, men jag är ändå lite chockad. Var du en av dessa som var med i TV-programmet? Är du medlem på Flashback? Varför? Var har du lärt dig att skriva?
Citera
2010-10-19, 23:49
Medlem
MacoOfSwedens avatar
Klart man behöver porr om man är i lag med nån av dem
Citera
2010-10-19, 23:55
Medlem
Slangen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga, men jag är ändå lite chockad. Var du en av dessa som var med i TV-programmet? Är du medlem på Flashback? Varför? Var har du lärt dig att skriva?
Antagligen riktigt trög.
Nej.
Ja.
Coolt.
Vad av den svenskan jag skrev var otydlig?
Citera
2010-10-20, 00:18
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen88
Antagligen riktigt trög.
Nej.
Ja.
Coolt.
Vad av den svenskan jag skrev var otydlig?
Tack för ditt svar. Nu förstår jag bättre. Känner du Nina? Hur är hon i verkligheten? Berätta gärna mer om Åge. På vilket sätt missbrukar han sex och porr? Hur snackas det om honom i Säffle?. Hur är det med Hans Göran och "fitt Siren"? Varför är fiket på gatan du bor på så dåligt? Finns det några bättre fik i Säffle?
Citera
2010-10-20, 01:32
Medlem
GlennGlenns avatar
Flashback har förstört hemsidan efter länken. När jag försöker gå in står det:
"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.".

OnT:

Förstår inte varför det är så riktat just mot män. Många kvinnor använder sig också av porr. Förmodligen är det några feminister som helt enkelt stött på fel män som våldshandlat mot dem och därmed skyller de allt på porren...
Citera
2010-10-20, 01:41
Medlem
Fyfan vilka idioter. Vem vill ha sådana kärringar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in