2008-07-14, 20:35
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Förvånad över att knugen inte långt tidigare styrt bort vickan från gymgrabben, med tanke på kungahusets redan så dåliga blod.

det är mer åt det lila hållet menar du ?
Citera
2008-07-14, 20:59
Medlem
jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Nja, helt ute och cyklade kanske styvsyrran inte var då. Han ska ha hjälpt till med förberedelserna av förlovningen.

Inget av det jag skrev stödjer din tes.
På vilket sätt känner din styvsyrra Olle?
Senast redigerad av joker 2008-07-14 kl. 21:04.
Citera
2008-07-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Inget av det jag skrev stödjer din tes.
På vilket sätt känner din styvsyrra Olle?

Hennes arbetskamrats farsa jobbar med Olle.

Jag vet, det är inte direkt förstahands-info.
Citera
2008-07-14, 22:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Svenska folket kräver att hon skall förlova sig. Och inte kan hon väl svika det svenska folket eller ....

Nja kräver och kräver...vi vill att den stackars tjejen ska få sin karl och leva lycklig resten av livet ju och så vore det trevligt med ett kungabröllop, var ju ett tag sen.
.
Citera
2008-07-14, 22:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tror inte det blir i år. Kronprinsessans bröllop borde ske under sommaren att att forlova sig i närtid skulle troligen innebära höstbröllop och det är inte så sannolikt.

Förlovning nu och så ett vackert junibröllop nästa år..?
.
Citera
2008-07-14, 23:06
Medlem
Tjohildas avatar
Nänänä, ni har alla fel. Först en höstförlovning med viltsmakande middagar därtill. SEN - det perfekta bröllopet för en arkitisk prinsessa i tiden - vinterbröllop i ispalatset i Jukkasjärvi!! Med Hundspann och allt! Nån med insyn som sett några "extra" poster i budgeten den här säsongen...
Citera
2008-07-15, 08:07
Medlem
Jukkasjärvi passar säkert Skoterprinsen ...
Citera
2008-07-15, 08:16
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Förlovning nu och så ett vackert junibröllop nästa år..?
.

Nja, om jag inte minns fel från det lilla jag läst i ämnet så brukar tiden mellan förlovning och bröllop inom dessa kretsar vara rätt kort. Visserligen kan de bryta mot trationen, men det känns inte så troligt.
Citera
2008-07-15, 08:23
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Nänänä, ni har alla fel. Först en höstförlovning med viltsmakande middagar därtill. SEN - det perfekta bröllopet för en arkitisk prinsessa i tiden - vinterbröllop i ispalatset i Jukkasjärvi!! Med Hundspann och allt! Nån med insyn som sett några "extra" poster i budgeten den här säsongen...

Även om det kanske skulle vara häftigt så är sannolikheten för detta mycket låg. Jukkasjärvi är på tok för litet för att fungera som värd för ett Drottningbröllop.
Citera
2008-07-15, 12:06
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Nja, om jag inte minns fel från det lilla jag läst i ämnet så brukar tiden mellan förlovning och bröllop inom dessa kretsar vara rätt kort. Visserligen kan de bryta mot trationen, men det känns inte så troligt.

Knugen och Silvia förlovade sig den 12 Mars 1976 och gifte sig 19 juni samma år så det stämmer nog att vi får vänta ett tag till om det blir giftemål nästa sommar.
Citera
2008-07-15, 12:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Då har du helt klart större koll än jag så jag böjer mig!
.
Citera
2008-07-17, 23:42
Medlem
jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Hennes arbetskamrats farsa jobbar med Olle.

Jag vet, det är inte direkt förstahands-info.

Då kan jag ge mig fan på att min källa känner din källa
Men jag har närmare till min källa :P Frågan är hur i helvete din källa kunde tro att han var tjänstledig när han bevisligen inte var det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in