Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tycker mig komma ihåg att det var reklam för detta
1994 - det var nästan ett och ett halvt år innan danska och norska Se og Hör började visa bilder av en Victoria som i Sverige inte blev offentlig förrän på Amaranterbalen 1996. En Belsenfånge i siden och taft. Däremot antyddes det i svensk press att den präktiga Victoria gärna höll cigaretten åt sina kompisar...och hon var faktiskt ganska knubbig när hon gick på gymnasiet, har för mig att det stod någonstans om ett sommarlov i USA med hamburgare och pommes. Lite lagom snällt, sådär.
Vidare var hon tillsammans med Daniel Collert som väl får karakteriseras som en bildskön slabbedask. Bekantas släkt, som ju verkligen i sammanhanget får räknas till Sanningens Källa påstår att på fester kunde den unga damen skrika rätt ut om något gick henne emot eller hon inte fick sin vilja fram.
Kontentan av denna svada: Victoria så som hon var då, osäker, bortskämd, utan riktigt stöd och revolterande, kunde mycket väl ha fått för sig att ställa upp i Aschbergprogrammet. Victoria idag skulle givetvis inte ha gjort det.
Får dock erkänna att det rör sig bara om spekulationer - har inte sett henne i Robbans TV-soffa.