2010-10-12, 09:49
Medlem
6its avatar
Surfade på aftonhoran igår, sen såg jag att nån hade tagit livet av sig på live nån internet sida, aha tänkte jag, måste vara flashback.
Gick in här och lästa skiten och jag får det inte ur skallen, har tänkte på detta sen dess, innan jag somna igår. när jag vakna idag... Och jaa jag var tvungen att kolla på de jäkla bilderna också
Känner ju fan inte ens killen.
Är detta normalt?
Citera
2010-10-12, 09:51
Medlem
ant's avatar
Ja, det är helt normalt att känna sig lite hängig efter en sådan här händelse.
Citera
Medlem
glampowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Är detta normalt?
Känner samma sak. Blev väldigt illa berörd.
Citera
Medlem
Mandic!s avatar
Ja det är normalt. Empati kallas det, och det bör man känna. Jag missade tråden och hängningen som tur va, men jag har kollat i efterhand och jag är glad att jag missade det hela. Fy fan vad tragiskt..
Citera
2010-10-12, 09:57
Medlem
kaspens avatar
Jag missade hela liveforloppet men laste efterat och jag tror alla som gjort det (om man inte ar nagon form av wannabe-seriemordare vilket alla ar som garvade at det I efterhand) kanner likadant.

Det ar verkligen en ganska nyttig laxa for hela Flashback. Kanske dags att gora om, gora ratt.
Citera
2010-10-12, 10:00
Medlem
Snarare onormalt om man inte reagerar som du gör. Visst fan har man en klump i magen när man tänker på skiten. Fyfan!
Citera
2010-10-12, 10:12
Medlem
OffensiveShits avatar
So what? Folk dör varje dag på ett mycket grymmare sätt än attentionhoran gjorde igår.
Livet går vidare.
Citera
2010-10-12, 10:13
Medlem
minutz3s avatar
Det är ju helt fruktansvärt tragiskt.
Det värsta är väl att ingen ringde Polisen innan det skedde, så fort personen lade upp webbkamera borde ju någon ringt in till Polisen.

På det sättet ångrar jag väl att jag inte var med när det stod om det, men kanske folk nu i alla fall tar det på allvar och faktiskt ringer in till Polisen när sådant här är på tapeten.

Better safe than sorry.
Senast redigerad av minutz3 2010-10-12 kl. 10:16.
Citera
2010-10-12, 10:15
Medlem
sleipner8s avatar
Känner samma som du.. tror många här inne har ångest i dag för att de "hetsade" hoonom kallade honom feg.. inte bara deras dåliga samvete som spökar utan att de faktist gjort sig medskyldiga!
Tar inte dem i försvar. men blev förvånad över hur han använde smilisar och hahaha.. kusligt att man använder sånna saker när man är minuter från att ta sitt liv!!
Citera
2010-10-12, 10:36
Medlem
Ts, många känner så just nu. Själv läste jag allting när det var över, men ändå så mår jag förjävligt nu (känner inte killen) och det går inte att sluta tänka på det. Plågar mig själv med att kolla på bilderna också. Vet inte varför, men man känner sig värdelös. Må han vila i frid.
Citera
2010-10-12, 10:41
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minutz3
Det är ju helt fruktansvärt tragiskt.
Det värsta är väl att ingen ringde Polisen innan det skedde, så fort personen lade upp webbkamera borde ju någon ringt in till Polisen.

På det sättet ångrar jag väl att jag inte var med när det stod om det, men kanske folk nu i alla fall tar det på allvar och faktiskt ringer in till Polisen när sådant här är på tapeten.

Better safe than sorry.

Det var ju runt tio minuter det tog från att han la upp servern till det att han dog. Även om någon hade ringt polisen samma sekund som servern kom upp hade det tagit tid att få fram personuppgifter från IP-adressen och för polisen att rycka ut och komma in. Att han hade kunnat räddas på de få minuter som det handlade om ser jag som väldigt osannolikt. Dessutom förstod folk nog inte riktigt att han var helt seriös innan han satte snaran runt halsen och gjorde det.
Citera
2010-10-12, 10:41
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Surfade på aftonhoran igår, sen såg jag att nån hade tagit livet av sig på live nån internet sida, aha tänkte jag, måste vara flashback.
Gick in här och lästa skiten och jag får det inte ur skallen, har tänkte på detta sen dess, innan jag somna igår. när jag vakna idag... Och jaa jag var tvungen att kolla på de jäkla bilderna också
Känner ju fan inte ens killen.
Är detta normalt?

Det är normalt att man tar det på sig. kolla bara hur många som startat en tråd och säger buhu det va mitt fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in