2012-02-23, 20:36
Medlem
Ganonitos avatar
Jag som hade hoppats hon skulle få missfall Nu får jag väl hoppas att ungen dör i plötslig spädbarnsdöd istället.
Citera
2012-02-23, 20:36
Medlem
Det är ju klart Daniel fällde nån tår när han kom ut på presskonferensen..

Han kan ju pirra igen utan att det är som tunnel!!
Citera
2012-02-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Helt otroligt hur många idioter det finns som tror att monarkin kostar oss pengar! Efterblivna bitterfittor till landsförrädare är vad ni är.

För turismen betyder kungahuset otroligt mycket, finns ingen billigare reklam för landet. Näringslivstoppar trånar efter kunglig representationen vid utlandsbesök.

Men snälla, är inte det där bara propaganda för kunga huset?
Man kan ju inte på allvar tro att folk som får syn på kungahuset när de är på utlandsbesök tänker:
"Oj, vad trevliga dom ser ut. Till det landet måste vi åka på semester!!".
Kanske finns en och annan men att det skulle vara så mycket att det ger miljontals kronor verkar väldigt konstigt.
Citera
2012-02-23, 20:39
Medlem
leprasjuklings avatar
Vore skoj om hon döptes till Bakelse faktiskt. Sibylla är ju tagit av gatukökskedjan.

Ett annat otippat namn är Adelheid som kungens mormors mormor hette och Feodora som i sin tur hennes mor hette.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Feodora_av_Leiningen
Citera
2012-02-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag som hade hoppats hon skulle få missfall Nu får jag väl hoppas att ungen dör i plötslig spädbarnsdöd istället.

En äkta republikan, nu lät du allt riktigt tuff och kontroversiell. Din vidriga uppenbarelse är dock en förbättring jämfört med gnällbögarna som stånkar fram "argument" om demokrati och rättvisa.
Citera
2012-02-23, 20:42
Medlem
Softis...s avatar
Jag visste väl att det skulle bli en tjej, det såg man ju på Victorias haka.

Arvprinsessan kommer för övrigt att få Sophia som tilltalsnamn.
Citera
2012-02-23, 20:42
Medlem
MorbIdas avatar
Citat:
Helt otroligt hur många idioter det finns som tror att monarkin kostar oss pengar! Efterblivna bitterfittor till landsförrädare är vad ni är.

För turismen betyder kungahuset otroligt mycket, finns ingen billigare reklam för landet. Näringslivstoppar trånar efter kunglig representationen vid utlandsbesök.

Hmm..vilka länder vill du besöka, ja för att beskåda deras kungahus? Vilka kungligheter har besökt Sverige, under det senaste året och gjort dig såååå nyfiken på att besöka landet? En stilla undran bara...
Citera
2012-02-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazchaos
Men snälla, är inte det där bara propaganda för kunga huset?
Man kan ju inte på allvar tro att folk som får syn på kungahuset när de är på utlandsbesök tänker:
"Oj, vad trevliga dom ser ut. Till det landet måste vi åka på semester!!".
Kanske finns en och annan men att det skulle vara så mycket att det ger miljontals kronor verkar väldigt konstigt.

Nej, lär dig stava och använda google innan du i över huvud taget uttalar dig. Kungahusets PR-värde för turismen och exporten är ingen åsikt. Apanaget ligger på 63 mkr per år, bara bröllopet uppmärksammades av alla stora mediabolag över hela världen.
Citera
2012-02-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbIda
Hmm..vilka länder vill du besöka, ja för att beskåda deras kungahus? Vilka kungligheter har besökt Sverige, under det senaste året och gjort dig såååå nyfiken på att besöka landet? En stilla undran bara...

Jag har ingenting med saken att göra, jag tillhör knappast de flaggviftandes skara, men jag kan hantera information. Du kan fråga vilken reklamera eller PR-strateg som helst om det går att få större genomslag för 63 mkr/per år än det som kungahuset skapar för Sverige.
Citera
2012-02-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Ditt jävla mongo, hur kan du önska ett barns död? Vet inte om du skriver det för att provocera eller inte, men hur som helst är du körd i huvudet.
Citera
2012-02-23, 20:53
Medlem
har ni tänkt på att det är ungen som får snaska på victorias tuttar före daniel efter förlossningen?

Senast redigerad av qnaserisqnasig 2012-02-23 kl. 21:20.
Citera
2012-02-23, 20:59
Medlem
Citat:
Nej, lär dig stava och använda google innan du i över huvud taget uttalar dig. Kungahusets PR-värde för turismen och exporten är ingen åsikt. Apanaget ligger på 63 mkr per år, bara bröllopet uppmärksammades av alla stora mediabolag över hela världen.
En dysfunktionell familj där: Kungen knullar runt, är helt obildad, har grava talsvårigheter. Bra för Sverige? Drottning har svåra problem att tala svenska trots att hon ska vara utbildad tolk och har bott i landet sedan 1970-talet, hon har även klippkort till läkare som utför plastikoperationer, huden är INTE normal för en person i hennes ålder. Hon ska även vara en törstig tant. Kronprinsessan har fått en fejkexamen av Uppsala universitet, har en abnormt stor haka osv. Prins Carl-Philip har grova talsvårigheter, saknar totalt intellektuell kapacitet att ens klara av att läsa Aftonhoran, Carl-Philip har en gammal slitzbrud som flickvän classy.... Prinsessan Madde saknar en vettig sysselsättning trots att hon är +30 år gammal, är otrevlig mot människor. Prins Daniel är en gymtränare från Ockellbo, say no more.

Bra reklam för Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in