2010-10-18, 23:10
Medlem
milkoholics avatar
http://www.porrfriarelationer.se/

"Vi, Nina och Jessica, som startat detta nätverk har båda erfarenheter från relationer där porr missbrukats."

Har det blivit ett sånt stort problem att det krävs en intresseorganisation för att motverka det?
Citera
2010-10-18, 23:12
Medlem
dubbel-durchs avatar
fan va fjantigt,, tyckte fan synd om den dör kärringen när jag såg det.
Citera
2010-10-18, 23:15
Medlem
Elparadisos avatar
Visst fasiken är hon till höger på hemsidans första sida Lite Sällskaps-Elin? Filip och Fredriks program på 5:an.

Dessa fruntimmer har varit i relationer där partnerns porrkonsumtion varit ett problem, och jag tror ärligt talat att jag vet varför deras stackars killar konsumerat porr
Citera
2010-10-18, 23:17
Medlem
ZooyorkeRs avatar
Undrar om deras snubbar satt och banka biskop helt öppet. Skön stil i sådana fall haha. Förstå fan det att kärringarna blev avundsjuka mohaha.
Citera
2010-10-18, 23:17
Bannlyst
Folk startar föreningar för alla möjliga idiotiska saker. Denna verkar vara ännu en. Kan man hoppas på statliga bidrag också
Citera
2010-10-18, 23:31
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elparadiso
Visst fasiken är hon till höger på hemsidans första sida Lite Sällskaps-Elin? Filip och Fredriks program på 5:an.

Dessa fruntimmer har varit i relationer där partnerns porrkonsumtion varit ett problem, och jag tror ärligt talat att jag vet varför deras stackars killar konsumerat porr

Nina menar du förstås. Hon hade ju haft en man som missbrukade alkohol fick man reda på. Han verkar alltså även ha missbrukat porr. Å andra sidan får man lätt intrycket att hon går på nåt lugnande så det kanske jämnar ut sig.
Citera
2010-10-18, 23:36
Medlem
Drumsticks avatar
haha, såg om detta precis på 5:an i filip & fredriks " Lite Sällskap",
"Vem vill lägga sig i säng med en kille som kollat på en 3-4 timmars porrfilm liksom?", hahahahaha!!
Citera
2010-10-18, 23:41
Medlem
zBr9s avatar
Hon Nina verkar ju inte ha dåliga problem. Hon kanske borde satsa på att göra något åt sig själv istället för att försöka förändra resten av världen.
Citera
2010-10-19, 00:05
Medlem
dundermusen666s avatar
De kanske är flickorna som är föredetta missbrukare och nu vill hjälpa andra
Citera
2010-10-19, 00:35
Medlem
rrpipers avatar
Var väl inget fel i det. Det är ett problem för många.
Citera
2010-10-19, 01:22
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Var väl inget fel i det. Det är ett problem för många.

Är du seriös nu?
Citera
2010-10-19, 12:10
Medlem
Mohaves avatar
Förnedrings-TV i sitt esse. Stockholmslyxlirarna Fredrik & Filip åker ut på landet och hittar några inavlade bönder som de låtsas vara empatiska med. Och de får filma det hela, för Nina och liknande begriper tydligen inte hur de gör bort sig. Och sedan låter Filip & Fredrik oss skratta åt dem. Bra TV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in