2010-10-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
Vad händer om hon är oförmögen att få barn?
får fille knulla till en tronarvinge då? Tror det är möjligt att de kanske är lite för dumma för att veta hur man gör.
ja sexapeal är väl inte det första som dyker upp i huvudet när man ser detta par. det finns så många hjälpsätt så de fixar det nog, men annars blir det lille fille som får fixa det.
Citera
2010-10-30, 21:27
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
ja sexapeal är väl inte det första som dyker upp i huvudet när man ser detta par. det finns så många hjälpsätt så de fixar det nog, men annars blir det lille fille som får fixa det.

HaHa. Det skulle innebära att Utviket blir drottning of gaffels och hon överlever ´Hakan,
Citera
2010-10-30, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
HaHa. Det skulle innebära att Utviket blir drottning of gaffels och hon överlever ´Hakan,

Mja, i såna fall skulle Gaffeln först inträda som kung vid Victorias frånfälle. Och sedan hans barn på tur. Om Utviket hänger med då blir hon drottning men hon kommer ju att vara gammal då, ifall Victoria får förväntad livslängd. Och de är ju rätt jämngamla så Utviket kanske krälar bland maskarna vid det laget så ....

Edit: ja det var det du sa ja.... hmm... och gaffeln måste överleva också, Sofia blir ju inte drottning på egna meriter... men hon kan ju bli drottningmoder eller kungamoder om hon överlever Hakan. Blir ju alldeles snurrig här.
Citera
2010-10-30, 22:01
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius

Tror nog att pressen blir stor på Hakan om hon misslyckas med sin huvuduppgift i livet: alstra avkommor, speciellt om prinsessan Utviket föder knugaättlingar på löpande band. I det läget vill nog prins Njuren och hon dra sig tillbaka och leva i mera lugn och ro och inte stå i vägen för Gaffeln med familj i 30-40 år när det ändå står klart att deras lilla gren av knugasläktet kommer att dö ut.
Citera
2010-10-31, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Ska visst komma till sommaren.

Sommaren=juni. Detta skulle innebära att hon inte ens gått 5 veckor än. Läs på om graviditet och inse att kvinnorna knappt är medvetna om graviditeten förrän runt vecka 7-8

Ser sjuk ut var det någon som sa. Titta på bilden när hon står brevid Federer, det är inte en sjuk Victoria, det är en vältränad Victoria
Citera
2010-10-31, 00:58
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Sommaren=juni. Detta skulle innebära att hon inte ens gått 5 veckor än. Läs på om graviditet och inse att kvinnorna knappt är medvetna om graviditeten förrän runt vecka 7-8

Ser sjuk ut var det någon som sa. Titta på bilden när hon står brevid Federer, det är inte en sjuk Victoria, det är en vältränad Victoria

Jag håller med dig. Vi lär inte få något officiellt uttalande förrän efter vecka 12 av den eventuella graviditeten (den tiden brukar anses som "säker" gräns, fast allt kan förstås hända).
Citera
2010-10-31, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Jag håller med dig. Vi lär inte få något officiellt uttalande förrän efter vecka 12 av den eventuella graviditeten (den tiden brukar anses som "säker" gräns, fast allt kan förstås hända).

Är inte den säkra gränsen vecka 19?
Citera
2010-10-31, 08:08
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Är inte den säkra gränsen vecka 19?

Jag tror att de kommer att hålla på det en del. Tidpunkten när man berättar för andra brukar variera, men de flesta vill inte offentliggöra eventuella missfall, och därför brukar de vänta ganska länge innan de berättar det för andra än de närmaste. Vi kan nog anta att de väntar. De vill säkert inte, och det förstår jag, ha någon försöka-bli-med-barnföljetång i skvallerpressen.
Citera
2010-10-31, 08:45
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tror att de kommer att hålla på det en del. Tidpunkten när man berättar för andra brukar variera, men de flesta vill inte offentliggöra eventuella missfall, och därför brukar de vänta ganska länge innan de berättar det för andra än de närmaste. Vi kan nog anta att de väntar. De vill säkert inte, och det förstår jag, ha någon försöka-bli-med-barnföljetång i skvallerpressen.
Det kommer inte att dröja innan vi får se bilder på bullen som jäser i ugnen.
Citera
2010-10-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Den startade ju redan samma vecka de kom hem från smekmånaden av Se och Hör.

Pontus Wernblom gifte ju sig också 19 juni och hans bloggande fru gick ju ut i veckan och berättade att hon var gravid i vecka 15. Victoria kan vara lika långt gången, alternativt är att hon blev gravid veckan hon gifte sig och då är hon i vecka 19. Ehh, jag ska nog sluta fundera så mycket
Citera
2010-11-02, 11:57
Medlem
fredrikdenstores avatar
Det tar sig sa mordbrännaren
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8058103.ab
Citera
2010-11-02, 12:04
Medlem
fredrikdenstores avatar
Visst går hon i pappa Knugens fotspår.
http://www.expressen.se/nyheter/1.21...-i-helsingfors