Vilken är den absolut bästa fryspizzan? Händer att jag käkar dessa till lunch men har inte riktigt funnit min favorit ännu. Skräp såsom Billy's skulle jag aldrig röra, dock.
Skulle säga att Findus senaste pizzor är bäst, "Findus Hämtpizza". Finns med 2 olika ingredienser, och tycker båda är mycket bra. Tunna och fina, ganska stora, men de är rätt dyra (34 kr på Ica Maxi). Klarar man sig med en mindre så tycker jag att Ristorante från Dr. Oetker är bäst! (Tragiskt att jag låter så insatt)
Håller med. Fast i det här fallet kan det pga den extremt irriterande särskrivningen vara svårt att hitta tråden. Frys pizza har inte samma betydelse som fryspizza .
Jag gillar Lidls Trattoria Alfredo-pizzor. Helt okej för att vara fryspizzor. Sen gillar jag Grandiosas Pan pizza vad den nu heter, den som är rejält stor. Men den är för stor för att jag ska orka trycka i mig hela så den köper jag nästan aldrig. Annars tycker jag att fryspizzor är en tämligen utslätad marknad, skillnaden mellan de olika märkena är inte särskilt stor och inga varianter jag har provat är egentligen särskilt bra. Däremot är det jävligt smidigt att ha en pizza i frysen för nödfall. Den enda som står ut är egentligen Billys som är för jävla äcklig.
Jag vill också understryka att alla fryspizzor bör göras i ugnen och inte i micron. Men det är väl självklart?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!