2008-07-07, 19:12
Medlem
Saliva från Roger Moore matchar prinsessan Madeleines DNA, detta ar valkant inom franska etterratningskratsar (DCRI) sen 1,5 år tilbaka.
Citera
2008-07-14, 11:13
Medlem
Megaforces avatar
Enligt hovexperter så kommer man inte att offentliggöra förlovningen idag. tänk på alla tidningar som redan skrivit klart artiklarna och bara väntar på en knapptryckning..
Citera
2008-07-14, 11:14
Medlem
Jag tror det början brännas nu ....
Citera
2008-07-14, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Stämmer inte det heller. Ring Olles arbetsgivare och fråga om du inte tror mig. Han är inte tjänstledig.

Nja, helt ute och cyklade kanske styvsyrran inte var då. Han ska ha hjälpt till med förberedelserna av förlovningen.
Citera
2008-07-14, 11:50
Medlem
brianmolkos avatar
ska hon förlova sig idag ?
Citera
2008-07-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ja hon blir tvungen ....
Citera
2008-07-14, 18:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ja hon blir tvungen ....

Tvungen? Är hon med barn?

Har inte läst eller hört nåt om förlovningen mer än här så ja vi får väl se om du har rätt eller inte. Jag noterade dock att på tv-bilderna från firandet att det glänste lite mer på vänster ringfinger än det brukar. Kan iofs vara en helt vanlig ring men med tanke på dina uppgifter så såg jag ju självklart en förlovningsring.
.
Citera
2008-07-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tvungen? Är hon med barn?

Har inte läst eller hört nåt om förlovningen mer än här så ja vi får väl se om du har rätt eller inte. Jag noterade dock att på tv-bilderna från firandet att det glänste lite mer på vänster ringfinger än det brukar. Kan iofs vara en helt vanlig ring men med tanke på dina uppgifter så såg jag ju självklart en förlovningsring.
.

Svenska folket kräver att hon skall förlova sig. Och inte kan hon väl svika det svenska folket eller ....
Citera
2008-07-14, 19:26
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:

Tror inte det blir i år. Kronprinsessans bröllop borde ske under sommaren att att forlova sig i närtid skulle troligen innebära höstbröllop och det är inte så sannolikt.
Citera
2008-07-14, 19:31
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tror inte det blir i år. Kronprinsessans bröllop borde ske under sommaren att att forlova sig i närtid skulle troligen innebära höstbröllop och det är inte så sannolikt.

så vi chansar på 30 april nästa år ?
Citera
2008-07-14, 20:18
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
så vi chansar på 30 april nästa år ?

April är nog ingen dålig gissning för att tillage förlovningen. Tror dock inte på kungens födelsedag.
Citera
2008-07-14, 20:26
Medlem
Bombardirs avatar
Förvånad över att knugen inte långt tidigare styrt bort vickan från gymgrabben, med tanke på kungahusets redan så dåliga blod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in