2010-11-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Hörru lilla fröken präktig! Du är pinsam i ditt försök att decimera mig, lägg ner.

Ha ha ha du har ju humor i alla fall, lilla fröken präktig. Jag hade kanske tagit illa vid mig om jag var en fröken, men nu handlar inte tråden om män som tror de är något, så vi lägger ner detta tugg.
Citera
2010-11-21, 18:30
Medlem
Citat:
Hörru lilla fröken präktig! Du är pinsam i ditt försök att decimera mig, lägg ner.

Eller väldigt bra på det, med tanke på din aggressivitet.
Citera
2010-11-21, 18:31
Medlem
Citat:
Du påstår att jag gör något som jag säger att jag inte gör eller har gjort.

Inte? Att säga att det var en gliring istället för en psykning är just detta, eller menar du något annat?
Citera
2010-11-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WOM
Jag tycker du kan ge dina vänner ett råd om de ej kan svenska språket så bra, så kan de ju gå in på Goolge översättning och skriva i det språket de behärskar så slipper vi missförstånd. Ett tips bara.

Du har aldrig provat Google Translate eller?, den tjänsten lämnar lite övrigt att önska.

Sen behöver du inte ge mig några tips, mina kunskaper i den svenska språket är tillräckliga…
Citera
2010-11-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Och det är väl den som skall vara 16:de december? Tja, resultatet kommer att bli det jag säger. Är helt säker på det!

Kul att domaren från TR är inne, du kanske kan ge några "tips från coachen"?
Citera
2010-11-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Eller väldigt bra på det, med tanke på din aggressivitet.

Jag utgår från att du inte känner mig alls, men är det något jag aldrig varit anklagad för så är det att vara agressiv. Jag känner mig inte ens lite upprörd.
Citera
2010-11-21, 18:58
Medlem
Citat:
Uppenbart så har TR gjort en helt annan bedömning då det blir en ny muntlig förhandling.
Återigen har båda parter inkommit med nya yrkanden därför MÅSTEtingsrätten göra en ny förhandling, har inget med bevisvärdena att göra!
Citera
2010-11-21, 19:14
Medlem
Citat:
Återigen har båda parter inkommit med nya yrkanden därför MÅSTEtingsrätten göra en ny förhandling, har inget med bevisvärdena att göra!

Jaha? Varför säger då Ia Sweger brevledes att ny muntlig förhandling inte behövdes?
Citera
2010-11-21, 19:23
Bannlyst
Citat:
Det var frivilligt, inget snack om saken - OM det vore så att Anna gjort det för att blidka någon så har det aldrig framförts av varken Anna eller Osama. Så jag tycker att vi kan utgå från att det vara frivilligt, eftersom inte ens Anna framför det motsatta.
Man kan faktiskt acceptera att man funnit sig och gjort saker som man egentligen inte ville för att situationen krävde det UTAN att efteråt basunera ut det på internet.
Heder åt Anna att hon inte sänker sig till samma låga nivå som Osama som svar på hans provokationer.
Detta vill du dock i din bristande kunskap tolka som att Osama skulle ha rätt.
Ingenting kan utgås ifrån här med mindre än att Anna skulle träda fram och bekräfta saken, så har inte skett.
Citera
2010-11-21, 19:27
Medlem
Citat:
Du har aldrig provat Google Translate eller?, den tjänsten lämnar lite övrigt att önska.

Sen behöver du inte ge mig några tips, mina kunskaper i den svenska språket är tillräckliga…

Jag ser att jag själv har skrivit kommentarer med usel stavning så jag ska inte anmärka på din svenska i denna mening. Och tråden handlar ju inte om det heller så vi lägger ner det också.
Senast redigerad av WOM 2010-11-21 kl. 19:37. Anledning: fel
Citera
2010-11-21, 19:43
Medlem
Citat:
Jaha? Varför säger då Ia Sweger brevledes att ny muntlig förhandling inte behövdes?
När skrev hon det?
Citera
2010-11-21, 19:59
Medlem
Citat:
När skrev hon det?

http://1.bp.blogspot.com/_s2NoWEqISI4/TNFGHfGvDFI/AAAAAAAAA9I/B96x2UDhyQk/s1600/SCAN0106.JPG

20:e Oktober
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in