2010-10-25, 23:44
Medlem
Rut.s avatar
Men åååååå, såklart att alla får det till att kvinnorna gjort fel någonstans

Varför skulle porrmissbruk INTE kunna bli ett problem? Precis som wow-spelande, eller onlinepoker ellr vad fan som helst. Det står klart och tydligt på deras sida att det är ett problem när porren kommer före allt annat.

I mitt förra förhållande hade vi sex två gånger det sista året. Kanske 7 gånger året innan. Det var mitt ex som inte ville, det spelade ingen roll vad jag gjorde. Jag är alltså kvinna. Vet inte just om han missbrukade porr, men något fel var det ju. Bara ett exempel på att det inte alltid är killen som ALLTID vill och tjejen som "aldrig särar på benen". När jag till slut pallade prata med mina tjejkompisar om detta var det jättemånga av dom som hade liknande problem. Partners som gärna kollade på porr men inte ville ligga. Eller bara att killen inte ville ha sex alls lika ofta. Eller att han hellre spelade dataspel etc etc etc.

Och nej, jag hade inte blivit fet. Kan lika gärna säga det nu eftersom jag är kvinna och därmed måste allt vara mitt fel.
Citera
2010-10-25, 23:45
Medlem
Rosakanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Förnedrings-TV i sitt esse. Stockholmslyxlirarna Fredrik & Filip åker ut på landet och hittar några inavlade bönder som de låtsas vara empatiska med. Och de får filma det hela, för Nina och liknande begriper tydligen inte hur de gör bort sig. Och sedan låter Filip & Fredrik oss skratta åt dem. Bra TV?

Svar JA
Citera
2010-10-25, 23:46
Medlem
phillebollens avatar
ååååjjjjjaahhhhh blir så trött på såddana här militant femenister, kvinnor är bara objekt och som en tidigare tråd skrev jävligt bra, varför har kvinnor änns några ben? kom igen nu femenistiskt initiativ, sansa er, ingen jävel bryr sig förrutom nertryckta kvinnor, och vem bryr sig om dem i sin tur?!

gör något bättre på dagarna, bli lesbiska
Citera
2010-10-25, 23:46
Medlem
Aritocs avatar
Citat:
För visst var det så för oss också, att det var alldeles för pinsamt att berätta för någon att våra män föredrog kvinnorna på datorn och tv:n istället för oss.

Saxat direkt från sidan, hahhahhahha. Det är så underbart!
Snacka om att någon varit rent förskräcklig i sängen.
Citera
2010-10-25, 23:48
Medlem
Rut.s avatar
Om vi för övrigt ponerar att de här tjejernas killar inte ville ligga med dem för att de var fula och feta, så undrar man ju lite diskret varför killarna är ihop med dem då?
Nån skrev att dessa kvinns inte levde upp till "standarden", men antagligen gör inte deras män det heller isåfall. Eftersom de är ihop med fula blekfeta brudar menar jag.

Fy fan vilken människosyn folk har
Citera
2010-10-25, 23:48
Medlem
sjpatriks avatar
Löjligt feminist propaganda

Det handlar inte om ett missbruk, det handlar om dåligt initiativ hos kvinnan. Självklart ska man respektera att hon ifråga inte vill ha samlag alla gånger men att ha sex 2-3 gånger per månad är inte okej. Klart som fan att man som kille antingen går och är otrogen alternativt porrsurfar. Visst det handlar om kommunikation.. men ändå
Senast redigerad av sjpatrik 2010-10-26 kl. 00:03.
Citera
2010-10-25, 23:51
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phillebollen
ååååjjjjjaahhhhh blir så trött på såddana här militant femenister, kvinnor är bara objekt och som en tidigare tråd skrev jävligt bra, varför har kvinnor änns några ben? kom igen nu femenistiskt initiativ, sansa er, ingen jävel bryr sig förrutom nertryckta kvinnor, och vem bryr sig om dem i sin tur?! :

