Vilken idiot! Total brist på självinsikt, allt är andras fel.
Citat:
(...)
Deras plan är så här : polisen ska skynda på och jobba i fullt fat får hitta mig snart som möjligt ! för mammas bästa så klart ! innan fredag , de vill att det ska bli hur dramatisk som helst ,med massor bilar och med massor kameror , för barnen ska se det här , då ,bara då soc kommer in i bilden och ge mina barn skyddat identitet, för barn bästa så klart, för de har sätt och drabbat i den hemska upplevelse med sin far.. därefter ska göras ett undersökning på barnen som ”visar” att de mår jätte dåligt så de vill inte träffa sin far mera!
Mitt fall väkt mycket uppmärksamhet, tyvärr på mig och mina barn bekostnad.
Jag tror inte att jag ska ge polisen detta chansen innan fredag. Jag ska söka på annan kommun än Danderyd.
Hundra tals familjer erbjud sin skydd för mig och mina barn , tio tusen tals personer stödige oss rund om landet , det är dags att ställa soc och andra myndigheter mot väggen och fråga sätta de .idag ska samlas många av mina vänner och diskutera bästa lösning , kanske de ska demonstrera i helgen eller helgen efter, det här gäller inte bara mig ,det handla om politisk fråga som gäller barn ,våld ,invandra, och pappor!
Polisen ,kvällspressen och soc göra allt i sin makt för måla min bild svart som möjligt , tänk om de lägga hälften av tiden på ”barnens bästa”
Jag tror inte att kommun politiker intresserat heller på ta upp mitt fal, de hoppas på att jag bli tagen av polisen snart som möjligt för mitt fall ska glöms bort och de ska slippa stå för nått!
(...)
Det är ju han som hängt ut sin familj och försökt svartmåla dem... färgen fastnar dock mest på honom själv så att säga.