2010-08-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
http://www.expressen.se/1.2109009?articlePopup=true

Victoria håller för magen mycket nu. Något på G?
Hon räcker handen efter väskan.

Något jag däremot noterade var att de placerat Carl Philip bredvid prinsessan Theodora och mittemot Gabriella Windsor. Är det någon som leker äktenskapsförmedlare, två kungliga ogifta donnor i passande årgångar .
Citera
2010-08-25, 17:33
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Något jag däremot noterade var att de placerat Carl Philip bredvid prinsessan Theodora och mittemot Gabriella Windsor. Är det någon som leker äktenskapsförmedlare, två kungliga ogifta donnor i passande årgångar .
Möjligt, jag tror och hoppas dock att Gaffeln håller sig till sitt Utvik och äktar henne.
Citera
2010-08-25, 17:52
Medlem
Adjudants avatar
Citat:

Lady Gabriella "Ella" Windsor (f 1981) och prinsessan Theodora av Grekland och Danmark (f 1983) är äkta blåblod och i passande ålder - nog ingen slump att de hamnat bredvid Gaffeln, är det månne Jokern som dragit i några trådar?
Citera
2010-08-25, 19:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag tänkte att om Hakan knivar knugen så illa att han dör. Kommer Hakan att ha åtalsimmunitet, eller räknas sekunderna innan döden att hon kan åtalas?
Citera
2010-08-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tänkte att om Hakan knivar knugen så illa att han dör. Kommer Hakan att ha åtalsimmunitet, eller räknas sekunderna innan döden att hon kan åtalas?

Hon har ju immunitet redan nu enl mutåklagaren. Fast just knivmord borde kanske falla under kupplagar och då förlorar hon väl tronen och CalleP får bli kung till allas inkl hans egen förskräckelse.
Citera
2010-08-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Lady Gabriella "Ella" Windsor (f 1981) och prinsessan Theodora av Grekland och Danmark (f 1983) är äkta blåblod och i passande ålder - nog ingen slump att de hamnat bredvid Gaffeln, är det månne Jokern som dragit i några trådar?
Verkar vara övriga kungliga med Mary av Danmark i spetsen. Du vet, faller monarkin här så lär ju grannländerna följa efter. De ser helt enkelt om sitt hus, få se om han fattar meddelandet, men det är väl inte att förvänta sig.
Citera
2010-08-25, 21:34
Medlem
Citat:
Verkar vara övriga kungliga med Mary av Danmark i spetsen. Du vet, faller monarkin här så lär ju grannländerna följa efter. De ser helt enkelt om sitt hus, få se om han fattar meddelandet, men det är väl inte att förvänta sig.

De kanske läst Flashback också och andra forum där det också skälls på Sofia. På jobbet hörde jag till exempel killar säga att den där Sofia kanske är en bra madrass, men de ser hellre henne i tjära och fjädrar än som prinsessa
Citera
2010-08-25, 21:52
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
I Sverige döms man inte för sin gärning utan för sitt uppsåt. Ex så kan man dömas för förberedelse till rån utan att man begått ett enda brott på vägen dit.

När det gäller om Hakan skulle kniva Knugen så skulle hon kunna antagligen kunna dömas för detta då hennes brott begicks innan hon fick immunitet - dock så kan man fråga sig om immuniteten är retroaktiv. Jag vet faktiskt inte.
Citera
2010-08-25, 22:13
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
I Sverige döms man inte för sin gärning utan för sitt uppsåt. Ex så kan man dömas för förberedelse till rån utan att man begått ett enda brott på vägen dit.

När det gäller om Hakan skulle kniva Knugen så skulle hon kunna antagligen kunna dömas för detta då hennes brott begicks innan hon fick immunitet - dock så kan man fråga sig om immuniteten är retroaktiv. Jag vet faktiskt inte.

Du är inne på dit jag vill komma. Anta att Farbror Blå störtar in på Drottningholm där Hakan står blodig med en kniv i handen framför pappa Knugen. Farbror Blå går in i rummet, avväpnar Hakan och ser att Knugen är död.
'Oh! Ers majestät drottningen!' utropar Farbror Blå.

Vad händer sen? (Jag vet inte.)
Citera
2010-08-25, 22:29
Medlem
JagHarEnLiten, är det Gaffelns tilltänkta du har som avatar?
Citera
2010-08-25, 22:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
JagHarEnLiten, är det Gaffelns tilltänkta du har som avatar?

Ja, det är det. Det var meningen att det skulle vara uppenbart, men jag har fått flera frågor om det. Egentligen borde jag göra om den så att det syns bättre, men det var lite svårt i första försöket då jag vill ha det vulgära skrevandet i centrum av bilden.
Citera
2010-08-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ja, det är det. Det var meningen att det skulle vara uppenbart, men jag har fått flera frågor om det. Egentligen borde jag göra om den så att det syns bättre, men det var lite svårt i första försöket då jag vill ha det vulgära skrevandet i centrum av bilden.

Holy, Moses. Jag har inte så stor koll på hennes "karriär", men den bilden säger mer än tusen ord. Tja, vem är förvånad? Att Gaffeln skulle skaffa sig en intellektuell tjej som har något annat än billiga utvik i bagaget är det väl knappast någon som hade förväntat sig.

Hahaha, mera sånt i Knugahuset. Me like.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in