Citat:
Ursprungligen postat av likor
Håller med dig. Osama är en idiot, tänker bara på sig själv och att det enbart är han som har rätt.
Tänker bl a på uppgifterna om telefonsamtal där han vill att barnen SKALL ringa honom kl 14:00 varje dag för att höra sig för hur han mår. Hade varit mer naturligt att en pappa var intresserad av hur barnen mådde. Men icke i hans värld.
Som du skriver älskar barnen båda sina föräldrar. När Osama bråkar med Anna tror barnen att det är deras fel. "Språkröret" kanske kan berätta för Osama hur barn lider vid psykisk/fysisk misshandel i hemmet.
Har det framkommit om Anna även blivit fysiskt misshandlad?
Nu får ni väl ge er, vad är det för inlindande påståenden?
Nej det har aldrig ens pratat om att Anna har blivit misshandlad på något sätt, förutom att hon hävdar att det är någon form av mental misshandel tror jag i nåt dokument.
Vem är språkröret? är det jag?
I så fall, så kan jag berätta att barnen inte mår dåligt av att vara med Osama, snarare tvärt om.
Barn mår bäst av att vara med bägge föräldrar, och man måste älska sina barn mer än man hatar sitt ex.
Anna drev frågan att förvägra barnen möjligheten att få ett naturligt umgänge med pappan, Osama driver sin rätt att träffa barnen, inte konstigare än så.