Visst fasiken är hon till höger på hemsidans första sida Lite Sällskaps-Elin? Filip och Fredriks program på 5:an.
Dessa fruntimmer har varit i relationer där partnerns porrkonsumtion varit ett problem, och jag tror ärligt talat att jag vet varför deras stackars killar konsumerat porr
Visst fasiken är hon till höger på hemsidans första sida Lite Sällskaps-Elin? Filip och Fredriks program på 5:an.
Dessa fruntimmer har varit i relationer där partnerns porrkonsumtion varit ett problem, och jag tror ärligt talat att jag vet varför deras stackars killar konsumerat porr
Nina menar du förstås. Hon hade ju haft en man som missbrukade alkohol fick man reda på. Han verkar alltså även ha missbrukat porr. Å andra sidan får man lätt intrycket att hon går på nåt lugnande så det kanske jämnar ut sig.
haha, såg om detta precis på 5:an i filip & fredriks " Lite Sällskap",
"Vem vill lägga sig i säng med en kille som kollat på en 3-4 timmars porrfilm liksom?", hahahahaha!!
Förnedrings-TV i sitt esse. Stockholmslyxlirarna Fredrik & Filip åker ut på landet och hittar några inavlade bönder som de låtsas vara empatiska med. Och de får filma det hela, för Nina och liknande begriper tydligen inte hur de gör bort sig. Och sedan låter Filip & Fredrik oss skratta åt dem. Bra TV?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!