Citat:
Ursprungligen postat av
Drini
Inte otänkbart att han blir GOP nominerad, men president? Det är en omöjlighet, hur ni Trump fanboys inte kan se det är så sjukt underhållande. Det roligaste av allt skulle vara om Trump fick möta Sanders och se hans och hans väljares reaktion när han blir totalt slaktad i November.
"Öhh vad hände en kommunist slog min rika skitstövel utan konkreta förslag annat än att lönerna var för höga och att vi skulle bygga en ddr-mur. Han förolämpade ju bara alla minoriteter och kvinnor, fattiga och intellektuella. Bara hälften av alla republikanska väljare hatade ju honom? Hur kunde han förlora? Jag får ju inte ihop matten! Han lovade ju so much winning!"

Blir trumph nominerad har han en ganska bra chans att bli president. Det blir i alla fall svårare manipulera. När påven ger sig in i ett lands interna angeläghenheter då har man trampat intressen på tårna.
Räkna med att Cruz köps ut inom en snar framtid så man åtminstånde kan utmana Trumph. Genom att lova honom vicepresidentposten, genom att helt enkelt köpa ut honom (149 millar har bush fått hittils för att driva kampanj (fattar ni vilka summer som finns att tillgå?)), eller genom att helt enkelt hota hans familj till livet. SÅ bli inte förvånade om Cruz hoppar av inom snar framtid med ursäkten att pengarna är slut. Jag hoppas det inte räcker för att besegra Trumph...