Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-13, 10:44
  #1
Medlem
hej jag vill gärna åka till thailand nästa sommar under 3månader jag har 5-6tusen i ¨månaden att spendera. vilket vilka gym ska jag åka till om jag vill ha bäst kropp för snygghet allstå som buakaw och ole laursen ett mellanting. Och bäst för fighting (matcher)
Citera
2010-10-13, 11:00
  #2
Medlem
Antar att du redan tränat boxning eller liknande? Det verkar som att du fått ett par slag för mycket mot huvudet.
Citera
2010-10-13, 11:04
  #3
Medlem
JohnMiltons avatar
Vill du bli snygg: köp årskort på gymmet och lite dbollar.
Har du sett thailändska fighters? Sega små seniga as.
Citera
2010-10-13, 11:52
  #4
Medlem
Kasakis avatar
Fel träningsform för att bli snygg, lägg pengarna på något annat.
Ska du iväg och resa måste du nog älska sporten mer än vad du verkar göra.
Citera
2010-10-13, 13:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasaki
Fel träningsform för att bli snygg, lägg pengarna på något annat.
Ska du iväg och resa måste du nog älska sporten mer än vad du verkar göra.

jag älskar sporten mycket. tacck endå
Citera
2010-10-13, 13:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enthastic
Antar att du redan tränat boxning eller liknande? Det verkar som att du fått ett par slag för mycket mot huvudet.
kanske det. var på legacygym 5mån år 2006
Citera
2010-10-13, 14:01
  #7
Medlem
Tränat thaiboxning 5 månader och du vill dra till thailand och träna med de riktigt duktiga?
En liten thaiunge på 10 år kan spöa skiten ur dig hur lätt som helst.

Om jag skulle åka till thailand skulle jag träna mig åtminstonde 1 år innan, fixa en grym kondition och sedan åka dit för att lära mig mer

Thailand är nice
Citera
2010-10-13, 14:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Tränat thaiboxning 5 månader och du vill dra till thailand och träna med de riktigt duktiga?
En liten thaiunge på 10 år kan spöa skiten ur dig hur lätt som helst.

Om jag skulle åka till thailand skulle jag träna mig åtminstonde 1 år innan, fixa en grym kondition och sedan åka dit för att lära mig mer

Thailand är nice
var på legacy gym 2006 i thailand! har börjat innan det. tänkte också på att träna sen dra ner dit men vilket som är det bästa gymmet vet jag inte och det jag söker en en stark kropp mot försvar och anfall alltså stabil..
Citera
2010-10-13, 14:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baboo
var på legacy gym 2006 i thailand! har börjat innan det. tänkte också på att träna sen dra ner dit men vilket som är det bästa gymmet vet jag inte och det jag söker en en stark kropp mot försvar och anfall alltså stabil..

Kör där Farnam Mirzai kör/körde, han är ju grymt duktig

Följ Fightplay Han bloggar där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback