2010-12-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MPalm82
Mycket möjligt. Men nu var det inte det det syftade på. Utan att det rent pengamässigt är skit samma vilket statsskick vi har. För vår privata ekonomi alltså. Sen att det kanske är bättre med president är en helt annan sak.

Men vilken tur min vän att du känner dem så bra och kan tala om för oss andra hur de tänker och resonerar

Vad då, måste man känna dem för att veta det? Genom sina handlingar visar de i allra högsta grad hur de tänker och resonerar. Fungerar likadant för de flesta människor. Svårare än så är det inte.
Citera
2010-12-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Vad då, måste man känna dem för att veta det? Genom sina handlingar visar de i allra högsta grad hur de tänker och resonerar. Fungerar likadant för de flesta människor. Svårare än så är det inte.

Just det, lyx på andras bekostnad tackar man aldrig nej till.
Citera
2010-12-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Fast deras lycka kommer inte bara att grusas av alla skandaler inom familjen. Barnkammaren kommer att gapa tom. Det är nåt som inte stämmer med de där två.
Citera
2010-12-05, 16:24
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Fast deras lycka kommer inte bara att grusas av alla skandaler inom familjen. Barnkammaren kommer att gapa tom. Det är nåt som inte stämmer med de där två.

Tänk om Hakan är steril?

Det är verkligen att vara olämplig på jobbet.
Citera
2010-12-05, 17:21
Medlem
Citat:

Citat:

Det här forumet är ju söndagsunderhållning på hög nivå!! Tack för några goda skratt kära ni
Citera
2010-12-05, 20:34
Medlem
Citat:
Då får ni heller inte glömma lilla inflyttningspresenten på 14 miljoner kronor från Anders Borg. Jo då, de betalar själva. My ass.

1,5 kr per skattebetalare. Vad betalar vi för alla pappor som vägrar betala underhåll?
Citera
2010-12-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
1,5 kr per skattebetalare. Vad betalar vi för alla pappor som vägrar betala underhåll?

Syftar du på kungen ...?
Citera
2010-12-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tänk om Hakan är steril?

Det är verkligen att vara olämplig på jobbet.

Sex månader som gifta och på barnfronten intet nytt. Njuren äter väldigt starka mediciner. Expressen har skrivit om medicinerna och vilka biverkningar de har, och om jag inte missminner mig så ska både fertilitet och potens påverkas negativt av dem.

Kan det vara så att de inte är intresserade av barn? Någon som vet.
Citera
2010-12-05, 20:58
Medlem
Citat:
Sex månader som gifta och på barnfronten intet nytt. Njuren äter väldigt starka mediciner. Expressen har skrivit om medicinerna och vilka biverkningar de har, och om jag inte missminner mig så ska både fertilitet och potens påverkas negativt av dem. Kan det vara så att de inte är intresserade av barn? Någon som vet.

Victoria tänker i första hand på karriären och har inte tid med barn.
Citera
2010-12-05, 21:06
Medlem
Citat:
Sex månader som gifta och på barnfronten intet nytt. Njuren äter väldigt starka mediciner. Expressen har skrivit om medicinerna och vilka biverkningar de har, och om jag inte missminner mig så ska både fertilitet och potens påverkas negativt av dem.

Kan det vara så att de inte är intresserade av barn? Någon som vet.

Hände ju inget på barnfronten för hennes föräldrar heller under hösten. Då kom bekräftelsen 17 januari. Bekräftelsen kan komma när som helst nu om hon är redo. Fast denna vecka kommer inget att annonseras innan fredagens Nobelfest då alla kameror då skulle fokusera på henne(istället för bara 50 % av kamerorna).

Under jul och nyår finns flera möjligheter att vi får bekräftelse i direktsänd TV/radio.
Kungens jultal
Året med kungafamiljen
Rapports årskrönika
Det kungliga bröllopet bakom kulisserna

Eller så sitter paret och tittar på alla skvallerforum och skrattar åt oss som inte vet vad de vet
Citera
2010-12-05, 22:07
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Victoria tänker i första hand på karriären och har inte tid med barn.

Till att vara lite putslustig. Vilken annan karriär kan det då vara? Ska vi fråga Mrs Magoo?
Citera
2010-12-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Till att vara lite putslustig. Vilken annan karriär kan det då vara? Ska vi fråga Mrs Magoo?

Vilken strålande idé. Med tanke på hur mycket hon har tillfört knugatrådarna så är jag helt övertygad om att hon kan ge ett korrekt svar, som hon dessutom har en säker källa på. Vad jag däremot tvivlar på är om hon kan svara utan att kasta glåpord efter oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in