2010-10-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lullebulle97
Han borde ha sökt hjälp först och se om det skulle blivit bättre

R.I.P min broder från annan moder

Men det hade han ju gjort? Marcus gick till psykolog 1 gång/vecka de senaste 4 åren.
Citera
2010-10-20, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
Det är normalt att man tar det på sig. kolla bara hur många som startat en tråd och säger buhu det va mitt fel

Hahahahahaha. Dagens garv.

Nej, men förstår mig inte på dig TS, visst kan man känna sig "hängig" som någon i tråden skrev, men du hade inget med det att göra. Förstår mig inte på folk ibland. Livet går vidare.

Citera
2010-10-20, 22:11
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Hahahahahaha. Dagens garv.

Nej, men förstår mig inte på dig TS, visst kan man känna sig "hängig" som någon i tråden skrev, men du hade inget med det att göra. Förstår mig inte på folk ibland. Livet går vidare.

håller med dig måste ju vara ännu mer jobbigt nu när en soldat blev pangad till döds hoppas ts medflera inte har läst om det.
Citera
2010-10-22, 12:53
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullisparty
Men det hade han ju gjort? Marcus gick till psykolog 1 gång/vecka de senaste 4 åren.

Den psykologen kan inte må bra.
Citera
2010-10-23, 19:06
Medlem
djuptvattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Surfade på aftonhoran igår, sen såg jag att nån hade tagit livet av sig på live nån internet sida, aha tänkte jag, måste vara flashback.
Gick in här och lästa skiten och jag får det inte ur skallen, har tänkte på detta sen dess, innan jag somna igår. när jag vakna idag... Och jaa jag var tvungen att kolla på de jäkla bilderna också
Känner ju fan inte ens killen.
Är detta normalt?

Du borde aldrig ha kollat på bilderna, lär dig av detta misstag. Jag vet människa är nyfiken av natur, men ibland vinner man på att tygla sin nyfiken het
Citera
2010-10-24, 03:28
Medlem
DaveMustaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ja, det är helt normalt att känna sig lite hängig efter en sådan här händelse.
"Hängig"

Lite evil ironi?
Citera
2010-10-24, 18:46
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Det var ju runt tio minuter det tog från att han la upp servern till det att han dog. Även om någon hade ringt polisen samma sekund som servern kom upp hade det tagit tid att få fram personuppgifter från IP-adressen och för polisen att rycka ut och komma in. Att han hade kunnat räddas på de få minuter som det handlade om ser jag som väldigt osannolikt. Dessutom förstod folk nog inte riktigt att han var helt seriös innan han satte snaran runt halsen och gjorde det.

Första inlägget 11.51 och snaran runt halsen 13.14, rätta mig om jag har fel.
Citera
2010-10-24, 18:48
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToyMachine180
finns länken kvar?

Ja!
Citera
2011-01-03, 20:05
Bannlyst
jag har letat igen hela tråden, men jag hitta inte en länk till filmen på killen !
är det nån som har den ?
skicka Pm eller lägg upp den
Citera
2011-02-08, 10:23
Medlem
smultrongotts avatar
Jag skakade när han skrev, skönt att äntligen få vila. Han måste ha fruktansvärd borderline och psykiska problem och en impulsivitet som inte är att leka med.

R.I.P
Citera
2011-02-21, 22:27
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultrongott
Jag skakade när han skrev, skönt att äntligen få vila. Han måste ha fruktansvärd borderline och psykiska problem och en impulsivitet som inte är att leka med.

R.I.P

Du var ju inte ens medlem när han tog livet utav sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in