• 1
  • 2
2010-10-17, 23:27
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Vad är er åsikt om tatuerade tjejer, sexigt eller inte..?
Nu beror det ju också ganska mycket på vad för tatueringsmotiv man har, men vad tycker ni egentligen? Att man inte ska ha någon alls för att det är finast så eller att man kan ha en liten tatuering någonstans? Tycker ni att det finns en gräns på hur många tatueringar en tjej ska ha, t.ex skulle ni bli tillsammans eller ragga på en tjej med en heltatuerad arm?

Anledningen till att jag frågar är att jag funderar, mja, verkligen vill skaffa en. Och nej, ska inte tatuera hela min arm utan göra något mer smått och feminint. Min pojkvän tycker att det är okej men skulle vara kul att se andra killars åsikter om detta eftersom jag hört från vissa att "det är finare att bara vara helt naturlig"?
2010-10-17, 23:30
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det finns bra många svar i denna tråd:

Tatueringar på tjejer - sexigt eller avtändande?

Men om man kan fixa något snyggt så är det ju najs. Jag ogillar svank-tatueringar dock.
2010-10-17, 23:31
Medlem
stelfrusens avatar
Inget stort och blaffigt, det är inte kvinnligt och skulle aldrig ragga på någon med det heller. Känns lite för mycket tjej med riktigt störande attityd. Men något litet är helt klart inget negativt. Min flickvän har en liten stjärna precis vid troskanten typ, det är bara snyggt!
Vad har du för planer på tatueringar?
2010-10-17, 23:36
Medlem
Liten tatuering = positivt
Stor tatuering som signalerar ett stort ego = fet bort
2010-10-17, 23:38
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelfrusen
Inget stort och blaffigt, det är inte kvinnligt och skulle aldrig ragga på någon med det heller. Känns lite för mycket tjej med riktigt störande attityd. Men något litet är helt klart inget negativt. Min flickvän har en liten stjärna precis vid troskanten typ, det är bara snyggt!
Vad har du för planer på tatueringar?

Jag vill först och främst ha en texttatuering, vet dock inte än vad för text jag vill ha och vill inte göra en nu och hitta en bättre passande text senare och ångra mig, så det får vänta ett tag tror jag.. Funderar också på att göra en fjäril, ros eller rosett på antingen handleden eller i nacken.. Finns ju så mycket fint och mycket man kan sätta in i ett motiv så känns som att det kommer upp nya idéer hela tiden Men texttatuering är ett måste för mig känner jag, tycker att det är sjukt fint bara man hittar rätt text!
2010-10-17, 23:44
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
Jag vill först och främst ha en texttatuering, vet dock inte än vad för text jag vill ha och vill inte göra en nu och hitta en bättre passande text senare och ångra mig, så det får vänta ett tag tror jag.. Funderar också på att göra en fjäril, ros eller rosett på antingen handleden eller i nacken.. Finns ju så mycket fint och mycket man kan sätta in i ett motiv så känns som att det kommer upp nya idéer hela tiden Men texttatuering är ett måste för mig känner jag, tycker att det är sjukt fint bara man hittar rätt text!

Om du har en liten textsnutt så kan det bli bra. Jag skulle rekommendera en ros med stjälken kvar i nacken i så fall
2010-10-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity

SJUKT MAINSTREAM.

såna tatueringar ser man på var tredje tjej. Annars tycker jag att det är sjukt sexigt med tatuerade tjejer. tatuera gärna hela armen=)

men snälla, Kissie har en rosett på handleden. capish?
2010-10-17, 23:53
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
SJUKT MAINSTREAM.

såna tatueringar ser man på var tredje tjej. Annars tycker jag att det är sjukt sexigt med tatuerade tjejer. tatuera gärna hela armen=)

men snälla, Kissie har en rosett på handleden. capish?

Haha, är väl medveten om att hon har det men det är inte därför jag vill ha en. Tycker att rosetter är skitfina bara.. Och jag vet att det jag vill ha är rätt vanligt men det är liksom sånt jag tycker är fint. Och nej, en heltatuerad arm är något jag verkligen aldrig skulle göra Passar inte mig ett dugg.

OT
Har ni sett Kissies lillebror Peters nya tatuering..? En stooor rosett eftersom "den symboliserar hans och hennes syskonband till varandra". Har ni inte sett den - gör't! Ser sjukt gay ut och verkligen något han kommer kolla ner på om 2 år och ångra sig. Too bad..

Peters tatuering (Klick)
2010-10-18, 00:01
Medlem
Trollfarfars avatar
Sålänge det inte är full sleeves på båda armarna så är det mesta snyggt. En slingrande tatuering som går längs sidan från låret upp på sidan av kroppen är riktigt nice.
2010-10-18, 00:04
Medlem
Magnet83s avatar
Är fult och trashigt. Nöjd?
2010-10-18, 00:05
Medlem
Bland de snyggaste / sexigaste som finns är när en tjej har massa tattueringar över hela kroppen.
DOCK, ska dom inte vara stora... mycket snyggare med många små tattooz än 1 lr ett par större...

personligen tycker ja dock inte att tattooz me färg är snyggt alls, svart me skuggning ftw
2010-10-18, 00:05
Medlem
Lazyboness avatar
Små skräpmotiv (blommor, stjärnor, noter etc.), tramp stamps, tribaler och textremsor gör en tjej bara mindre attraktiv enligt mig. Den typen av motiv visar klart och tydligt att bäraren saknar all form av smak och det är fruktansvärt avtändande. Jag gillar inte heller när tjejer tatuerar in motiv som fundamentalt bryter mot deras övriga stil typ girl next door-typer med old school-gaddar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in