söndagen den 10:e oktober 2010
Hej till alla glada svenskar!
Tar det lugnt mina svenska vänner, jag ska inte åka någonstans, jag är lika svensk som du!
Jag har haft jätte roligt med mina barn idag, det är första gången på 190 dag som barnen sover på min famn, vi har saknat varan jätte mycket, barnen kommer att fortsätta bo hus mig tills nya rättegången.
Mitt syfte var bland annat, att få träffa barnen utan en bevakare, men det var inte bara därför….
Det tåg för svensk mamma Anna en timme för det slogs riks larmet över hela landet. Det tåg för mig två dager innan jag lyckades göra polisanmäla .
Alla kända svenska kvällstidningar har hunnit skriva långa artikel om mig och mina med bilder och intervjuar, har skrivet mer än hundra brev till press, statsminister, kungen, och varje kvällstidning, ända svar jag har fått att ”de kan inte hjälpa mig för de agerar inte i vårdnadstvist eller privata handlingar” det var bland annat expressen, DN, aftonbolaget. Jag har svar från ansvariga chefer sparat och kommer att läggas på min blogg, det handlade då om en svensk mamma som bortföra barnen från en deras utländskt pappa.
Polisen har lagt ner anmälan efter 10 dager utan att informera mig, trots min100 samtal som kom ingenstans ! hoppas att Maria Öberg ska få skämmas lite , vad gjorde DU när mina barn blev bortförda av deras mamma?!
Social myndigheten i Huddinge kommunen vägrat träffa mig, tack vara min tjat som till slut gav mig 20 minuter tid, Nicolina Lingedal i barn enheten vägrat kalla det som har Anna gjort som bortförande ,hon sa ”de är säkert har jätte kul nu, de kanske på semester ”
Det var då… innan valet, innan svenska demokraterna hoppa in i parlamentet! Jag vill avslöja samhället, visa hur pappor, framförallt utländska pappor behandlas hus poliser och soc ,även media!hoppas att ni skäms ! ni lägga så mycket pengar på fasaden medan grunden är rutten!
Barnen kommer att träffa deras mamma genom kort, jag vill verkligen inte att hon ska må som jag har mått under denna tiden, men jag måste känna att mina barn är säkra först!
Mina villkor som kommer att framföras i nästa rättegång :
1- undersökning som gäller mina barn hälsa, och hur deras mamma utsätta de för psykes misshandel genom att skrämma de och tvinga de att tar avstånd från deras pappa !
2- undersökning som gäller barnenheten i Huddinge kommunen , med Nicolina Lingedal, Annika Stigmar, Kristin T Johansson, angående deras tjänstfel , missbruka deras ansvar genom att de tagit mamman parti och haft privat kontakt med mamman genom sms , och telefon samtal efter bortförande av barnen.
3- Undersökning som gäller advokaten Ia Sweger och hennes roll i bortförande av mina barn, falska bevisföringar i en svensk domstol!
4- Barns pengar, 200 000 tusen genast måste tillbaka i barns konto . ett konto som ska vara spärrat så mamman får inte spendera deras pengar tills barnen fyller 18 år och bestämma själv över deras pengar!
5- förundersökning som gäller Helen Engström vänsterparti aktiv , engående hennes roll på skriva en falskt "riskbedömning" mot betalning.
Osama
Upplagd av Osama kl. 00:58
http://vararaminaochali.blogspot.com/search/label/Hej