2012-02-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Vad gör just Daniel Westling lämplig att avla på?
Victoria gillar stora kukar, Danne har en sådan. Enkelt, omkomplicerat och nu väntar vi bara hur JÄVLA STOR blir ungens haka?
Citera
2012-02-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vi importerar ju inget längre ändå då alla ställen är stängda, typ vi borde gå tillbaka till 1997 eller något
Nu exporteras en massa som ja vi inte är stolta över
pinsamt att bli förknipad med

Och inte nog med att vanligt folk inte köper något från icke-monarkier. Kungahuset självt skulle aldrig någonsin låta sig köras omkring i BMW:s eller prata i NOKIA-mobiltelefoner eller äta toblerones eller...

Silvia skulle absolut ALDRIG låta sig opereras i en förbundsrepublik.

Jag tycker att det är alldeles utmärkt att kungafamiljen visar gott exempel i den här mycket viktiga principiella frågan.
Citera
2012-02-24, 00:41
Medlem
.zemuns avatar
Jaha, och vad kostade det här kalaset oss skattebetalare? Varför får inte våra barn också en hel del poliser utanför sjukhuset när frugan skall föda?

Detta är ett jävla skämtland där pengarna går åt att plocka dopinganvändare, bevakning av en människa som ska föda ett barn, och övervakning av våra privatliv.

mvh
Senast redigerad av .zemun 2012-02-24 kl. 00:45.
Citera
2012-02-24, 00:42
Medlem
Rollo Tomasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemsas
Du kan ställa frågan till någon annan, jag bryr mig inte om Victorias partnerval.

Bra svar, tror jag.

Jag nämnde aldrig president i mina inlägg; ändå tyckte du att jag diggade republik.

Ang. kulturmarxism.. Vet du ens vad det betyder? Kroknäsor som tisslar och tasslar?
Citera
2012-02-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollo Tomasi
Bra svar, tror jag.

Jag nämnde aldrig president i mina inlägg; ändå tyckte du att jag diggade republik.

Ang. kulturmarxism.. Vet du ens vad det betyder? Kroknäsor som tisslar och tasslar?
Jepp, världsjudenheten.
Citera
2012-02-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Men "prinsen" fick ju 0,1 på högskoleprovet. Visar inte det på kapaciteten? Rent objektivt. Och att maka söker kaka det vet vi ju?!

Hur var det nu utbildningsministern sa: "Studier, studier, studier".

Fast just i denna familj betyder det gräddfil förbi vanliga antagningar, ingen redovning av resultatet, inget krav på studietakt, skräddarsydda kurser vid Stockholms universitet.. etc.

Sen när det är dags att börja leverera försvinner Madde till USA, C-P koncentrerar sig i sin flickvän och snabba bilar, Vickan i sin födsel och Njuret att stötta sin fru.

Det bli nog inte mycket gjort i Sverige om det svenska folket tar efter denna familj.
Citera
2012-02-24, 01:10
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Jaha, och vad kostade det här kalaset oss skattebetalare? Varför får inte våra barn också en hel del poliser utanför sjukhuset när frugan skall föda?

Detta är ett jävla skämtland där pengarna går åt att plocka dopinganvändare, bevakning av en människa som ska föda ett barn, och övervakning av våra privatliv.

mvh
Typ 5 spänn per person kanske. Max.
Citera
2012-02-24, 01:15
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och inte nog med att vanligt folk inte köper något från icke-monarkier. Kungahuset självt skulle aldrig någonsin låta sig köras omkring i BMW:s eller prata i NOKIA-mobiltelefoner eller äta toblerones eller...

Silvia skulle absolut ALDRIG låta sig opereras i en förbundsrepublik.

Jag tycker att det är alldeles utmärkt att kungafamiljen visar gott exempel i den här mycket viktiga principiella frågan.

OT:
De fem största exportnationerna i världen är: China, Tyskland, USA, Japan och Frankrike. De delar alla på egenskapen att vara REPUBLIKER. Det är därför de har så stora problem att sälja sina produkter. Jag kan på rak arm inte komma på någon av mina bekanta eller personer som jag känner till som skulle köpa produkter från de här länderna.

Tänk om dessa länder skulle inse värdet i den draghjälp en MONARK skulle bidra med som dörröppnare! Huga vad de skulle öka sin export då. Jag utgår från att det borde gå att rekrytera en efterbliven person i respektive land som monark och därmed öka exporten avsevärt!

Snälla: Tipsa inte dessa länder om detta!

OnT: Befarar som många andra här i tråden att ätteläggen är mer än lovligt efterbliven.
Citera
2012-02-24, 01:15
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Typ 5 spänn per person kanske. Max.
Hur många betalar skatt idag i Sverige? Det blir en hel del pengar.. Varför lägga ner såna jävla resurser på födelse av en unge som ändå inte kommer och bry sig ett piss om "sitt" folk.

Jag skiter i 5 kr, det handlar mer om att dom pengarna kunde ha lagts ner på bättre saker bara.

mvh
Citera
2012-02-24, 01:18
Medlem
LyxVDns avatar
Ännu en liten bidragstagare nedkommen leacher
Citera
2012-02-24, 01:25
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hur var det nu utbildningsministern sa: "Studier, studier, studier".

Fast just i denna familj betyder det gräddfil förbi vanliga antagningar, ingen redovning av resultatet, inget krav på studietakt, skräddarsydda kurser vid Stockholms universitet.. etc.

Sen när det är dags att börja leverera försvinner Madde till USA, C-P koncentrerar sig i sin flickvän och snabba bilar, Vickan i sin födsel och Njuret att stötta sin fru.

Det bli nog inte mycket gjort i Sverige om det svenska folket tar efter denna familj.

Glöm inte bort att det här är rör sig om en invandrarfamilj som till största delen lever på statsbidrag. Den modellen har andra invandrarfamiljer i Sverige redan framgånsrikt kopierat.

Vi får gratulera Lillsessan till sitt första barnbidrag och staten till att fått ytterligare en bidragstagare på avlöningslistan.
Citera
2012-02-24, 01:28
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meckigt
Victoria gillar stora kukar, Danne har en sådan. Enkelt, omkomplicerat och nu väntar vi bara hur JÄVLA STOR blir ungens haka?

Men på vilket sätt har jag som medborgare för nytta av Daniel Westlings stora könsorgan? Jag har allvarligt svårt att se någon fördel för någon annan än honom själv och Vicktoria. Någon rojalist får gärna förklara för jag förstår inte riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in