Citat:
Ursprungligen postat av Impox
Någon vänlig själ som kan säga hur det såg ut med sökande till P7 denna vecka?
Jag var hos yrkesvägledaren som en av de sista igår. Jag minns inte precis hur det låg till, men typ 105/115 platser eller något liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av Snabelberg
Och till P4. Någon?
122/110 eller något. 122 vet jag stämde i alla fall, maxantalet får någon gärna rätta mig på.
Citat:
Ursprungligen postat av HarreBarre
Vet inte hur många watt, men var väldigt överraskad över hur lågt RPM man faktiskt behövde ligga på.
Jag frågade sjuksköterskan, och det var grönt mellan 60 och 70 RPM, så om det är någon som skall träna på cykel så försök hålla 65.
Citat:
Ursprungligen postat av Welpuo
@alfmama1
Sen är det inte över bara för att du gör din GMU någon annan stans. Kämpa som ett djur så kommer du klara det. GMUn är 3 månader och det är "lika överallt"....
Som jag förstår så är jägarkraven under mönstringen bara till för om man vill göra sin GMU på ett jägarförband? Det spelar inte det minsta jävla roll efter GMUn? Då går dom helt och hållet på hur man utförde GMUn och SANS-testen? Eller?
Under själva GMU lär det ju inte vara någon större skillnad. Skillnaden kommer efter då de som har gått GMU på K3 kommer in om de klarar testerna, eftersom de har en "paxad" plats. Kommer man från någon annanstans lär man ju ha det mycket jobbigare.
Så det jag skall försöka göra är just det du sa, kämpa på som ett djur och försöka få så bra meriter som möjligt.