2011-10-02, 11:28
Medlem
plixors avatar
Har hört att Victoria tydligen ska ha tvillingar.

Fick Daniel spruta i ett provrör tro?
Citera
2011-10-02, 16:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article13696517.ab

Fortsätter att gömma magen står det. Var det bara spin från hovet för att avleda uppmärksamheten? Får vi ett påbud snart att Lytet kilat vidare? Jag har faktiskt glömt vad det var som var på tapeten när de annonserade att Hakan var på tjocken.
Citera
2011-10-02, 18:05
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Det här är inte bra för tronföljden! Hakan ska väl inte sätta på sig blå patientrock och leka cancersjuk?

http://www.kungahuset.se/kungafamilj...e80007647.html

"Vid sitt besök fick Kronprinsessan information kring Stockholm Onkologi och därefter en guidad visning av de olika momenten som möter en bröstcancerpatient.
Kronprinsessan fick även möjlighet att möta en patient samt se Strålbehandlingsavdelningen."

Annars säger väl texten allt. Jag undrar bara om Hakan tog tillvara på "möjligheten" eller om hon tyckte det var för äckligt? Inte heller verkade hon ha någon adjutant med sig, (vilka är de uttråkade karlarna i bakgrunden?), eftersom hon bär handväskan själv.

Vad har Hakan i sin handväska egentligen?
Citera
2011-10-02, 19:20
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Tanten börjar bli lite trött och
"Nu drar kronprinsessan Victoria ner på takten – det blir ingen USA-resa i höst som planerat avslöjar nu hovet."
http://svenskdam.se/2011/09/kronprin...ner-pa-takten/

De flesta andra får jobba som vanligt, men Hakan känner sig lite trött.
Citera
2011-10-03, 10:56
Medlem
Fiaskruttans avatar
Någon får döpa om tråden till TANT Viktoria. Det var det värsta jag sett. Hattbilden alltså..
Citera
2011-10-03, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tanten börjar bli lite trött och
"Nu drar kronprinsessan Victoria ner på takten – det blir ingen USA-resa i höst som planerat avslöjar nu hovet."
http://svenskdam.se/2011/09/kronprin...ner-pa-takten/

De flesta andra får jobba som vanligt, men Hakan känner sig lite trött.

Spännande dock att det i samma artikel skrivs "Nedkomsten är beräknad till i början av året." Har de annan information än "mars"

Med tanke på den tydliga bulan i "sjukhusrocken" så skulle jag nog säga att svenskdamtidning kan vara något på spåren annars...
Citera
2011-10-03, 20:40
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plixor
Har hört att Victoria tydligen ska ha tvillingar.

Fick Daniel spruta i ett provrör tro?

Två Lyten? Kanske tillochmed två IDENTISKA Lyten!
Bara tanken på det gör en alldeles varm inombords.
Föreställ er Gaffelns värsta framträdande. Byt sedan ut Gaffeln mot ett barn med en käklinje som en Neandertalare, Boxer-Robert ansikte, glasögon och en ful jävla hatt ovanpå alltsammans. Duplicera sedan hela scenen! Dubbelt så roligt! Dubbelt så mycket lyteskomik! Dubbla felsägningar, dubbla pinsamheter, dubbelt så mycket glädje till det svenska folket!
Citera
2011-10-05, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Någon får döpa om tråden till TANT Viktoria. Det var det värsta jag sett. Hattbilden alltså..

Ja, jag tycker synd om henne. Hon har uppenbarligen ingen egen stilkänsla och så har hon fått en stylist som uppenbarligen har Tarras-Wahlberg o ett gäng andra tanter i kundkretsen. Taskigt gjort mot Hakan!
Citera
2011-10-05, 20:56
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nu är det i och för sig Hakan och Njuren som är föräldrar.

Det vet jag väl. Men eftersom HKH kronprinsessan Victoria har samma genuppsättning som sina syskon, och varken hon eller HKH prins Daniel ser ut som stryk heller, är det ju inte helt otroligt att ungen kommer att se riktigt representabel ut. All framtida lyteskomik som verkar antydas i den här tråden tycker jag saknar grund.
Citera
2011-10-12, 13:55
Medlem
http://svenskdam.se/2011/10/victoria...-pappa-kungen/

Ytterligare en hemsk kreation. Vad döljer hon?.... Döljer hon något? Finns där ingen mage egentligen och ungen bärs av en surrogatmamma?!....
Citera
2011-10-13, 14:52
Medlem
LadyMysticas avatar
Ja det var ingen snygg sak, hon hade något blå-aktigt tält på sig tidigare som också var anskrämlig.
Victorias klädval, likt håret, är rätt fascinerande, iblnad är hon snygg som tusan och ungdomligt klädd och sen kommer någon hiskelig tantkreation med hiskelig hatt.
Citera
2011-10-13, 17:13
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Ja det var ingen snygg sak, hon hade något blå-aktigt tält på sig tidigare som också var anskrämlig.
Victorias klädval, likt håret, är rätt fascinerande, iblnad är hon snygg som tusan och ungdomligt klädd och sen kommer någon hiskelig tantkreation med hiskelig hatt.

Hon har tidigare blivit diagnostiserad med dyslexi, dyskalkali (kan inte räkna), och säger själv att hon är ansiktsblind. Det sista betyder att hon har mycket svårt att känna igen människor hon träffat och komma ihåg deras namn.

Att inte kunna läsa och skriva verkar vara fullständigt skit samma för en monark. Däremot måste det vara väldigt pinsamt att inte kunna känna igen folk, och något som egentligen borde ingå i det här mer diplomatiskt lagda "jobbet", om man nu ska kalla hennes "närvaron för ett dylikt. Men hon har förstått sufflörer som hela tiden går ett steg bakom henne och talar om vad hon ska säga. Eftersom hon är uppväxt med det har hon inte förstånd nog att inse det barocka i situationen.

Nu kan vi även lägga till en fjärde diagnos. Den kanske ska heta smakblind . Oförmågan att kunna klä sig med stil och smak för situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in