2012-03-11, 19:46
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Be4utiful
Är du dum i huvudet? Victoria och Daniel gifte sig 2010.

Var det 2010?
Trodde det var förra året..!
Måste ha varit helt utslagen hela förra året!!!
Citera
2012-03-13, 01:19
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Victoria var på smällen när hon gifte sig!!!

Hon gifta sig i Juni och ungen kom i Februari vilket ger oss bara 8 månader,
Estelle är därmed ett Bastardbarn. Att ingen vill gräva i denna stora nyhet är anmärkningsvärt.

natthumor i sitt esse, vad fan är "bastardbarn"
Så hon skulle ha gått gravid ända sedan bröllopet, jo, bigtime!
Citera
2012-03-13, 06:25
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViciousDeliciouz
natthumor i sitt esse, vad fan är "bastardbarn"
Så hon skulle ha gått gravid ända sedan bröllopet, jo, bigtime!

Jo, visserligen tar de kungliga det jävligt lugnt, men så illa är det ju faktiskt inte.
Citera
2012-03-16, 16:42
Medlem
Till skillnad från de övriga som skrivit under sista dagen har jag skvaller: Enl Svensk Damtidning är dopet 16 maj.

Monarkins vara eller ickevara behandlas i trådar anpassade för det
Citera
2012-03-20, 17:31
Medlem
Och datumet var fel, tydligen är dopet enl kungahuset.se 22 maj
Citera
2012-03-20, 22:14
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Och datumet var fel, tydligen är dopet enl kungahuset.se 22 maj

Jag skiter i vilket, jag ska ändå inte dit
Tror ni det bjuds på efterfest på slottet?
Citera
2012-03-20, 23:35
Citat:
Jag skiter i vilket, jag ska ändå inte dit
Tror ni det bjuds på efterfest på slottet?

Möjligt. Vore ju ett topptillfälle för originalbesättningen av Army of Lovers att återförenas!
Citera
2012-04-03, 22:34
Medlem
Nu har Johan T Lindwall kommit med en uppföljare till sin bästsäljare om Victoria som sålt 50 000 ex(att 39 000 av dessa ex såldes veckan innan bröllopet i pocket för 20 spänn tillsammans med Expressen talas det tyst om) och behandlar tiden mellan slutet av förra boken och Estelles namngivning. Lindwall är svenska versionen av R R Martin som skrivit Games of Thrones. Hans uppföljare kommer också med 3 - 4 års mellanrum

Aftonbladet hade mittuppslaget dedikerat till kapitlet om födelsen. Jag säger så här, det märks att det är en sagoberättare som skrivit och inte en av Astrid Lindgrenklass.
Citera
2012-04-19, 17:56
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Råkade se via msn.se´s förstasida att nu har kvigan minsann gjort sig av med allaaaaaa mammakilon , dessutom står det att "hon ler o strååååålar av lycka",jag kan också le utav bara fan om pressen är på plats
Citera
2012-04-19, 22:05
Medlem
Citat:
Råkade se via msn.se´s förstasida att nu har kvigan minsann gjort sig av med allaaaaaa mammakilon , dessutom står det att "hon ler o strååååålar av lycka",jag kan också le utav bara fan om pressen är på plats
Varning för anorexia. Hon börjar se väldigt smal ut nu, lite sorgligt faktiskt. Kanske är det gymägaren från Ockelbo som tvingar sin kära hustru att träna hårt...
Citera
2012-04-19, 23:18
Medlem
CombatMans avatar
Fick precis upp ett minne av att kronprinsessan Victoria medverkade i studion i programmet Ikväll: Robert Aschberg på TV3 nångång kring 1994. För de som inte har sett eller minns detta program så var det en talkshow med Robert Aschberg som var allmänt tramsigt med Fylking, pruttomaner, SM i lavemang och UFO-experten Sune Hjorth. Även om Aschbergs intervju var ovanligt städad så var det lite oväntat med en kunglighet i den soffan.

Nån som vet bakgrunden till hur i helvete man kunde få med Victoria? Var det möjligtvis relaterat till Fylkings avslöjande av kungen som rökare på Nobelfesten? Typ att Victorias medverkan var en form av betalning för att inte Fylking skulle yppa om något som skedde i samband med detta.

http://www.youtube.com/watch?v=FurdDtmp2Yk
Citera
2012-04-20, 19:56
Medlem
densistasovjets avatar
Tror ni att hon känner igen sin egen dotter med tanke på handikappet ansiktsblindhet?

http://www.expressen.se/nyheter/har-...na-pa-estelle/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in