Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-18, 10:59
  #1
Medlem
kört en testo c 500mg ew + lite dbolls å winstrol då å då.. legat på sen i början av juli. kör 0.5mg EoD arimidex nu +20mg ED nolva pga gynokänningar.. kommer fortsätta med nolvan i pctn 4-8v beroende på hur länge de tar tills jag känner mig återställd. jag skall även sätta in S4 i PCT'n blir 50mg ED i 4-8 v. och skall sedan köra det i cykler till sommaren hade jag tänkt. typ 1 månad on, 1 månad off osv...

någon som kört S4 i pct med fina resultat? fått behålla mesta av massan, eller till och med fortsatt att öka? körde en pct i våras på S4 men då i deff. gick relativt bra då.. men ligger under bulk nu så borde ju gå ännu bättre med kcal överskott i PCT'n.

hade varit kul att höra era egna erfarenheter av S4 och dess egenskaper i PCT. har för mig att jag läst någonstans att S4 stänger ner sin testo produktion med 50% om det är sant vet jag inte, då borde den ju även sakta ner återhämtningen så man ev får köra en längre PCT? bara en tanke...

Citera
2010-10-18, 13:23
  #2
Medlem
Brojanicas avatar
Dildostar! Han har en gammal rapport här någonstans.
Citera
2010-10-18, 15:47
  #3
Medlem
Glomgolds avatar
Yes jag körde 10v S4/Andarine i våras efter en OT kur. Helt OK. Dumt av mig att deffa på det dock. Vill minnas att jag ökade i styrka när jag låg på kcal balans/+ i PCT. Jag körde 50mg ed, provade 100mg några dagar men jag fick bara mer biverkningar. Småskumt med synpåverningarna. Ibland vare lila nere i tuben när man kom ner från sommarsolen. När jag går av nästa gång efter 6-7 månader på testo + lite av varje så kommer jag köra Ostarine + Proviron är tanken. Utöver HCG och AI då.

Det ska bli intressant att se om man märker någon skillnad på Ostarinet mot Andarinet.
Citera
2010-10-18, 21:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Dildostar! Han har en gammal rapport här någonstans.

skall ta och läsa! tack för tipset


Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Yes jag körde 10v S4/Andarine i våras efter en OT kur. Helt OK. Dumt av mig att deffa på det dock. Vill minnas att jag ökade i styrka när jag låg på kcal balans/+ i PCT. Jag körde 50mg ed, provade 100mg några dagar men jag fick bara mer biverkningar. Småskumt med synpåverningarna. Ibland vare lila nere i tuben när man kom ner från sommarsolen. När jag går av nästa gång efter 6-7 månader på testo + lite av varje så kommer jag köra Ostarine + Proviron är tanken. Utöver HCG och AI då.

Det ska bli intressant att se om man märker någon skillnad på Ostarinet mot Andarinet.


okey.. låter väldigt intressant.. jag körde också 100mg, till å med 150mg ett tag.. men gick ner till 50mg då det ändå inte skall ge någon märkbar skillnad vad jag förstått om man kör 50mg eller 100mg.

jag är också intresserad och veta skillnad på ostarinet och andarinet. körde ju s4/andarin jag i våras... men blir nog att köra andarin nu framöver ett bra tag.. har ett rätt rejält lager med S4 capslar 50mg om det är allt för står skillnad resultatmässigt och biverkningsmässigt mellan andarin och ostarine.. alltså att ostarin slår anadrin med hästlängder då får man ta å kränga allt andarin å beställa hem ostarine.. var sugen på de först men orkade inte ta det genom staterna, så dyrt och så har jag inte hört något på ett tag om det fortf går igenom tullen.. fick schysst pris på andarine när jag bulk köpte från en svensk kran
__________________
Senast redigerad av GetBig 2010-10-18 kl. 21:15. Anledning: ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback