Det är normalt att man tar det på sig. kolla bara hur många som startat en tråd och säger buhu det va mitt fel
Hahahahahaha. Dagens garv.
Nej, men förstår mig inte på dig TS, visst kan man känna sig "hängig" som någon i tråden skrev, men du hade inget med det att göra. Förstår mig inte på folk ibland. Livet går vidare.
Nej, men förstår mig inte på dig TS, visst kan man känna sig "hängig" som någon i tråden skrev, men du hade inget med det att göra. Förstår mig inte på folk ibland. Livet går vidare.
För oss iaf, hahahahahaha Tvungen
håller med dig måste ju vara ännu mer jobbigt nu när en soldat blev pangad till döds hoppas ts medflera inte har läst om det.
Surfade på aftonhoran igår, sen såg jag att nån hade tagit livet av sig på live nån internet sida, aha tänkte jag, måste vara flashback.
Gick in här och lästa skiten och jag får det inte ur skallen, har tänkte på detta sen dess, innan jag somna igår. när jag vakna idag... Och jaa jag var tvungen att kolla på de jäkla bilderna också
Känner ju fan inte ens killen.
Är detta normalt?
Du borde aldrig ha kollat på bilderna, lär dig av detta misstag. Jag vet människa är nyfiken av natur, men ibland vinner man på att tygla sin nyfiken het
Det var ju runt tio minuter det tog från att han la upp servern till det att han dog. Även om någon hade ringt polisen samma sekund som servern kom upp hade det tagit tid att få fram personuppgifter från IP-adressen och för polisen att rycka ut och komma in. Att han hade kunnat räddas på de få minuter som det handlade om ser jag som väldigt osannolikt. Dessutom förstod folk nog inte riktigt att han var helt seriös innan han satte snaran runt halsen och gjorde det.
Första inlägget 11.51 och snaran runt halsen 13.14, rätta mig om jag har fel.
Jag skakade när han skrev, skönt att äntligen få vila. Han måste ha fruktansvärd borderline och psykiska problem och en impulsivitet som inte är att leka med.
Jag skakade när han skrev, skönt att äntligen få vila. Han måste ha fruktansvärd borderline och psykiska problem och en impulsivitet som inte är att leka med.
R.I.P
Du var ju inte ens medlem när han tog livet utav sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!