Duckula: Jag har hört rykten om att RM kanske ska införa att man inte behöver antagningspröva igen om man har antagningsprövat för mindre än ett år sedan. Alltså som tidigare, att testerna är giltiga i ett år, dock behöver man inte åka på antagningsprövning.
Vilket ultimatum, ska jag ta platsen eller vänta på k3 GMU 2? Blir att ta en funderare
Grattis!
Men skulle inte lyssnat folket här på FB eftersom de antagligen vill att du ska vänta på K3 (men antagligen av helt själviska anledningar)
Citat:
Ursprungligen postat av YouKnowMeDontYou
Jahaja, jag har då inte fått något -.-
Inte så konstigt eftersom egentligen så ska du inte få reda på det förän "Antagningsbeskeden skickas ut via sms och brev från och med den 16 december."
Men skulle inte lyssnat folket här på FB eftersom de antagligen vill att du ska vänta på K3 (men antagligen av helt själviska anledningar)
Tack! haha jo precis. Det blir helt klart ett svårt val. Jag vill helst vänta på K3 men man vet ju aldrig med försvarsmakten, rätt som det är så lägger dom ner utbildningen precis som de gjorde i höstas. Vad fan ska man göra om det händer?
Tack! haha jo precis. Det blir helt klart ett svårt val. Jag vill helst vänta på K3 men man vet ju aldrig med försvarsmakten, rätt som det är så lägger dom ner utbildningen precis som de gjorde i höstas. Vad fan ska man göra om det händer?
Sen får du inte glömma den enorma konkurrensen om platserna på K3! Personligen så skulle jag ha tagit platsen du fått nu på direkten (utan att försöka sno din plats, kom in på F7 ) på grund av all osäkerhet kring just K3!
Sen får du inte glömma den enorma konkurrensen om platserna på K3! Personligen så skulle jag ha tagit platsen du fått nu på direkten (utan att försöka sno din plats, kom in på F7 ) på grund av all osäkerhet kring just K3!
Samtidigt så behöver han inte bestämma sig på ett tag, kan gö avvakta att tacka ja tills han får mer info angående k3 (har sj inte sökt amf så ja försöker heller inte sno din plats!)