Det stavas "feminister", inte "femenester".
Citera
2010-10-25, 23:54
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phillebollen
ååååjjjjjaahhhhh blir så trött på såddana här militant femenister, kvinnor är bara objekt och som en tidigare tråd skrev jävligt bra, varför har kvinnor änns några ben? kom igen nu femenistiskt initiativ, sansa er, ingen jävel bryr sig förrutom nertryckta kvinnor, och vem bryr sig om dem i sin tur?!

gör något bättre på dagarna, bli lesbiska

Spammar tråden, blir så upprörd! Har du ens läst länken? Du verkar ju inte vara överdrivet skillad på det där med läs-och skrivförståelse, men ändå. Det handlar alltså inte om att porren i sig är dålig, utan att det finns människor som missbrukar den.
Alkohol är en skojig grej för de flesta, men det kan gå fel, och folk blir alkoholister. Eller hur? Exakt samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Aritoc
Saxat direkt från sidan, hahhahhahha. Det är så underbart!
Snacka om att någon varit rent förskräcklig i sängen.

Ännu en gång. Såklart att det är kvinnornas fel. Ni kan inte nöja er med att tycka att det är fånigt och inget problem, utan måste sträcka er till att det är de här tjejerna som i själva verket har skapat problemet.
Citera
2010-10-26, 00:03
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
Löjligt feminist propaganda

Det handlar inte om ett missbruk, det handlar om dåligt initiativ hos kvinnan. Självklart ska man respektera att hon ifråga inte vill alla gånger men att ha sex 2-3 gånger per månad är inte okej. Klart som fan att man som kille antingen går och är otrogen alternativt porrsurfar. Visst det handlar om kommunikation.. men ändå

Och hur vet du det?

Det verkar ju snarare som att tjejerna var de som inte tyckte de fick tillräckligt mycket sex. *Klart som fan man är otrogenblablabla* Fan vad du snackar dynga. Min kille ville inte ligga med mig på ett år. Jag försökte lösa situation in absurdum, men sen gjorde jag slut. Tjejer har också sexlust. Ibland mer än killar. Jag ligger helst hela tiden
Kan du svara på varför alla drar slutsatsen att det är tjejernas fel?
Citera
2010-10-26, 00:03
Medlem
volvo 240s avatar
LOL.

Alla porrkonsumerande kvinnor då?

Idioter.
Citera
2010-10-26, 00:05
Medlem
sjpatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rut.
Och hur vet du det?

Det verkar ju snarare som att tjejerna var de som inte tyckte de fick tillräckligt mycket sex. *Klart som fan man är otrogenblablabla* Fan vad du snackar dynga. Min kille ville inte ligga med mig på ett år. Jag försökte lösa situation in absurdum, men sen gjorde jag slut. Tjejer har också sexlust. Ibland mer än killar. Jag ligger helst hela tiden
Kan du svara på varför alla drar slutsatsen att det är tjejernas fel?

Han ville inte ligga med dig på ett år? Undvek han dig pga religion eller att du är/var oattraktiv?

Ömsesidig respekt är a-o i ett förhållande självfallet. För många är dock sexlivet en stor del av förhållandet. Om man har en relation till någon (oavsett kön) som är orkeslös och inte tar initiativ är det lätt att falla in i "dåliga" vanor som att porrsurfa och så liknande..
Sedan ser jag inte problemet med att en pojkvän i ett förhållande då faktiskt porrsurfar.
Kvinnor behöver se detta genom ett annat perspektiv. Porrsurfandet kan leda till något mer spännande i ens sexliv tillexempel.
Senast redigerad av sjpatrik 2010-10-26 kl. 00:19.
Citera
2010-10-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
LOL.
Alla porrkonsumerande kvinnor då?
Idioter.

Alla är dock välkomna i KPR, kanske lite korkat namn, men läser man på deras hemsida skriver dom att det kvittar om man är barn, man eller kvinna. Barn då det finns såna som har porrmissbrukande föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in