2011-05-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kungen missade tydligen att tillkännage Victorias graviditet på sin födelsedag.

Visst är det "synd" att "Hennes majestät konungen" kunde missa en sådan sak.
Citera
2011-05-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
http://www.aftonbladet.se/nyheter/br...cle12954343.ab

Visst är detta en mammaklänning för någon som är i tredje månaden.

Precis som klänningen under bröllopsakten var för någon som inte var gravid. Nu känns det som att Victoria gillar att se löpsedlarna och har bestämt sig för att retas maximalt med fotografer och läsare. Det enda ställe där det inte diskuteras löpsedlar med hennes ev graviditet är väl Ockelbo, för de frågar henne direkt när hon är där

Om man nu vill skriva mail till kungafamiljen så kommer man till skicka meddelandesidan och där står det namn, epostadress och meddelande. Är namn till den person man vill skicka till eller skribentens namn?

Kan bli en intressant sommar. Vad blir hennes strategi efter 14 juli? Ligga lågt på Solliden i runt 1 mån el dra till Ockelbo?

Citat:
Kungen missade tydligen att tillkännage Victorias graviditet på sin födelsedag.
Se och hör går alltid att lita på eller?
Citera
2011-05-01, 21:38
Medlem
Det kommer inte att bli någon tronarvinge under 2011 och kom ihåg var ni hörde det först.
Citera
2011-05-01, 21:59
Medlem
Citat:
Det kommer inte att bli någon tronarvinge under 2011 och kom ihåg var ni hörde det först.

Sa inte Jagharenliten det för 1-2 mån sen?
Citera
2011-05-01, 22:01
Medlem
Prefektens avatar
Citat:
Med allra största sannolikhet vet du inte mer än någon annan om detta, jag tvivlar starkt på att du har någon källa som med säkerhet kan säga att det är på ena eller andra viset.
Citera
2011-05-01, 22:13
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Sa inte Jagharenliten det för 1-2 mån sen?

Det kanske jag gjorde, och många med mig antar jag. Säkert var det så redan för flera år sedan, långt innan Njurens, ähum tillstånd, blev allmänt känt, att många viskade om Ockelbo, njurar, och hovstallmästaren på samma gång.
Citera
2011-05-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prefekten
Med allra största sannolikhet vet du inte mer än någon annan om detta, jag tvivlar starkt på att du har någon källa som med säkerhet kan säga att det är på ena eller andra viset.

Klarar hon att som förstföderska att pressa fram en tronarvinge inom åtta (8) månader...?
Citera
2011-05-01, 22:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Klarar hon att som förstföderska att pressa fram en tronarvinge inom åtta (8) månader...?

Du menar att med lite övning ska hon klara det på åtta? Eller kanske till och med sju?
Citera
2011-05-01, 23:48
Medlem
Mr-Laheys avatar
så ännu en gång går skvallerpressen ut med osanningar angående victorias graviditet för att sälja lösnummer.. big surprise
Citera
2011-05-02, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du menar att med lite övning ska hon klara det på åtta? Eller kanske till och med sju?

Helt korrekt, det är mycket som kungahuset skall hinna med under 2011.
En förlovning (CP & Utviket) och ett barnbarn (tronarvinge).
Citera
2011-05-02, 19:10
Medlem
Citat:
Helt korrekt, det är mycket som kungahuset skall hinna med under 2011.
En förlovning (CP & Utviket) och ett barnbarn (tronarvinge).

Utviket är för impopulär bland allmänheten för att accepteras. Tänk om de åker kortege och det kastas ruttna tomater på paret, skulle inte det vara synd
Citera
2011-05-02, 23:25
Medlem
NotSherlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Utviket är för impopulär bland allmänheten för att accepteras. Tänk om de åker kortege och det kastas ruttna tomater på paret, skulle inte det vara synd

Det skulle jag göra... om det inte var så att jag är rädd för att träffa CP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in