2011-11-25, 23:05
Medlem
HermesSalibas avatar
Nu när testerna inför gmu 1 2012 är slut hur många har blivit preliminärt antagna tro? Har dom fått alla platser fyllda? Nu tänker inte jag bara så amf1 och så utan fvm i allmänhet.
2011-11-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissePistolen
280, typ 41%
Märkligt att ingen här i fb sökt till röjdykare.

Hade röjdykarna utbildats i Skredsvik kanske man hade gjor det... 10 min från där jag bor
2011-11-25, 23:17
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouKnowMeDontYou
På mig kunde hon se då jag inte hade tagit bort så bara vänner kunde se -.-'. Hon kommenterade sådana oseriösa länkar man glömt bort helt man gillat såsom "Tystanden så polaren säger att han är sosse" "Om svenska flaggan kränker dig kan jag hjälpa dig packa".
När hon kommenterade det sista tänkte jag "Shit nu tror hon väl jag är nazist" Hur fan skulle jag kunna veta att hon skulle kolla på min facebook? O.o Annars sa hon inte så jäkla mycket bara tt man kan få en annan uppfattning av personen nör man kollar dennes facebook osv.
Fick 5/5

Vilken jävla fitta.... Sen när fan blev facebook något allmänt CV egentligen?? Nog fan för att arbetsgivare kanske smyger in på ens profil när man sökt jobb hos dom för att kolla så man inte är något psykfall innan de kallar till intervju men det där var droppen!

Och så det där om länkarna... det stämmer det du säger. Patriotism eller ens minsta spår av glädje över att vara svensk i dagens Sverige = nassestämpel DIRKET!
2011-11-25, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanFreeloader
Vilken jävla fitta.... Sen när fan blev facebook något allmänt CV egentligen?? Nog fan för att arbetsgivare kanske smyger in på ens profil när man sökt jobb hos dom för att kolla så man inte är något psykfall innan de kallar till intervju men det där var droppen!

Och så det där om länkarna... det stämmer det du säger. Patriotism eller ens minsta spår av glädje över att vara svensk i dagens Sverige = nassestämpel DIRKET!

/agree
2011-11-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anton92
Hade röjdykarna utbildats i Skredsvik kanske man hade gjor det... 10 min från där jag bor

Dem kör la GMU i karlskrona, sen grund utbildas dem väl i skredsvik, vet 100% att dem jobbar där iaf =)
Men Uddevalla känns jävligt trist ändå positiva är att det ligger hyffsat nära Strömstad
2011-11-26, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissePistolen
Dem kör la GMU i karlskrona, sen grund utbildas dem väl i skredsvik, vet 100% att dem jobbar där iaf =)
Men Uddevalla känns jävligt trist ändå positiva är att det ligger hyffsat nära Strömstad

Ja, Uddevalla är ju ingen höjdare precis, och då kan du ju tänka dig Munkedal Däremot är det lätt att komma bort från trafik o annat när man ska träna
2011-11-26, 16:24
Medlem
Någon som har koll om läkaren har tillgång och på rutin kollar igenom ens patientjournal vid mönstring?
2011-11-26, 17:19
Medlem
Någon som vet på ett ungefär när man kan få besked om man blivit antagen eller ej? typ datum eller nått när man var iväg och mönstrade 23-24 nov??
2011-11-26, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1
Någon som har koll om läkaren har tillgång och på rutin kollar igenom ens patientjournal vid mönstring?

Det ska de inte göra, aldrig hört eller läst om det. Så du behöver inte vara orolig.

Citat:
Ursprungligen postat av Wamous
Någon som vet på ett ungefär när man kan få besked om man blivit antagen eller ej? typ datum eller nått när man var iväg och mönstrade 23-24 nov??:p

Från och med den 16:onde December skickas besked ut. Men av erfarenhet kan det komma tidigare och senare. Om du får reservplats kan du få besked hela vägen in i första utb-veckan. Ett tips är att kolla RM:s hemsida för E-tjänster kring den 16:onde, då du får besked där. Du får även besked via SMS och brev.

Om du ej blir antagen brukar brevet i regel komma någon vecka tidigare.

http://www.rekryteringsmyndigheten.se/malgruppsnavigering/om-du-skall-testas/tester-for-forsvarsmakten/datum-for-ansokan-tester-och-utbildningar/

https://e.rekryteringsmyndigheten.se/portal/Util/Login.aspx?ReturnUrl=%2fportal%2fDefault.aspx
Senast redigerad av diskjude 2011-11-26 kl. 17:31.
2011-11-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskjude
Det ska de inte göra, aldrig hört eller läst om det. Så du behöver inte vara orolig.

Från och med den 16nde December skickas besked ut. Men av erfarenhet kan det komma tidigare och senare. Om du får reservplats kan du få besked hela vägen in i första utb-veckan. Ett tips är att kolla RM:s hemsida för E-tjänster kring den 16nde, då du får besked där. Du får även besked via SMS och brev.

Om du ej blir antagen brukar brevet i regel komma någon vecka tidigare.

http://www.rekryteringsmyndigheten.se/malgruppsnavigering/om-du-skall-testas/tester-for-forsvarsmakten/datum-for-ansokan-tester-och-utbildningar/

https://e.rekryteringsmyndigheten.se/portal/Util/Login.aspx?ReturnUrl=%2fportal%2fDefault.aspx

Tackar Då vet jag på ett ungefär hur länge jag kan fortsätta "drömma" då
2011-11-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wamous
Tackar Då vet jag på ett ungefär hur länge jag kan fortsätta "drömma" då

Drömma? Det är den värsta väntan jag varit med om.
2011-11-26, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskjude
Drömma? Det är den värsta väntan jag varit med om.
Skoja inte :P FYFAN säger jag Vill ha beslutet nununununununu!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in