Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det låter bra! Den inställningen behövs. Bered dig på värk i alla former: kyla, muskelsmärta, huvudvärk och så vidare. Var även beredd på skador under utbildningstiden. Det blir så om man verkligen ger allt. Håll fingrarna varma inför "klätter på vägg".
Jag längtar tills jag får uppleva det du beskriver, hårt arbete och slit ger framgång, det gäller allt.
Min fysik är idag top of the line, det är den psykiska biten som kommer att bli den verkliga prövningen och jag ser fram emot att få utsätta mig för alla de prövningar som väntar runt hörnet.
Nu hoppas jag bara att man först kommer in på GMU och sedan framöver kan söka in till amf. Vissa drömmar ska man låta vara just drömmar, andra kan man själv se till att förverkliga och min dröm är att en dag kunna titulera mig amfibiesoldat.
Lämnar tråden då detta är ett lånat konto, jag håller tummarna för alla er sökande, hoppas ni kommer in på det ni sökt, och att ni klarar att ta er igenom det. Kom ihåg att alltid hålla huvudet högt och inte ge upp i första taget.
Klaga inte för litet vind- lär dig segla