Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
okej mitt synfel är ändå inte grovt, kör endast med glasögon när jag sitter vid datorn eller spelar tv spel bara för att inte förvärra synen. Vad tycker du om att jobba som som flygbassäk då? Blev lite rädd att det var samma tjänst som bevakningssoldat fast med nytt namn (har fått höra att dom försöker lura in många på den befattningen på olika vis), vill helst göra något på dagarna och inte sitta i någon kur och kolla legg.
Sen så står det en konstig grej i mina papper, står att jag ska anmäla mig på rekryteringsmyndighetens recception kl 8 imorgon. Det som är konstigt är att bussen som går till f21 går omkring 7.50-8.00? Vart i hela fridens namn anmäler jag mig i receptionen och hur ska jag kunna göra det kl 8.00 ifall bussen går från stan vid den tiden?!
Sen så står det en konstig grej i mina papper, står att jag ska anmäla mig på rekryteringsmyndighetens recception kl 8 imorgon. Det som är konstigt är att bussen som går till f21 går omkring 7.50-8.00? Vart i hela fridens namn anmäler jag mig i receptionen och hur ska jag kunna göra det kl 8.00 ifall bussen går från stan vid den tiden?!
behöver du glasögon när du gamear så kommer du behöva det när du skjuter också. Vi har en kille som har ett litet synfel, men han har många års erfarenhet i fm så han kompenserar det om man säger så.
du får helt enkelt försöka hålla tyst om det och hoppas att det löser sig
Säk är jävligt najs. fys och kriga är det enda som gäller. Men eftersom vi inte har nån insatspluton så går man två dygn IBSS varannan vecka. Bra cash dock! rekomenderar verkligen fbassäk eftersom vi liknar ett infanteriförband med tunga vapensystem, men fortfarande behåller det coola med hundar och psg-skyttar
är det svar på din fråga?
. Alla är meniga under GMU:n. Får knappt gå i befattning som dagelev ens.