2012-04-20, 21:21
Medlem
Undrar om TV4 är glada över Hey Baberiba och Kalla Fakta när de inte får vara huvudansvariga för varken bröllop eller dop och nu enbart har nationaldagsfirandet kvar med kungafamiljen?
Citera
2012-04-20, 23:10
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Tror ni att hon känner igen sin egen dotter med tanke på handikappet ansiktsblindhet?

http://www.expressen.se/nyheter/har-...na-pa-estelle/

När Lytet kan prata frågar Hakan henne "Vem är din mamma?" Då svarar Lytet "Det vet jag inte." Och då vet Hakan att det är hennes dotter.

Nej! Usch! Den var dålig va?

Hursomhelst kommer det inte inte att innebära några problem. För Hakan har alltid adjutant med sig. Vi har tidigare sett höga officerare med dagsschemat i handen, teaterviska åt henne i största allmänhet, och bära hennes kassar. Det blir inte någon större skillnad.
Citera
2012-04-21, 14:13
Medlem
Undrar när man ska få se en bild på en vaken Estelle framifrån när hon inte ligger ned och blundar?????

Hon är trots allt två månader gammal nu och det finns ingen orsak att nästan bara släppa foton där hon ligger blek och stel som en vaxdocka och sover??? Eller har ungen narkolepsi?

På den enda bilden där man kan se att ögonen är öppna så vänder man ändå bort hennes ansikte ifrån kameran och hon får "titta" på Victoria, istället för rakt fram.
Citera
2012-04-21, 14:42
Medlem
Plastplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
När Lytet kan prata frågar Hakan henne "Vem är din mamma?" Då svarar Lytet "Det vet jag inte." Och då vet Hakan att det är hennes dotter.

Nej! Usch! Den var dålig va?

Hursomhelst kommer det inte inte att innebära några problem. För Hakan har alltid adjutant med sig. Vi har tidigare sett höga officerare med dagsschemat i handen, teaterviska åt henne i största allmänhet, och bära hennes kassar. Det blir inte någon större skillnad.

Det väcker en undran om Njuren verkligen är Chipsets pappa för Hakan lär inte kunna gå ed på vem som befann sig mellan de kungliga lakanen när Chipset avlades.
Citera
2012-05-04, 18:35
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatMan
Fick precis upp ett minne av att kronprinsessan Victoria medverkade i studion i programmet Ikväll: Robert Aschberg på TV3 nångång kring 1994. För de som inte har sett eller minns detta program så var det en talkshow med Robert Aschberg som var allmänt tramsigt med Fylking, pruttomaner, SM i lavemang och UFO-experten Sune Hjorth. Även om Aschbergs intervju var ovanligt städad så var det lite oväntat med en kunglighet i den soffan.

Nån som vet bakgrunden till hur i helvete man kunde få med Victoria? Var det möjligtvis relaterat till Fylkings avslöjande av kungen som rökare på Nobelfesten? Typ att Victorias medverkan var en form av betalning för att inte Fylking skulle yppa om något som skedde i samband med detta.

http://www.youtube.com/watch?v=FurdDtmp2Yk

Jag tror att HKH Kronprinsessan tidigt slog vakt om att vara modern och avslappnad. Kanske med syfte att komma närmare folket, kanske för att hon helt enkelt är en godmodig person. Hon var även gäst i Sen kväll med Luuk en gång, och det var ju också en ganska flamsig talkshow.
Citera
2012-05-07, 12:58
Medlem
CombatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag tror att HKH Kronprinsessan tidigt slog vakt om att vara modern och avslappnad. Kanske med syfte att komma närmare folket, kanske för att hon helt enkelt är en godmodig person. Hon var även gäst i Sen kväll med Luuk en gång, och det var ju också en ganska flamsig talkshow.
Nja, vid Aschberg-besöket tycktes hon kallsinnig och svarade enbart kort på hans frågor. Hon satt bara av tiden, svarade artigt och ville väl helst komma iväg så fort som möjligt. Luuk-besöket skedde väl typ 7 år senare, eller något, och det var ju Sveriges främsta talkshow med t.ex. Madonna som tidigare gäst osv.

Det märkliga var ju även att det inte förannonserades något i media och jag kan inte heller minnas att det skrevs om det efteråt heller.

Finns det verkligen ingen annan som minns detta?
Citera
2012-05-07, 15:02
Medlem
wonderlands avatar
Skulle hon verkligen ställt upp som 17-18åring i tv3? Jag minns det inte, jag var för ung så kan inte säga emot, men säker på att det inte var Skurt hon var med Skämt åsido.. Känns bara tveksamt att hon skulle ställa upp i ett sådant program där pruttmannen osv förekom.

Luuk kommer jag däremot ihåg.
Citera
2012-05-07, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CombatMan
Nja, vid Aschberg-besöket tycktes hon kallsinnig och svarade enbart kort på hans frågor. Hon satt bara av tiden, svarade artigt och ville väl helst komma iväg så fort som möjligt. Luuk-besöket skedde väl typ 7 år senare, eller något, och det var ju Sveriges främsta talkshow med t.ex. Madonna som tidigare gäst osv.

Det märkliga var ju även att det inte förannonserades något i media och jag kan inte heller minnas att det skrevs om det efteråt heller.

Finns det verkligen ingen annan som minns detta?

Jag tycker mig komma ihåg att det var reklam för detta
Citera
2012-05-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tycker mig komma ihåg att det var reklam för detta
1994 - det var nästan ett och ett halvt år innan danska och norska Se og Hör började visa bilder av en Victoria som i Sverige inte blev offentlig förrän på Amaranterbalen 1996. En Belsenfånge i siden och taft. Däremot antyddes det i svensk press att den präktiga Victoria gärna höll cigaretten åt sina kompisar...och hon var faktiskt ganska knubbig när hon gick på gymnasiet, har för mig att det stod någonstans om ett sommarlov i USA med hamburgare och pommes. Lite lagom snällt, sådär.
Vidare var hon tillsammans med Daniel Collert som väl får karakteriseras som en bildskön slabbedask. Bekantas släkt, som ju verkligen i sammanhanget får räknas till Sanningens Källa påstår att på fester kunde den unga damen skrika rätt ut om något gick henne emot eller hon inte fick sin vilja fram.
Kontentan av denna svada: Victoria så som hon var då, osäker, bortskämd, utan riktigt stöd och revolterande, kunde mycket väl ha fått för sig att ställa upp i Aschbergprogrammet. Victoria idag skulle givetvis inte ha gjort det.
Får dock erkänna att det rör sig bara om spekulationer - har inte sett henne i Robbans TV-soffa.
Senast redigerad av rosalenin 2012-05-10 kl. 18:57.
Citera
2012-05-22, 11:47
Medlem
Revisos avatar
Är det inte dags för gratisätarna att ställa till med uppmärksamhetshoreri idag?
Citera
2012-07-06, 20:29
Medlem
xallos avatar
Dagens scoop: Gravid igen enligt vanligtvis välinitierade källor...
Citera
2012-07-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Dagens scoop: Gravid igen enligt vanligtvis välinitierade källor...

Hänt Extra körde väl samma scoop i början av maj Men jag ska kolla på nästa bilderna jag ser om jag ser någon likhet med juli 2011. Känns lite tidigt dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in